eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Słupia › Budowa i wyposażenie gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla potrzeb mieszkańców Gminy Nowa Słupia 1. Zadanie Nr 1Budowa gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla potrzeb mieszkańców gminy Nowa Słupia 2. Zadanie Nr 2Wyposażenie gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla potrzeb mieszkańców gminy Nowa Słupia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Nowa Słupia: Budowa i wyposażenie gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla potrzeb mieszkańców Gminy Nowa Słupia 1. Zadanie Nr 1: Budowa gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla potrzeb mieszkańców gminy Nowa Słupia 2. Zadanie Nr 2: Wyposażenie gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla potrzeb mieszkańców gminy Nowa Słupia
Numer ogłoszenia: 247024 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Słupia , ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3177138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i wyposażenie gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla potrzeb mieszkańców Gminy Nowa Słupia 1. Zadanie Nr 1: Budowa gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla potrzeb mieszkańców gminy Nowa Słupia 2. Zadanie Nr 2: Wyposażenie gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla potrzeb mieszkańców gminy Nowa Słupia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zadanie Nr 1: Budowa gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla potrzeb mieszkańców gminy Nowa Słupia Zakres robót: - roboty budowlane - utwardzenie placu składowego kostką brukową na podbudowie, - instalacje odprowadzające wodę deszczową, - instalacje oświetleniowe. Zadanie Nr 2: Wyposażenie gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla potrzeb mieszkańców gminy Nowa Słupia Wyposażenie: - kontener na odpady niebezpieczne wraz z wyposażeniem - typ 5 - 1 szt. 30-45 m3, - kontener na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - typ 1 - 1 szt. - 16 m3, - kontener na odpady wielkogabarytowe - typ 1 - 1 szt. - 16 m3 - kontener otwarty na odpady budowlane i rozbiórkowe - typ 1 - 1 szt. 12-16 m3, - kontenery KP7 - typ 4 - 7 szt., - pojemniki 1100 l - typ 2 - 5 szt., - pojemniki 240 l - typ 3 - 5 szt. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz specyfikację kontenerów i wyposażenia określają załączone przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dla zadania Nr 1 i zadania Nr 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakresu prac) określony jest w dokumentacji projektowej, będącej integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na którą składa się: a) Projekt budowlany zawierający część opisową i graficzną. b) Przedmiary robót. c) Specyfikacja techniczna. d) Specyfikacja techniczna kontenerów i wyposażenia - Zadanie Nr 2 (Załącznik Nr 1 - Projekt budowlany - Rozdz. VIII - Opis techniczny projektowanych robót, Podrozdz. 3 - Elementy zagospodarowania terenu. Integralną częścią specyfikacji technicznej kontenerów i wyposażenia jest Uzupełnienie dokumentacji projektowej przez Projektanta Firmę CODEX z dnia 16 lipca 2014 r.). W/w dokumenty stanowią załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.31.51.00-9, 45.23.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: - 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100) dla zadania Nr 1, - 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100) dla zadania Nr 2.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie Nr 1: Należy wykazać co najmniej 1 zadanie polegające na robotach związanych z utwardzeniem terenu kostką brukową z elementami instalacji odwodnieniowych i energetycznych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (brutto). Zadanie Nr 2: Należy wykazać co najmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu usługi wyposażenia w kontenery. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia/Nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zadanie Nr 1: Wymagane potwierdzenie dysponowania osobą/ami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie specjalności budowlanej- min 1 osoba, kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno inżynieryjnej będzie pełnił również funkcję kierownika budowy, inżynieryjnej w zakresie specjalności instalacji sanitarnych- min 1 osoba, inżynieryjnej w zakresie specjalności instalacji elektrycznych- min 1 osoba wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia/Nie spełnia poszczególne warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik Nr 7 do SIWZ - dla zadania Nr 1, dla zadania Nr 2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik Nr 8 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym zadanie Nr 1, załącznik Nr 8a dla zadania Nr 2. Oświadczenie dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy załącznik Nr 2 do SIWZ. (dla zadania Nr 1 i zadania Nr 2) Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcom, załącza zał. Nr 2 do oferty z adnotacją nie dotyczy. Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa załącznik Nr 10 do SIWZ (dla zadania Nr 1 i zadania Nr 2). Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowej Słupi, Rudki, ul. Górnicza 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla potrzeb mieszkańców gminy Nowa Słupia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - roboty budowlane - utwardzenie placu składowego kostką brukową na podbudowie, - instalacje odprowadzające wodę deszczową, - instalacje oświetleniowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.13.00-8, 45.31.51.00-9, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla potrzeb mieszkańców gminy Nowa Słupia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie: - kontener na odpady niebezpieczne wraz z wyposażeniem - typ 5 - 1 szt. 30-45 m3, - kontener na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - typ 1 - 1 szt. - 16 m3, - kontener na odpady wielkogabarytowe - typ 1 - 1 szt. - 16 m3 - kontener otwarty na odpady budowlane i rozbiórkowe - typ 1 - 1 szt. 12-16 m3, - kontenery KP7 - typ 4 - 7 szt., - pojemniki 1100 l - typ 2 - 5 szt., - pojemniki 240 l - typ 3 - 5 szt...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.