eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostosowanie budynków Szpitala do wymogów przepisów przeciwpożarowych w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Olsztyn: Dostosowanie budynków Szpitala do wymogów przepisów przeciwpożarowych w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 247120 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynków Szpitala do wymogów przepisów przeciwpożarowych w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: w ramach, zadanie nr 2 i nr 3 robota budowlana, zadanie nr 1 dostawa z montażem, które polegają na: a) Zadanie nr 1 - Dostawie i wymianie drzwi dźwigów osobowych i osobowo-towarowych na drzwi o wymaganej klasie odporności ogniowej b) Zadanie nr 2 - Wydzieleniu klatek schodowych z przegrodami i wymaganej klasie odporności ogniowej zgodnie z posiadanym przez Szpital projektem budowlanym, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych c) Zadanie nr 3 - a) Wykonaniu systemu oddymiania i napowietrzania klatek schodowych, b) Rozbudowie Systemu Centrali Sygnalizacji pożarowej w zakresie instalacji dwóch Central CSP o raz budowy infrastruktury sieciowo-zarządczej, c) Wykonaniu systemu automatycznych trzymaczy drzwi p.poż. zgodnie z posiadanym przez Szpital projektem budowlanym, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV: 44221220-3; 45262000-1, 45421141-4, 45421152-4, 45440000-3, 45421100-5, 45453000-7, 45215140-0, 45300000-0, 45310000-3, 45312100-8..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.20-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: - zadanie nr 1- 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 ) - zadanie nr 2- 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 ) - zadanie nr 3 - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 ) 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, poleceniem przelewu na konto: Nordea Bank Polska 02 14401228 0000 0000 0223 3304 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w gwarancjach bankowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć w kopercie razem z ofertą, nie wpinając jej na trwałe do oferty. Wadium wniesione w takiej formie ma zawierać w swojej treści również zabezpieczenie wynikające z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Jeżeli termin ważności (skutecznej realizacji) wadium ujawniony na powyższych dokumentach będzie krótszy to taka oferta będzie odrzucona ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowaniu, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależących po jego stronie. 11. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi znajdować się na wskazanym koncie bankowym przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1. Dotyczy poszczególnych nw. zadań: 2.1.1. Zadanie nr 3. W zakresie warunku wskazanego w rozdz. V pkt. 1.2 - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie, że wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych robót budowlanych, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca w wykazie najważniejszych wykonanych robót wykaże miedzy innymi minimum dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. polegających na: - (odnośnie rodzaju) - wykonywaniu robót budowlano-instalacyjnych w zakresie systemów przeciwpożarowych, w szczególności dotyczących rozbudowy lub budowy Systemu Centrali Sygnalizacji Pożarowej, w nowobudowanym lub istniejącym obiekcie użyteczności publicznej, w którym funkcjonowanie nie zostało zatrzymane w skutek prowadzenia tych prac - (odnośnie wartości) - jedna o wartości nie mniejszej niż 200 tyś. zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) oraz jedna o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto) Do wykazu należy dołączyć dowody poświadczające należyte wykonanie wykazanych najważniejszych robót lub inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać żądanego poświadczenia - potwierdzających uszczegółowione warunki - tier 1,2, Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI. A ppkt. 1.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z treści wymaganych dokumentów będzie wynikało, że wykonawca faktycznie zrealizował w należyty sposób wymaganą ilość robót w określonym czasie, o wymaganej wartości, i o wymaganym rodzaju i z wymaganymi informacjami. Jeśli z załączonych do oferty poświadczeń, dokumentów i oświadczeń nie będzie wynikało potwierdzenie dla ww elementów warunku - czas, rodzaj, wartość i inne ww wykonawca warunku nie spełni. 2.1.2. Zadanie nr 1. W zakresie warunku wskazanego w rozdz. V pkt. 1.1.2 - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wykaz musi zawierać minimum dwie dostawy o wartości i rodzaju nw.: - (odnośnie rodzaju) - dostawie wraz z montażem - w budynkach użyteczności publicznej, w których funkcjonowanie nie zostało zatrzymane w skutek prowadzenia montażu dostarczonego przedmiotu zamówienia, drzwi odpornych ogniowo w dźwigach osobowych lub osobowo-towarowych, gdzie w ramach wykazanej dostawy i montażu wymagane było od wykonawcy, również wykonanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej wymaganej standardowo przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie modernizowanych dźwigów. - (odnośnie wartości) - jedna o wartości nie mniejszej niż 80 tyś. zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) oraz jedna o wartości nie mniejszej niż 40 tyś. zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych brutto) Do wykazu należy dołączyć dowody poświadczające należyte wykonanie wykazanych dostaw, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie być powinno wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać żądanego poświadczenia - potwierdzających uszczegółowione warunki - tier 1-2, wykonawca składa oświadczenie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI. A ppkt. 1.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z treści wymaganych dokumentów będzie wynikało, że wykonawca faktycznie zrealizował lub realizuje w należyty sposób wymaganą ilość dostaw w określonym czasie, o wymaganej wartości, i o wymaganym rodzaju i z wymaganymi informacjami. Jeśli z załączonych do oferty poświadczeń, dokumentów i oświadczeń nie będzie wynikało potwierdzenie dla ww elementów warunku - czas, rodzaj, wartość i inne ww wykonawca warunku nie spełni. UWAGA. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane lub dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa Rozd. V, ust. 2 ww., zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wymaganych dowodów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.3. W zakresie warunku wskazanego w rozdz. V ppkt. 1.3 potencjał kadrowy, wymagane jest dysponowanie minimum: 2.3.1 dotyczy zadania nr 3. JEDNĄ osobą z uprawnieniami wykonawczymi Kierownika Budowy - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz a) 1 osoba - Kierownik robót budowlanych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń b) 1 osoba - Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń c) 1 osoba - Kierownik robót teletechnicznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń 2.3.2 dotyczy zadania nr 2. JEDNĄ osobą z uprawnieniami wykonawczymi Kierownika Budowy - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz a) 1 osoba - Kierownik robót budowlanych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń Wszystkie wyżej wymienione osoby muszą mieć minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu poszczególnych funkcji oraz posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (UWAGA. Dopuszcza się łączenie ww stanowisk, uprawnień i kwalifikacji oraz funkcji, które może posiadać 1 lub więcej niż jedna osoba.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy 2. Dotyczy zadania nr 2 i 3 - sporządzone przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego element załącznika do SIWZ przedmiary - (kosztorysy orientacyjne - zalecane jest załączenie kosztorysu z uwagi na późniejszą konieczność wskazania instytucjom dofinansowującym konkretnej wysokości poniesionych kosztów modernizacji) 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Pełnomocnictwo do składania oferty - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 11 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty lub nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia w trakcie postępowania procedur odwoławczych przed KIO. W takim przypadku termin wykonania zamówienia zostanie przedłużony o czas jego rozstrzygnięcia przez KIO 2.4 zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Stron jeśli termin jej realizacji będzie musiał być przedłużony w związku ze wstrzymaniem prac przez właściwe służby 2.5 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.6 zmianę podwykonawcy wobec części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierzał powierzyć podwykonawcy, i wykazał to w ofercie, i jeżeli w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. (W sytuacji zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca -lub wykonawca samodzielnie- spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przy czym, obowiązek wykazania powyższych okoliczności w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego spoczywać będzie na wykonawcy) - dotyczy zadania nr 2 i 3. 2.7 zmianę osób - kierownika budowy lub kierowników poszcz. branż przedstawionych w ofercie przetargowej, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy może zaproponować zmianę osób w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy; jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacji, itp.- dotyczy zadania nr 2 i 3. 2.8 W przypadku zmiany osób, o których mowa w ust. 2.7, nowe osoby powołane do pełnienia ww. obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. 2.9 Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób, o których mowa w ust. 2.7 niniejszego paragrafu, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 5. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy w Olsztynie im. prof. dr Stanisława Popowskiego, ul. Żołnierska 18 a, 10 - 561 Olsztyn - Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu (inwestycji) dofinansowanego z budżetu Województwa Warmińsko-Mazurskiego pod nazwą: Dostosowanie budynków Szpitala do wymogów przepisów przeciwpożarowych - umowa nr Z/5/14 z dnia 28.04.2014r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawie i wymianie drzwi dźwigów osobowych i osobowo-towarowych na drzwi o wymaganej klasie odporności ogniowej. Łącznie: 13 szt., w tym: 3 szt. w dźwigach prod. PILAWA 900x2000 [mm] 3 szt. w dźwigach prod. DŹWIGPOL 900x2000 [mm] 7 szt. w dźwigach prod. DŹWIGPOL 1100x2000 [mm] Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV: 45262000-1, 45421141-4, 45421152-4, 45440000-3, 45421100-5, 45453000-7, 45215140-0, 45300000-0, 45310000-3, 45312100-8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzieleniu klatek schodowych z przegrodami i wymaganej klasie odporności ogniowej zgodnie z posiadanym przez Szpital projektem budowlanym, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - w iolści zawartej w projekcie budowlanym. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV: 45262000-1, 45421141-4, 45421152-4, 45440000-3, 45421100-5, 45453000-7, 45215140-0, 45300000-0, 45310000-3, 45312100-8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: c) Zadanie nr 3 - a) Wykonaniu systemu oddymiania i napowietrzania klatek schodowych, b) Rozbudowie Systemu Centrali Sygnalizacji pożarowej w zakresie instalacji dwóch Central CSP o raz budowy infrastruktury sieciowo-zarządczej, c) Wykonaniu systemu automatycznych trzymaczy drzwi p.poż. zgodnie z posiadanym przez Szpital projektem budowlanym, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV: 45262000-1, 45421141-4, 45421152-4, 45440000-3, 45421100-5, 45453000-7, 45215140-0, 45300000-0, 45310000-3, 45312100-8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.