Białystok: Dostawa odzieży i bielizny jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 247280 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.umb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży i bielizny jednorazowego użytku o wartości szacunkowej poniżej 130 000 euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 35.11.34.00-3, 39.51.80.00-6, 39.51.82.00-8, 18.14.30.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1.2.1. Próbki w ilości min. 1 szt. lub najmniejszego opakowania producenta każdej pozycji asortymentowej (w przypadku różnej rozmiarówki -próbki wyłącznie najmniejszego rozmiaru) Każdą próbkę należy opisać numerem pakietu i pozycji oraz załączyć do oferty wykaz złożonych próbek (wykaz powinien zawierać: nr pakietu i pozycji, ilość, nazwę handlową i nr katalogowy danej próbki). 1.2.2 Dokładny opis oferowanych produktów uwzględniający wymagania podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 6 SIWZ. 1.2.3 Karty danych technicznych wyrobu. 1.2.4 Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679), zawierające zobowiązanie do dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kopii aktualnych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych wyrobów z odnoszącymi się do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodności wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowanej - jeżeli dotyczy) - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2.2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.2, do oferty należy dołączyć: 2.2.1. aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr handlowy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 2.2.2. pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.2.2. lub 2.2.1 oraz jej podpisem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Ceny jednostkowe ustalone w ofercie z dnia ................., tożsame z cenami podanymi w ww. załączniku, nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy, z tym że dopuszcza się: a) zmiany cen wynikające ze zmian stawek podatkowych - w stopniu wynikającym z tych zmian - obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego; b) jednokrotną zmianę cen o wielkość opublikowanego przez GUS wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za poprzedni rok kalendarzowy, po upływie pełnego 12-miesięcznego okresu obowiązywania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsk.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pok. 60007.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 10:00, miejsce: kancelaria Szpitala pok. 6124.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba ze ściągaczem, zestaw do obłożenia pola operacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy zabiegowe, 3 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osłona na mikroskop.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszula jednorazowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serweta chirurgiczna, piżama, serweta operacyjna, zestaw do cystoskopii, prześcieradło, podkład, myjka, pokrowce na buty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 35.11.34.00-3, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prześcieradło, ubranie chirurgiczne, kapcie, podkład, fartuch.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serweta, fartuch.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serweta na stolik mayo, fartuch chirurgiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw operacyjny dla noworodków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maska chirurgiczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawy odzieży i bielizny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do obłożenia pola operacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części
- wykonanie prac geodezyjnych obejmujących opracowanie dokumentacji geodezyjnej
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule"zaprojektuj i wybuduj" związane z inwestycją o nazwie:"Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr681 -ul. Sienkiewicza w Brańsku"
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" związane z inwestycją o nazwie: "Przebudowa odcinka ul. Sienkiewicza (droga wojewódzka Nr 681) w Brańsku".
- Remont drogi powiatowej Nr 1565B na odcinku od m. Brzozowo Stare do m. Brzozowo Panki - Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektów oświatowych SP Nr 43, ul. Stroma 16-cz I SP Nr 44, ul. Rumiankowa 13-cz II ZS-P Nr 5, ul. Magnoliowa 13-cz III
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów włókninowych oraz sterylnych zestawów operacyjnych (ZP-46/2024)
- "Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Zakładu Pomocy Doraźnej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 3 pakietach.
- DOSTARCZANIE PRZEWODÓW DO ŻYWIENIA ENTERALNEGO WRAZ Z NAJMEM 37 SZTUK POMP DO ŻYWIENIA ENTERALNEGO
- Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z zamkniętym prózniowym systemem do pobierania krwi na potrzeby Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Sukcesywna dostawa płynów i sprzętu do dializy oraz preparatów i sprzętu do terapii żywieniowej do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.