eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Wykonanie ogrodzenia, kanalizacji deszczowej oraz położenie nowej nawierzchni na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lęborku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-21

Lębork: Wykonanie ogrodzenia, kanalizacji deszczowej oraz położenie nowej nawierzchni na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lęborku
Numer ogłoszenia: 247226 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lęborku , ul. Weterynaryjna 1, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 21 80, faks 59 862 21 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.piwlebork.bip2.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ogrodzenia, kanalizacji deszczowej oraz położenie nowej nawierzchni na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lęborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie ogrodzenia:ręczne karczowanie krzaków i korzeni,rozebranie ogrodzenia z siatki na cokole betonowym z wywiezieniem i utylizacją - 65 mb,ogrodzenie z siatki stalowej powlekanej o wysokości 1.5 m na słupkach stalowych 40x60 mm powlekanych o rozstawie 2.50 m obsadzonych w prefabrykowanych gniazdach betonowych z prefabrykowanym cokołem betonowym - 65 mb,furtka szer. 1,00 m do ogrodzenia z siatki o wysokości 1.50 m na słupkach stalowych 40x60x2 mm ocynkowanych i powlekanych farbą poliestrową osadzone w prefabrykowanych gniazdach betonowych - 1 kpl. 2. Kanalizacja deszczowa:wykonanie studni chłonnych z kręgów o śr. 1.2 m i głębokości 3,0 m z pokrywą żelbetową, włazem żeliwnym typu ciężkiego, stopniami żeliwnymi i warstwą odsączającą - 4 szt.,wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 7 szt.,ułożenie kanalizacji deszczowej z rur PVC łączonych na wcisk 160/3,2 mm z wykonaniem wykopu i zasypaniem z zagęszczeniem mechanicznym warstwami - 85,40 m,podłączenie rur spustowych do kanalizacji deszczowej wpustem deszczowym z rewizją i redukcją do rury spustowej wraz z niezbędnymi robotami - 2 kpl.3. Nawierzchnia rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową betonową - 1236,97 m2,rozebranie krawężników betonowych - 181,70 m, kruszenie betonu pochodzącego z rozbiórki kruszarkami do betonu - 204,58 m3,wywóz i utylizacja nawierzchni asfaltowej - 142,25 t,mechaniczne wykonanie koryta głębokości do 20 cm - 1333,37 m2,mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - 1333,37 m2,wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (betonu z rozbiórki) - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 1333,37 m2, ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 216,0m,wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1333,37 m2,geodezyjny pomiar powykonawczy terenu działki wraz z naniesieniem wykonanych instalacji - 1 kpl.4. Instalacja elektryczna osadzenie w gruncie studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SK-1 7 szt.wykonanie kanałów z rur PVC ułżonych na wcisk o 110/3,2 mm jako przepustów kablowych - 28,80 m,ułożenie przewodu YKY 3x2,5 mm2 wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem warstwami z zagęszczeniem mechanicznym - 136,0 m,ułożenie przewodu YKY 5x6 mm2 wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem warstwami z zagęszczeniem mechanicznym - 198,90 m,ułożenie bednarki 25x4 mm w rowach kablowych - 123,70 m podłączenie układanych przewodów do skrzynki zewnętrznej wraz z wykonaniem zabezpieczeń - 4 kpl pomiary wykonanych instalacji elektrycznych wraz z dokumentacją - 1 kpl 5. Instalacja wodociągowa wykonanie przyłącza wodociągowego z rur ciśnieniowych PE o śr. 32 mm z ręcznym wykonaniem wykopu i zasypaniem warstwami z zagęszczeniem mechanicznym - 76,50 m, wykonanie przyłącza wodociągowego z rur ciśnieniowych PE o śr. 25 mm z ręcznym wykonaniem wykopu i zasypaniem warstwami z zagęszczeniem mechanicznym - 56,30 m, przebicie otworu w ścianie budynku i posadzce w celu wpięcia przyłącza do istniejącej instalacji wodociągowej - 1 kpl, podłączenie się do istniejącej instalacji wodociągowej z niezbędną przeróbką instalacji - 1 kpl, dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowych - 1 kpl, próba szczelności sieci wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych - 1 kpl, badanie wody wraz z dokumentacją - 1 kpl. 6. Kanalizacja sanitarna ułożenie przyłącza z rur PVC łączonych na wcisk 160/3,2 mm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem warstwami z zagęszczeniem mechanicznym - 11,00 m, przebicie otworu w ścianie zewnętrznej i betonowych zbiorniku bezodpływowym - 2 szt., wprowadzenie rur do budynku gospodarczego i zbiornika bezodpływowego wraz z uszczelnieniem podejść - 2 kpl..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Jak w zakresie podstawowym do 50 % kwoty przeznaczonych środków

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3.1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.4. Wykaz robót budowlanych - co najmniej po jednej z każdego rodzaju - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na: ułożeniu nowej nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł, wykonaniu instalacji deszczowej oraz wod-kan o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł, wykonaniu ogrodzenia o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł, z podaniem rodzaju i wartości robót budowalnych, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.8
  • 2 - długość gwarancji - 0.2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.piwlebork.bip2.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lęborku, ul. Weterynaryjna 1 84-300 Lębork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lęborku, ul. Weterynaryjna 1 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.