eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › Przebudowa pasa drogowego - ulicy 3 Maja w Józefowie polegająca na budowie chodnika na odcinku od ul. Wąskiej do ul. Westerplatte - ulicy 11 Listopada w Józefowie polegająca na budowie chodnika na odcinku od ul. Gen. Sikorskiego do ul. Asnyka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Józefów: Przebudowa pasa drogowego : - ulicy 3 Maja w Józefowie polegająca na budowie chodnika na odcinku od ul. Wąskiej do ul. Westerplatte - ulicy 11 Listopada w Józefowie polegająca na budowie chodnika na odcinku od ul. Gen. Sikorskiego do ul. Asnyka
Numer ogłoszenia: 247058 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pasa drogowego : - ulicy 3 Maja w Józefowie polegająca na budowie chodnika na odcinku od ul. Wąskiej do ul. Westerplatte - ulicy 11 Listopada w Józefowie polegająca na budowie chodnika na odcinku od ul. Gen. Sikorskiego do ul. Asnyka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa pasa drogowego : - ulicy 3 Maja w Józefowie polegająca na budowie chodnika na odcinku od ul. Wąskiej do ul. Westerplatte - ulicy 11 Listopada w Józefowie polegająca na budowie chodnika na odcinku od ul. Gen. Sikorskiego do ul. Asnyka.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się możliwość udzielania zamówień uzupełniających tożsamych z przedmiotem zamówienia podstawowego o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w terminie 3 lat od jego udzielenia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.20.00-5, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.11.27.10-5, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 5 000,00 zł Część 2 - 3 500,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiającą realizację zamówienia tj: w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 3 roboty budowlane obejmujące budowę, przebudowę, remont: ciągu pieszo- rowerowego, chodnika, jezdni lub parkingu o nawierzchni z kostki betonowej, z tego co najmniej jedna realizacja o wartości nie niższej niż 150 000 złotych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia na stanowisku Kierownika Budowy osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub wydane wcześniej odpowiadające im uprawnienia budowlane oraz posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, Zamawiający wymaga aby osoba ta pełniła w ww. okresie funkcję kierownika budowy lub robót przy co najmniej 2 robotach budowlanych obejmujących budowę jezdni ,chodników, ciągów pieszo-rowerowych lub parkingów z kostki betonowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykaz stawek i narzutów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalny zakres zmian umowy : 1) zmiana terminu wykonania umowy spowodowana opóźnieniem zatwierdzenia czasowej organizacji ruchu lub w uzyskaniu innych zezwoleń bądź uzgodnień, jeżeli przyczyna zwłoki nie będzie leżała po stronie Wykonawcy, przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie okres zwłoki, przy czym o przedłużających się uzgodnieniach Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego na piśmie nie później niż 30 dni przed upływem terminu zakończenia robót. 2) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku leżącej po stronie Zamawiającego zwłoki związanej z wprowadzeniem Wykonawcy na budowę ; przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie okres zwłoki, 3) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych; przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas niezbędny do udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe lub uzupełniające oraz czas niezbędny do wykonania tych robót. 4) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku potwierdzonej przez Zamawiającego konieczności wykonania robót zamiennych lub zastosowania zamiennych materiałów , termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do ustalenia zakresu i wartości robót zamiennych oraz wykonanie przez wykonawcę czynności nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia i zakup zamiennych materiałów, 5) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub zastosowania zamiennych materiałów, podstawą dokonania zmiany jest kosztorys zamienny sporządzony przez Wykonawcę, sprawdzony przez Inspektora Nadzoru oraz zaakceptowany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, 6) zmiana terminu wykonania umowy spowodowana działaniem siły wyższej o charakterze nadzwyczajnym, przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas występowania siły wyższej i usuwania bezpośrednich skutków jej działania na terenie budowy. 7) zmiana wynagrodzenia w przypadku zaniechania przez Zamawiającego wykonania części robót

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jozefow.bip.eur.pl/public
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Józefowa, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Józefowa, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa chodnika w ul. 3 Maja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie Projektu Budowlanego i Projektu Wykonawczego Budowa chodnika w ul. 3-go Maja na odc. od ul. Granicznej do ul. Werbeny wraz z wjazdami ulicznymi i na posesje do linii ogrodzenia w zakresie objętym Zamówieniem. Asortyment robót budowlanych będzie w szczególności obejmował: - prace przygotowawcze w tym uaktualnienie i uzgodnienie czasowej i stałej organizacji ruchu - rozebranie istniejącego chodnika o szer. 1,4 - 2,3 m z kostki betonowej grub. 6 cm, z płytek betonowych 30x30cm - rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach metalowych wraz z cokołem - rozebranie zjazdów bramowych o nawierzchni z kostki brukowej grub. 8 cm, bitumicznej oraz betonowej. - wycięcie 2 szt. sumaka octowca o obwodzie 27 i 34 cm oraz śliwy o obwodzie 40 cm. - budowę nowego chodnika w ul. 3 Maja o szer. 2,5m od ul. Westerplatte do posesji 3 Maja nr 7a oraz szer. 2,0m od posesji nr 7a do posesji nr 3 z kostki brukowej grub. 6 cm bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm i 10 cm warstwie kruszywa stabilizowanego cementem. - wykonanie przejścia dla pieszych - wykonanie wjazdów bramowych z kostki brukowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm. -poszerzenie wlotu ul. Wąskiej oraz ul. Westerplatte warstwa ścieralna betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grub. 5 cm na podbudowie z betonu asfaltowego AC 16P 50/70 grub. 7 cm i podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm. Na połączeniu z istniejącą nawierzchnią należy ułożyć geosiatkę szklaną wstępnie powlekaną asfaltem szer. 1 m. - wykonanie trawników. - wykonanie ogrodzenia z siatki na słupkach metalowych - odtworzenie istniejącego ogrodzenia wraz z cokołem. Istnieje możliwość wykorzystania elementów z rozebranego ogrodzenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.20.00-5, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.11.27.10-5, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa chodnika w ul. 11 Listopada.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika po północnej stronie ul. 11 Listopada wraz z przebudową istniejących wjazdów. Długość chodnika L ok.360m , Szerokość chodnika - co najmniej 2m - na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Grottgera - chodnik ma przylegać do istniejących ogrodzeń - wzdłuż posesji 11 Listopada 7 - chodnik ma przylegać do linii przebudowanego ogrodzenia - na odcinku od posesji 11 Listopada 7 do ul. Asnyka - chodnik o szerokości min. 2m z pozostawieniem pasa zieleni pomiędzy istniejącymi ogrodzeniami i chodnikiem. Nawierzchnia chodnika: kostka betonowa bezfazowa szara i grafitowa gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5cm i podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm. Nawierzchnię chodnika należy dopasować do wybudowanych w okolicy chodników (np. przy ul. Willowej), tzn. ułożyć wzór w podłużne pasy z kostki grafitowej. Należy przyjąć, że w całkowitej nawierzchni chodnika udział kostki grafitowej wynosi ok. 20% Zjazdy bramowe: kostka betonowa bezfazowa grafitowa gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5cm i podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm. Obramowanie chodnika: od strony jezdni krawężnik betonowy wystający 15x30cm na ławie betonowej 25x30cm z oporem; od strony zabudowy - obrzeże trawnikowe 6x20cm wg KPRD karta 03.15 Obramowanie zjazdów: krawężnik betonowy wtopiony 15x30cm na ławie betonowej 25x30cm z oporem od strony jezdni; obramowanie pomiędzy chodnikiem i zjazdem krawężnik betonowy wtopiony 15x30cm na ławie betonowej (bez oporu). Istniejące zjazdy należy przebudować w taki sposób, aby ich rzędna była jednakowa z rzędną chodnika. 2. Przebudowa ogrodzenia wzdłuż działki przy 11 Listopada 7 Długość ogrodzenia do przebudowy - ok. 34,5 (odcinek od istniejącej furtki wzdłuż ul. 11 Listopada oraz wzdłuż trójkąta widoczności na skrzyżowaniu z ul. Grottgera). Przebudowa ma polegać na: demontażu istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej wraz ze słupkami. Zdemontowany materiał ogrodzenia stanowi własność właściciela posesji 11 Listopada 7. Nowe ogrodzenie ma stanowić kontynuację istniejącego fragmentu ogrodzenia wykonanego z przęseł z profili stalowych na podmurówce betonowej, słupki stalowe. Dopuszcza się zamienne wypełnienie przęseł elementami drewnianymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.20.00-5, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.11.27.10-5, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.