eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Dostawa wyposażenia hali produkcyjnej szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Jarocin



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Jarocin: Dostawa wyposażenia hali produkcyjnej szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Jarocin
Numer ogłoszenia: 246947 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jarocin , ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472319 w. 122, faks 062 7472415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia hali produkcyjnej szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Jarocin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia hali produkcyjnej szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Jarocin. Na wyposażenie składają się następujące przedmioty: 1. Regały paletowe do magazynu chłodniczego: 1 zestaw. 2. Regały półkowe do serwerowni: 1 sztuka. 3. Regały półkowe do sprężarkowni: 1 sztuka. 4. Regały półkowe do magazynu chemicznego: 1 sztuka. 5. Regały półkowe do pomieszczenia gospodarczego: 1 sztuka. 6. Wózek ręczny paletowy z wagą: 2 sztuki. 7. Wózek ręczny platformowy jednoburtowy: 2 sztuki. 8. Wózek ręczny platformowy dwuburtowy nośność: min. 400 kg: 2 sztuki. 9. Wózek ręczny platformowy dwuburtowy nośność: min. 500 kg: 2 sztuki. 10. Składany kosz: 240 sztuk. 11. Stojak potrójny na worki do zbiórki selektywnej: 4 sztuki. 12. Pojemnik plastikowy czterokołowy na odpady: 2 sztuki. 13. Szafa narzędziowa; wymiary (wys. x szer. x gł.): 1950x1000x435 mm: 1 sztuka. 14. Szafa narzędziowa: 3 sztuki. 15. Szafa biurowa; wymiary (wys. x szer. x gł.): 1950x600x435 mm: 1 sztuka. 16. Szafa ubraniowa; wymiary (wys. x szer. x gł.): 1800x800x480 mm: 12 sztuk. 17. Ławka wolnostojąca; wymiary (wys. x szer. x gł.): 430x1000x410 mm: 1 sztuka. 18. Ławka wolnostojąca; wymiary (wys. x szer. x gł.): 430x1500x410 mm: 1 sztuka. 19. Ławka wolnostojąca; wymiary (wys. x szer. x gł.): 430x2000x410 mm: 1 sztuka. 20. Stół warsztatowy: 2 sztuki. 21. Nadbudowa do stołów: 2 sztuki. 22. Szafka na klucze: 1 sztuka. 23. Drabina magazynowa przejezdna stalowa trójkołowa: 1 sztuka. 24. Półautomat do taśmowania: 1 sztuka. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00 - Regały 34.91.11.00 - Wózki 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.14.13.00 - Szafy 39.11.36.00 - Ławki 39.12.12.00 - Stoły 39.10.00.00 - Meble 44.42.32.00 - Drabiny 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji zmianę wymiarów wyposażenia tj. regały, szafy, stoły, ławki do 5% podanych wartości, pod warunkiem, że ww. przedmioty będą nadal spełniały wymagania związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, będą nie mniej ergonomiczne i dostosowane do wielkości pomieszczeń, do których zostały przeznaczone, nie pogarszając ich walorów funkcjonalnych. Zastosowane w przedmiotach materiały mogą również zostać zmienione pod warunkiem uzyskania nie mniej korzystnych parametrów pod względem wytrzymałości, odporności na uszkodzenia, trwałością, estetyki. W przypadku parametrów niewymiernych np. związanych z estetyką Wykonawca musi przyjąć ocenę subiektywną Zamawiającego, jako wiążącą. Zmiana nie może wpłynąć na wielkość wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jarocin, ul. T. Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Jarocin, ul. T. Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu nie jest przewidziany wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.