Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-03-10
Klucze: Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych Gminy Klucze poprzez termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż paneli PV
Numer ogłoszenia: 24733 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze , ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 032 6428508, faks 032 6428052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych Gminy Klucze poprzez termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż paneli PV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi : 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej w celu wykonania głębokiej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej zgodnie z wytycznymi audytów energetycznych, audytów oświetlenia oraz analizy techniczno - ekonomicznej instalacji fotowoltaicznej dla poszczególnych budynków, jak również innych robót, których konieczność wykonania powstanie w wyniku zaprojektowania i przeprowadzenia prac termomodernizacyjnych w następujących obiektach zlokalizowanych na terenie Gminy Klucze: budynek Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Józefa Piłsudskiego i Gimnazjum im. Legionistów Józefa Piłsudskiego w Bydlinie, budynek szkoły im. Mikołaja Kopernika w Rodakach, budynek Przedszkola im. Marii Konopnickiej w Jaroszowcu. Lokalizacja budynków: a) Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Józefa Piłsudskiego i Gimnazjum im. Legionistów Józefa Piłsudskiego w Bydlinie, ul. Legionów 32. b) Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Rodakach, ul. Strażacka11. c) Przedszkole im. Marii Konopnickiej w Jaroszowcu, ul. Leśna 23. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w audytach stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, która musi zawierać wszystkie uzgodnienia, decyzje, oceny, opinie, badania i inne dokumenty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym: 2.1.1. projekty budowlane i wykonawcze wszystkich niezbędnych branż w zakresie dostosowanym do zakresu prac wynikających z audytu energetycznego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane; 2.1.2. projekty wykonawcze dla każdego obiektu: -projekt architektoniczny w zakresie wynikającym z termomodernizacji w tym ocieplenie/docieplenie ścian, dachów, stropodachów, stropów; -projekt konstrukcyjny w niezbędnym zakresie; -projekt modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w zakresie wymiany pionów i poziomów oraz grzejników we wszystkich budynkach oraz modernizacji kotłowni gazowych. -projekt modernizacji instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z wykonaniem instalacji solarnej do wytwarzania ciepłej wody użytkowej w budynku -projekt instalacji z ogniw fotowoltaicznych: mikrokogeneracja na własne potrzeby lub na wykorzystanie technologii OZE w budynkach, przy założeniu iż do sieci dystrybucyjnej oddawana będzie wyłącznie niewykorzystana część energii odnawialnej we wszystkich budynkach; -projekt oświetlenia energooszczędnego spełniającego wszystkie normy, wyposażonego w żarówki w technologii LED we wszystkich budynkach; -projekt instalacji odgromowej dla budynków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Józefa Piłsudskiego i Gimnazjum im. Legionistów Józefa Piłsudskiego w Bydlinie; -opracowanie przedmiarów robót - zawierających zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania; -opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; -opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy (Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2005 r. nr 75 poz. 664), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U. Nr 130, poz. 1389) oraz innymi przepisami regulującymi projektowanie i realizację inwestycji budowlanych, a także przepisami szczególnymi, polskimi normami wprowadzającymi normy europejskie lub europejskie aprobaty techniczne; -sporządzenie zbiorczego zestawienia kosztów robót - zakres robót przewidzianych w projektach technicznych; 3. Uzyskanie wszelkich administracyjno - prawnych zezwoleń, w tym pozwolenia na budowę (jeśli wymagane) lub opracowanie i złożenie zgłoszenia robót budowlanych (jeśli wymagane). 4. Przygotowanie dokumentów formalno - prawnych, danych finansowych oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji dla każdego budynku zgodnie z zasadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach 4 Osi Priorytetowej Regionalna polityka energetyczna, Działania 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałania 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - SPR. 5. W ramach projektów wymiany instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej należy uzasadnić odstępstwo od konieczności zastosowania indywidualnych liczników ciepła i ciepłej wody użytkowej, jeżeli jest technicznie i ekonomicznie uzasadnione albo je zastosować, jeżeli będzie taki obowiązek. Należy przewidzieć w projektach instalację termostatów i zaworów podpionowych, jeżeli będzie to wynikać z audytu energetycznego. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 6.1. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań na Zamawiającego na wszystkich polach eksploatacji; 6.2. Udzielenie Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w przypadku zapytań, lub wniesienia środków odwoławczych przez uczestników postępowania o zamówienie publiczne na roboty budowlane; stosowne wyjaśnienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zapytania drogą faksową, elektroniczną lub w formie pisemnej od Zamawiającego. 7. Zakres dokumentacji projektowej, o którym mowa powyżej, sporządzić należy w szczególności w oparciu o: 7.1. Ustawę z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2013.1409 j.t.); 7.2. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25.04.2012 r. (na podstawie art. 34 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. 2012.462z późń. zm.); 7.3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2005 r. nr 75 poz. 664); 7.4. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metody podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., nr 130, poz.1389); 7.5. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r., nr 120, poz. 1126 ); 7.6. Ustawę z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013.1235 j.t.); 7.7. Ustawę z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - przedmiot zamówienia należy określać zgodnie z zapisami art. 29 i 30 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015.poz 2164 j.t.) tj.: 7.7.1. Przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty; 7.7.2. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję; 7.7.3. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Dodając w opisie przedmiotu zamówienia określenie równoważny wykonawca zobowiązany jest zawrzeć określenia precyzujące wymogi w kwestii równoważności. 7.8. Wytyczne zawarte w branżowych przepisach szczegółowych, obowiązujących Polskich Normach, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i założeniami Zamawiającego. 8. Zakres dodatkowych obowiązków Wykonawcy związanych z opracowaną dokumentacją projektową: 9. Wykonawca wraz z opracowaną dokumentacją projektową zobowiązany będzie do złożenia: 9.1. Pisemne oświadczenia, że dokumentacja została wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć; 9.2. Pisemne oświadczenia, że w projekcie, przedmiarach i kosztorysach inwestorskich nie zostały użyte nazwy własne materiałów, urządzeń i wytwórców. W przypadku braku możliwości opisu przedmiotu zamówienia bez użycia nazw własnych, uzasadnionym specyfiką przedmiotu zamówienia - pisemne oświadczenie, że w projekcie wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz, że projekt zawiera określenia precyzujące wymogi w kwestii równoważności. Zamawiający ma prawo w każdym momencie zażądać wglądu w dokumentację, zażądać jej przedstawienia lub wprowadzenia zmian. Odbioru przedmiotu zamówienia dokona Komisja wyznaczona przez Zamawiającego, w terminie do 14 dni od daty pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o wykonaniu całości przedmiotu umowy. Gwarancja i rękojmia: Na wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady dokumentacji wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności Wykonawcy robót budowlanych z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady obiektów budowlanych lub robót wykonywanych na podstawie tej dokumentacji. Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej (oględzin) na obiektach wymienionych w przedmiocie zamówienia. Za wykonany w całości przedmiot zamówienia obowiązuje rozliczenie ryczałtowe. Dokumentację należy wykonać w wersji elektronicznej (rysunki i kosztorysy w formacie pdf, pliki tekstowe w formacie doc lub docx) oraz papierowej Kosztorysy, przedmiary i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w 3 egzemplarzach. Projekty budowlane i wykonawcze w 5 egzemplarzach..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. pkt 1 ustawy PZP i w tym zakresie wymaga przedłożenia przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru urzędowego ( KRS, CEIDG) obejmującego przedmiot działalności równoważny z zakresem przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi o podobnym charakterze zamówienia. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunek ten mogą spełnić łącznie - Załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. pkt 1 ustawy PZP i w tym zakresie wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do realizacji zamówienia, tj; dysponowania minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; dysponowania minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej; dysponowania minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; dysponowania minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oświadczenie załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości nie niższej niż 100 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniona czytelnie w języku polskim , podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Załączniki do SIWZ: załącznik nr 2, załącznik nr 3, załącznik nr 4, załącznik nr 5, załącznik nr 7,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1. Terminu wykonania umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z przyczyn obiektywnych i niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy z uwagi na: a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy bądź Zamawiającego, lub których Wykonawca lub Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, b) konieczność uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień, nie wynikających wprost z przepisów prawa w związku z przedmiotem zamówienia We wszystkich w/w przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę i w takim przypadku koszty dodatkowe związane ze zmianami ponosi Wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl link BIP, Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klucze, ul. Partyzantów 1 , 32-310 Klucze, III piętro, pokój 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Klucze, ul. Partyzantów 1 , 32-310 Klucze parter biuro podawcze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 . Regionalny Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach 4 Osi Priorytetowej Regionalna polityka energetyczna, Działania 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałania 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - SPR..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI KLUCZE
- Budowa wodociągu przy ul. Wolbromskiej w Bydlinie
- Remont drogi gminnej w km 0+000 do 0+650 km w Kwaśniowie Dolnym ul. Dworska.
- Remont drogi gminnej w km 0+125 do 0+966 km w miejscowości Ryczówek ul. Zadolna.
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 4 w budynku przy ul. Bohaterów Westerplatte 21 w Bielsku-Białej .
- " PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSTRÓWKU" - II ETAP
- Prace konserwatorskie i odtworzeniowo-budowlano-instalacyjne przy budynku położonym na ul.Rawskiej w Rzgowie w ramach zadania pn.Projekt i roboty budowlane na obiekcie przy ul.Rawskiej 10 w Rzgowie
- Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Hugona Kołłątaja 14 w Bielsku-Białej
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn. "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 236 przy ul. Elekcyjnej 21/23" - nr post: 20/ZP/24
- Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 1 w budynku przy ul. Gen. Józefa Kustronia 54 w Bielsku-Białej .
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.