eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przebudowa pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4, na potrzeby stworzenia 1 z 16 INFORMATORIUM w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2) w podziale na 3 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Gdańsk: Przebudowa pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4, na potrzeby stworzenia 1 z 16 INFORMATORIUM w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2) w podziale na 3 części
Numer ogłoszenia: 247220 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Gdańsku , ul. Danusi 4, 80-434 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7683130, faks 058 7683270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4, na potrzeby stworzenia 1 z 16 INFORMATORIUM w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2) w podziale na 3 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn. Przebudowa pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4, na potrzeby stworzenia 1 z 16 INFORMATORIUM w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2) w podziale na 3 części: Część I - Przebudowa pomieszczeń Informatorium na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji. Część II - Modernizacja wewnętrznej sieci komputerowej i rozbudowa systemu multimedialnego wraz z serwisem, przeglądami oraz konserwacją w okresie gwarancji, zgodnie z wymogami, przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych. Część III - Dostawa i montaż mebli do Sali szkoleniowo-konferencyjnej. Przedmiotem części I zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń Informatorium na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w budynku administracyjno- biurowym Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4. Zakres rzeczowy robót obejmuje: A. w sali szkoleniowo-konferencyjnej: 1. roboty rozbiórkowe; 2. zabezpieczenie na czas prowadzonych robót budowlanych istniejących instalacji systemów ppoż. i włamania; 3. roboty ogólnobudowlane: a) roboty związane z wymianą okien, b) wykonanie ścian działowych, c) montaż stolarki drzwiowej, d) montaż sufitu podwieszanego, e) montaż mobilnej ścianki działowej; 4. roboty elektryczne: a) instalacja elektryczna, b) oświetlenie, c) nagłośnienie, 5. wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 6.wykonanie systemu instalacji klimatyzacji; 7.roboty wykończeniowe (w tym roboty malarskie i tynkarskie) oraz prace porządkowe. B. w pomieszczeniach biblioteki (czytelnia, pomieszczenia ogólnodostępne dla klientów oraz pomieszczenie do sprzedaży publikacji): 1) zabezpieczenie na czas prowadzonych robót budowlanych istniejących instalacji systemów ppoż. i włamania; 2) roboty ogólnobudowlane: a) roboty związane z wymianą okien, b) wykonanie ściany działowej, c) montaż stolarki drzwiowej, d) montaż sufitu podwieszanego, 3) roboty elektryczne; 4) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 5) roboty wykończeniowe (w tym roboty malarskie i tynkarskie) oraz prace porządkowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Usługowe AMBIT Magdalena Łopacka, z siedzibą w Gdańsku przy ul. St. Lema 7, i Profesjonalne Biuro Usług Inżynierskich BUD-EL Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 124 - opracowania te stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiotem części II zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych w budynku biurowym Urzędu Statystycznego w Gdańsku obejmujących rozbudowę i modernizację systemu sieci strukturalnej wraz z zasilaniem dedykowanym (sieć LAN) oraz systemu multimedialnego Informatorium. Przedmiot zamówienia obejmuje również serwis, przeglądy oraz konserwację zamontowanych urządzeń (w tym klimatyzatorów) w okresie gwarancji zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta, w celu zachowania warunków i ciągłości gwarancji. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. okablowanie strukturalne, zapewniające transmisję danych dla projektowanych urządzeń komputerowych i multimedialnych; 2.modernizację Głównego Punktu Dystrybucyjnego MDF; 3.budowę Lokalnego Punktu dystrybucyjnego IDF; 4.instalację dedykowanego zasilania elektrycznego dla projektowanych urządzeń komputerowych i multimedialnych; 5.instalację połączeń wyrównawczych; 6.instalację urządzeń multimedialnych; 7.instalację urządzeń systemu sterowania; 8.instalację UPS - 4 szt.; 9.instalację klimatyzatorów - 2 szt. ; 10. instalację linijki LED - 1 szt. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót, opracowanych przez Profesjonalne Biuro Usług Inżynierskich BUD-EL Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy al. Grunwaldzka 124 i Przedsiębiorstwo Usługowe AMBIT Magdalena Łopacka, z siedzibą w Gdańsku przy ul. St. Lema 7 - opracowania te stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Wykaz materiałów, które dostarczy Zamawiający do realizacji zamówienia części I i II, wykazane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiotem części III zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Informatorium, która obejmuje: stoliki szkoleniowo- konferencyjne - 30 szt., krzesła konferencyjne z podłokietnikami - 32 szt., stoliki komputerowe dla osób niepełnosprawnych - 2 szt., krzesła komputerowe dla niepełnosprawnych - 2 szt., stolik biurowy - 1 szt., ściankę działową informacyjną do zamieszczania informacji - 1 szt., witryny ekspozycyjne na ulotki i książki - 2 szt., wózki do stołów konferencyjnych - 3 szt., wieszak podwójny na odzież dla klientów na co najmniej 35 wieszaków - 1 szt., dostawę i montaż regału metalowego na sprzęt komputerowy - 1 szt., drabiny stojące - 2 szt., szafkę gospodarczą na naczynia - 1 szt. oraz pojemniki (kosze) na odpady - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. Na zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania wszystkich produktów zakupionych w ramach postępowania współfinansowanego przez Unię Europejską. Oznakowania powinny być zgodne z Księgą znaków: NARODOWEJ STRATEGII SPÓJNOŚCI - KSIĘGA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ 2007, oraz zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INOWACYJNA GOSPODARKA, 2007-2013 dla Beneficjentów i Instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.43.20.00-4, 45.44.21.00-8, 45.40.00.00-1, 45.33.10.00-6, 45.31.10.00-0, 45.31.43.20-0, 45.31.43.00-4, 39.13.41.00-1, 39.11.20.00-0, 39.13.25.00-1, 39.13.60.00-4, 39.11.35.00-2, 39.13.11.00-0, 39.13.30.00-3, 44.42.32.00-3, 39.13.00.00-2, 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości odpowiednio, dla: 1. części I: w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), 2. części II: w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), 3. części III: w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części I: a) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda, polegające na remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) Dotyczy części II: a) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać co najmniej 2 roboty o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda, polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji wewnętrznej instalacji komputerowej z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w budynku użyteczności publicznej Dotyczy części III: a) Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, głównych dostaw (co najmniej 2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody, czy zostały wykonane należycie; b) za główne dostawy uznaje się dostawy o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w zakresie dostawy i montażu mebli biurowych Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego wykazu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przy realizacji części I: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca: a) przedłoży wykaz osób które będą uczestniczyć w jego wykonaniu, w szczególności odpowiadać za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; b)wykaże, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej jedną osobą która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi instalacyjnymi w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Do wykazu Wykonawca musi dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Przy realizacji części II: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca: a) przedłoży wykaz osób które będą uczestniczyć w jego wykonaniu, w szczególności odpowiadać za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; b)wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Do wykazu Wykonawca musi dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Przy realizacji części III: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego wykazu/ oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części I i II: a) Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wykonawca powinien posiadać dostęp do wolnych środków finansowych lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej jak wartość złożonej oferty, b) W celu wykazania, że Wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową Zamawiający wymaga również złożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 200.000,00 zł. Polisa powinna obejmować co najmniej okres związania ofertą. Dotyczy części III: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego wykazu/ oświadczenia/ informacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dotyczy Części I: Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę co najmniej 2 robót budowlanych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda, polegających na remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Dotyczy Części II: Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę co najmniej 2 robót o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda, polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji wewnętrznej instalacji komputerowej z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w budynku użyteczności publicznej;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dotyczy Części III: za główne dostawy uznaje się dostawy o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w zakresie: dostawa i montaż mebli biurowych;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1. zmiana terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że: a) zmiana będzie wynikała z niezależnych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) zmiana będzie wynikała z udokumentowanych, nie zawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2. zmiana wprowadzająca rozwiązania zamienne pod warunkiem, że będzie to skutkowało ulepszeniem realizacji zamówienia; 3. zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej jako zdarzenia niemożliwego do zapobieżenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gdansk.stat.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Gdańsku, ul. Danusi 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Gdańsku, ul. Danusi 4, 80-434 Gdańsk, pok. 11 - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach Porozumienia o dofinansowanie nr POIG.07.01.00-00-023/13-00 w ramach 7 osi priorytetowej_Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji_Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 z dnia 15 października 2010 r. wraz z późniejszymi zmianami.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa pomieszczeń INFORMATORIUM na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń Informatorium na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w budynku administracyjno- biurowym Urzędu Statystycznego w Gdańsku przy ul. Danusi 4. Zakres rzeczowy robót obejmuje: A. w sali szkoleniowo-konferencyjnej: 1) roboty rozbiórkowe; 2) zabezpieczenie na czas prowadzonych robót budowlanych istniejących instalacji systemów ppoż. i włamania; 3) roboty ogólnobudowlane: a) roboty związane z wymianą okien, b) wykonanie ścian działowych, c) montaż stolarki drzwiowej, d) montaż sufitu podwieszanego, e) montaż mobilnej ścianki działowej; 4) roboty elektryczne: a) instalacja elektryczna, b) oświetlenie, c) nagłośnienie, 5) wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 6) wykonanie systemu instalacji klimatyzacji; 7) roboty wykończeniowe (w tym roboty malarskie i tynkarskie) oraz prace porządkowe. B. w pomieszczeniach biblioteki (czytelnia, pomieszczenia ogólnodostępne dla klientów oraz pomieszczenie do sprzedaży publikacji): 1) zabezpieczenie na czas prowadzonych robót budowlanych istniejących instalacji systemów ppoż. i włamania; 2) roboty ogólnobudowlane: a) roboty związane z wymianą okien, b) wykonanie ściany działowej, c) montaż stolarki drzwiowej, d) montaż sufitu podwieszanego, 3) roboty elektryczne; 4) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 5) roboty wykończeniowe (w tym roboty malarskie i tynkarskie) oraz prace porządkowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Usługowe AMBIT Magdalena Łopacka, z siedzibą w Gdańsku przy ul. St. Lema 7, i Profesjonalne Biuro Usług Inżynierskich BUD-EL Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 124 - opracowania te stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.43.20.00-4, 45.44.21.00-8, 45.40.00.00-1, 45.31.10.00-0, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja wewnętrznej sieci komputerowej i rozbudowa systemu multimedialnego wraz z serwisem, przeglądami oraz konserwacją w okresie gwarancji, zgodnie z wymogami, przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych w budynku biurowym Urzędu Statystycznego w Gdańsku obejmujących rozbudowę i modernizację systemu sieci strukturalnej wraz z zasilaniem dedykowanym (sieć LAN) oraz systemu multimedialnego Informatorium. Przedmiot zamówienia obejmuje również serwis, przeglądy oraz konserwację zamontowanych urządzeń (w tym klimatyzatorów) w okresie gwarancji zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta, w celu zachowania warunków i ciągłości gwarancji. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1) okablowanie strukturalne, zapewniające transmisję danych dla projektowanych urządzeń komputerowych i multimedialnych; 2) modernizację Głównego Punktu Dystrybucyjnego MDF; 3) budowę Lokalnego Punktu dystrybucyjnego IDF; 4) instalację dedykowanego zasilania elektrycznego dla projektowanych urządzeń komputerowych i multimedialnych; 5) instalację połączeń wyrównawczych; 6) instalację urządzeń multimedialnych; 7) instalację urządzeń systemu sterowania; 8) instalację UPS - 4 szt.; 9) instalację klimatyzatorów - 2 szt. ; 10) instalację linijki LED - 1 szt. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót, opracowanych przez Profesjonalne Biuro Usług Inżynierskich BUD-EL Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku przy al. Grunwaldzka 124 i Przedsiębiorstwo Usługowe AMBIT Magdalena Łopacka, z siedzibą w Gdańsku przy ul. St. Lema 7 - opracowania te stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0, 45.31.43.20-0, 45.31.43.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż mebli do Sali szkoleniowo-konferencyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Informatorium, która obejmuje: stoliki szkoleniowo- konferencyjne -30 szt., krzesła konferencyjne z podłokietnikami - 32 szt., stoliki komputerowe dla osób niepełnosprawnych - 2 szt., krzesła komputerowe dla niepełnosprawnych - 2 szt., stolik biurowy - 1 szt., ściankę działową informacyjną do zamieszczania informacji - 1 szt., witryny ekspozycyjne na ulotki i książki - 2 szt., wózki do stołów konferencyjnych - 3 szt., wieszak podwójny na odzież dla klientów na co najmniej 35 wieszaków - 1 szt., dostawę i montaż regału metalowego na sprzęt komputerowy - 1 szt., drabiny stojące - 2 szt., szafkę gospodarczą na naczynia - 1 szt. oraz pojemniki (kosze) na odpady - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.41.00-1, 39.11.20.00-0, 39.13.25.00-1, 39.13.60.00-4, 39.11.35.00-2, 39.13.11.00-0, 39.13.30.00-3, 44.42.32.00-3, 39.13.00.00-2, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.