eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczyn › Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Chełmce i miejscowości Korczyn na terenie Gminy Strawczyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Strawczyn: Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Chełmce i miejscowości Korczyn na terenie Gminy Strawczyn
Numer ogłoszenia: 247082 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Chełmce i miejscowości Korczyn na terenie Gminy Strawczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. - Remont drogi gminnej ul. Górnej w miejscowości Chełmce w gm. Strawczyn Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej od km 0+000 do km 1+400,94 polegającej na: 1. Wykonaniu nowej nawierzchni drogi gminnej - ul. Górnej o szerokości zmiennej od 3,75 m do 5,35 m na istniejącej nawierzchni z kruszywa o następującej konstrukcji : - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR3 o grubości 4 cm - warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR3 o grubości 4 cm - Wyrównanie istniejące podbudowy zasadniczej z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o grubości zmiennej (dostosowanej do projektowanej niwelety ulicy Górnej). 2. Budowę nawierzchni zjazdów do posesji o następującej konstrukcji : - Nawierzchnia z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm 3. Wykonanie poboczy utwardzonych o nawierzchni (po stronie prawej i lewej) z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm 4. Wykonanie wykopów pod konstrukcję poszerzeń i nowej nawierzchni ulicy Górnej w ilości 714,76 m3 z przewozem na odkład 5. Wykonanie nasypów z przewozem z wykopów w obrębie budowy 6. Wykonanie nasypów z wykopu 7. Umocnienie skarp i dna rowu płytami betonowymi ażurowymi o wymiarach 60 x 40 x 10 cm na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 5 cm z wypełnieniem wolnych przestrzeni humusem i obsianiem trawą 11. Umocnienie skarp i dna rowu przez humusowanie z obsianiem trawą 12. Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów zagospodarowania terenu : - rozebranie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 7 cm przez frezowanie na zimno. - rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego o grubości zmiennej 13. Odwodnienie drogi gminnej - ulicy Górnej w Chełmcach w Gminie Strawczyn projektuje się jako powierzchniowe do projektowanych rowów przydrożnych i dalszych odbiorników . Odwodnienie ulicy na projektowanym odcinku zapewniają zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne ulicy Górnej . Spadki te zostały tak zaprojektowane, aby wody opadowe i roztopowe miały zapewniony spływ do zaprojektowanych rowów. 14. Roboty również obejmują dobudowę oświetlenia i wykonanie stałej organizacji ruchu. Część 2. - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Korczyn Graby w gm. Strawczyn Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Korczyn Graby w Gminie Strawczyn od km 0+000 do km 0+561,84 Roboty swoim zakresem obejmują m.in.: Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o następujących parametrach : szerokość nawierzchni 3,75 m , długość drogi do odbudowy 561,84 m Konstrukcja nawierzchni na całej szerokości będzie następująca : - Warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm - Warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm - Wyrównanie istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego warstwą z kruszywa - Wyrównanie dodatkowe istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego warstwą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 7 cm Całkowita powierzchnia nawierzchni drogi wynosi 2168,02 m2 . Wykonanie wyrównania z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie . Całkowita ilość wyrównania wynosi 336,54 m3 kruszywa . Wykonanie utwardzonych poboczy po obu stronach drogi o szerokości 0,50 m - warstwą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm Całkowita powierzchnia utwardzonych poboczy wynosi 562,00 m2 . Wykonanie dwóch ścianek czołowych istniejącego przepustu1O60 cm z prefabrykatów betonowych(doków) w ilości 2 szt. Ustawienie znaków drogowych: A-7 - 1 szt. i D-4a - 2 szt..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: Część 1 - (Chełmce) - 5000,00 zł Część 2 - (Korczyn) - 1500,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku (dotyczy części I i części II): Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. a SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Dotyczy Części I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę z zakresu budowy, rozbudowy, przebudowy, remontu dróg o nawierzchni asfaltowej również z infrastrukturą towarzyszącą (np. odwodnienie, chodniki) o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, która została wykonana zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończona. Dotyczy Części II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę z zakresu budowy, rozbudowy, przebudowy, remontu dróg o nawierzchni asfaltowej również z infrastrukturą towarzyszącą (np. odwodnienie, chodniki) o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, która została wykonana zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończona Ocena spełnienia warunku poszczególnych części dokonana zostanie na podstawie wykazu robót, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. b SIWZ, z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały, wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku (dotyczy części I i części II): Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. a SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku (dotyczy części I i części II): Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. a SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu osób, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. c SIWZ, do którego winno być załączone oświadczenie, że wyszczególnione w wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku (dotyczy części I i części II): Na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. a SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty 2. Dowód wniesienia wadium 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale V pkt 3. SIWZ 6. Kosztorys ofertowy uproszczony

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku: a) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, a powodujących konieczność jego wydłużenia, b) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, odbiegających od typowych dla danego regionu uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych - na co wykonawca uzyska pisemne potwierdzenie z najbliższej stacji meteorologicznej, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; d) wystąpienie okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy, e) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, braku możliwości przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w określonym umową terminie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających np. z technologii robót, co skutkować będzie obniżeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazanie w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji, c) koniecznością wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie, skutkujących zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót lub zwiększeniem bezpieczeństwa użytkowania lub zwiększeniem funkcjonalności obiektu budowlanego lub zmniejszeniem kosztów realizacji inwestycji lub usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego; d) w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorys ofertowy: f) zmiany osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy po stronie wykonawcy lub zmiany osób po stronie zamawiającego, a zmiana ta nie wpłynie na warunki realizacji umowy; g) zmiany terminów płatności, gdy o zmianę taką wystąpi zamawiający a zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty h) wystąpienia zmian których konieczność wprowadzenia wynikała będzie z wymagań instytucji współfinansujących przedmiot umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 3 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I planuje się zrealizować przy dofinansowaniu środków z budżetu państwa. Część II planuje się zrealizować ze środków własnych budżetu gminy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej ul. Górnej w miejscowości Chełmce w gm. Strawczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej od km 0+000 do km 1+400,94 polegającej na: 1. Wykonaniu nowej nawierzchni drogi gminnej - ul. Górnej o szerokości zmiennej od 3,75 m do 5,35 m na istniejącej nawierzchni z kruszywa o następującej konstrukcji : - warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR3 o grubości 4 cm - warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR3 o grubości 4 cm - Wyrównanie istniejące podbudowy zasadniczej z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o grubości zmiennej (dostosowanej do projektowanej niwelety ulicy Górnej). 2. Budowę nawierzchni zjazdów do posesji o następującej konstrukcji : - Nawierzchnia z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm 3. Wykonanie poboczy utwardzonych o nawierzchni (po stronie prawej i lewej) z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm 4. Wykonanie wykopów pod konstrukcję poszerzeń i nowej nawierzchni ulicy Górnej w ilości 714,76 m3 z przewozem na odkład 5. Wykonanie nasypów z przewozem z wykopów w obrębie budowy 6. Wykonanie nasypów z wykopu 7. Umocnienie skarp i dna rowu płytami betonowymi ażurowymi o wymiarach 60 x 40 x 10 cm na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 5 cm z wypełnieniem wolnych przestrzeni humusem i obsianiem trawą 11. Umocnienie skarp i dna rowu przez humusowanie z obsianiem trawą 12. Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów zagospodarowania terenu : - rozebranie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 7 cm przez frezowanie na zimno. - rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego o grubości zmiennej 13. Odwodnienie drogi gminnej - ulicy Górnej w Chełmcach w Gminie Strawczyn projektuje się jako powierzchniowe do projektowanych rowów przydrożnych i dalszych odbiorników . Odwodnienie ulicy na projektowanym odcinku zapewniają zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne ulicy Górnej . Spadki te zostały tak zaprojektowane, aby wody opadowe i roztopowe miały zapewniony spływ do zaprojektowanych rowów. 14. Roboty również obejmują dobudowę oświetlenia i wykonanie stałej organizacji ruchu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Korczyn Graby w gm. Strawczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Korczyn Graby w Gminie Strawczyn od km 0+000 do km 0+561,84 Roboty swoim zakresem obejmują m.in.: Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o następujących parametrach : szerokość nawierzchni 3,75 m , długość drogi do odbudowy 561,84 m Konstrukcja nawierzchni na całej szerokości będzie następująca : - Warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm - Warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm - Wyrównanie istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego warstwą z kruszywa - Wyrównanie dodatkowe istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego warstwą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 7 cm Całkowita powierzchnia nawierzchni drogi wynosi 2168,02 m2 . Wykonanie wyrównania z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie . Całkowita ilość wyrównania wynosi 336,54 m3 kruszywa . Wykonanie utwardzonych poboczy po obu stronach drogi o szerokości 0,50 m - warstwą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm Całkowita powierzchnia utwardzonych poboczy wynosi 562,00 m2 . Wykonanie dwóch ścianek czołowych istniejącego przepustu1O60 cm z prefabrykatów betonowych(doków) w ilości 2 szt. Ustawienie znaków drogowych: A-7 - 1 szt. i D-4a - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.