eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostaszewo › Dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie Gminy Ostaszewo w roku szkolnym 2014/2015 na podstawie zakupu biletów miesięcznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Ostaszewo: Dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie Gminy Ostaszewo w roku szkolnym 2014/2015 na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 247152 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostaszewo , ul. Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo, woj. pomorskie, tel. 55 2471328, faks 55 2471318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostaszewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie Gminy Ostaszewo w roku szkolnym 2014/2015 na podstawie zakupu biletów miesięcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie Gminy Ostaszewo w roku szkolnym 2014/2015 na podstawie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów otwartych (dostępnych dla innych pasażerów) w dni nauki szkolnej. 2. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci również w przypadku odpracowania zajęć szkolnych w dniu ustawowo wolnym od zajęć. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Marynarki Wojennej RP w Ostaszewie, Gimnazjum im. Marynarki Wojennej RP w Ostaszewie oraz Filii Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi. 5. Przewozy obejmują wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą, przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, oraz odwiezienie uczniów po zajęciach do miejscowości w których mieszkają. 6. W roku szkolnym 2014/2015 Zamawiający przewiduje następującą liczbę dojeżdżających dzieci: Liczba dzieci dojeżdżających do Szkoły Podstawowej oraz Gimnazjum im. Marynarki Wojennej RP w Ostaszewie - 144, w tym: z Nowej Kościelnicy - 8, z Piaskowca - 27, z Pułkownikówki - 10, z Komarówki - 2, z Jeziernika - 18, z Lubiszynka Pierwszego - 7, z Gniazdowa - 14, z Nowej Cerkwi - 36, z Palczewa - 22. Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych codziennie o godz. 8.00 Liczba dzieci dojeżdżających do Filii Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi - 75, w tym: z Nowej Kościelnicy - 4, z Ostaszewa - 31, z Piaskowca - 12 , z Pułkownikówki - 1, z Komarówki - 2, z Jeziernika - 6, z Lubiszynka Pierwszego - 1, z Gniazdowa - 4, z Palczewa 14. Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych codziennie o godz. 8.30 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby dowożonych dzieci (zwiększenia bądź zmniejszenia) jednak nie więcej niż o 10% od ogólnych liczb podanych w pkt 5. 8. Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą ryczałtowo w cyklu miesięcznym, za faktyczną liczbę wykupionych biletów miesięcznych z uwzględnieniem postanowień pkt 6. 9. Określenie liczby biletów na dany miesiąc, dokonywane będzie w zamówieniu miesięcznym składanym do 20-tego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji usługi. W przypadku braku odrębnego zamówienia na dany miesiąc, obowiązywać będzie wielkość zamówienia z miesiąca poprzedniego. 10. Wyszczególnienie tras dowozu i odwozu do szkół wraz z wykazem przystanków przedstawia Załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Wykonawca będzie przywoził dzieci z poszczególnych miejscowości do Szkoły Podstawowej im. Marynarki Wojennej RP w Ostaszewie i Gimnazjum im. Marynarki Wojennej RP w Ostaszewie nie wcześniej niż na 40 minut i nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem lekcji i odwoził z tych placówek oświatowych nie wcześniej niż na 10 minut i nie później niż 40 minut po zakończeniu lekcji. 12. Wykonawca będzie przywoził dzieci z poszczególnych miejscowości do Filii Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi nie wcześniej niż na 30 minut i nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem lekcji i odwoził z tej placówki oświatowej nie wcześniej niż na 10 minut i nie później niż 30 minut po zakończeniu lekcji. 13. Wykonawca dołoży najwyższej staranności aby czas pobytu dzieci w autobusie podczas dowozu i odwozu był jak najkrótszy. 14. Planowane godziny zakończenia zajęć w Filii Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi to godziny 11:35, 12:45 i 13:50. 15. Planowane godziny zakończenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Marynarki Wojennej RP w Ostaszewie i Gimnazjum im. Marynarki Wojennej RP w Ostaszewie to godziny 10:55, 12:55 i 14:40. 12. Szczegółowy plan zajęć z poszczególnych placówek oświatowych wraz z liczbą dzieci zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 3 września 2014 r. 16. Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być odpowiednio oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. 17. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki bezpieczeństwa przewożonym dzieciom. 18. Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi w czasie dowozu i odwozu ze szkoły. 19. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem należytej opieki podczas wykonania usługi (koszty zatrudnienia opiekunów). 20. Kontrolę uprawnień przejazdu osób korzystających z przewozów umownych wykonuje opiekun. 21. Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą spełniać wymogi określone prawem. 22. Opiekunem nie może być kierowca autobusu. 23. Opiekun ponosi odpowiedzialność za dzieci dowożone od chwili ich wejścia do autobusu do chwili przekazania ich szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez nich autobusu na przystanku w swojej miejscowości. 24. Za bezpieczeństwo dzieci dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą ich rodzice / prawni opiekunowie. 25. Podczas dowozu opiekun odprowadza dzieci dowożone pod drzwi wejściowe do szkoły i przekazuje je wyznaczonemu przez dyrektora szkoły nauczycielowi dyżurnemu. 26. Podczas odwozów opiekun odbiera dzieci spod drzwi szkoły i wprowadza je do autobusu. 27. Oferowane usługi muszą spełniać wszystkie przewidziane prawem wymagania..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie Wykonawcy, z którym zawrze umowę, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo w oryginale lub jego odpis poświadczony notarialnie, określające jego zakres i upoważnienie do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy oraz informację, że jest ono obowiązujące dla danego postępowania, podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w oryginale lub jego odpis poświadczony notarialnie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/ostaszewo/gmina_ostaszewo/przetargii
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ostaszewie, ul.Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ostaszewie, ul.Kościuszki 51,82-112 Ostaszewo,w sekretariacie (pok. nr 10)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.