eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla Projektów pn. Część nr 1Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Pasłęk - Orneta (WND-RPWM.05.01.06-28-004 13) Część nr 2Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Węzeł Pasłęk Połnoc-Pasłęk wraz ze zmianą przebiegu na terenie Pasłęka (WND-RPWM.05.01.06-28-006 13)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Olsztyn: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla Projektów pn. : Część nr 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Pasłęk - Orneta (WND-RPWM.05.01.06-28-004 13) Część nr 2: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Węzeł Pasłęk Połnoc-Pasłęk wraz ze zmianą przebiegu na terenie Pasłęka (WND-RPWM.05.01.06-28-006 13)
Numer ogłoszenia: 246796 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla Projektów pn. : Część nr 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Pasłęk - Orneta (WND-RPWM.05.01.06-28-004 13) Część nr 2: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Węzeł Pasłęk Połnoc-Pasłęk wraz ze zmianą przebiegu na terenie Pasłęka (WND-RPWM.05.01.06-28-006 13).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla Projektów: Część nr 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Pasłęk - Orneta (WND-RPWM.05.01.06-28-004 13) realizowanego jako Projekt Konkursowy (konkurs nr 03 10 5.1.6) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013; Oś Priorytetowa 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie 5.1.6 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny. oraz Część nr 2: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Węzeł Pasłęk Połnoc-Pasłęk wraz ze zmianą przebiegu na terenie Pasłęka (WND-RPWM.05.01.06-28-006 13) realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013; Oś Priorytetowa 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna , Działanie 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny , Poddziałanie 5.1.6 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9a dla części nr 1 oraz 9b dla części nr 2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną główną usługę, której przedmiotem było wykonanie audytu zewnętrznego o wartości audytowanego projektu nie mniejszej niż 10 mln zł brutto. Przez projekt należy rozumieć przedsięwzięcie realizowane na podstawie umowy o dofinansowanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował minimum dwiema osobami, które muszą spełniać łącznie warunki określone w ppkt 1, 2 i 3, z zastrzeżeniem, że min. jedna z osób musi posiadać uprawnienia biegłego rewidenta. 1uczestniczyć w realizacji usługi co najmniej jednego audytu zewnętrznego projektu o wartości audytowanego projektu nie mniejszej niż 10 mln zł brutto. 2 a posiadać obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, oraz b posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, oraz c nie być karanym za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz d posiadać wyższe wykształcenie, 3 posiadać kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego, zgodnie z art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. t. j. Dz. U. 2013 poz.885 o finansach publicznych tj a posiadać jeden z certyfikatów Certified Internal Auditor CIA, Certified Government Auditing Professional CGAP, Certified Information Systems Auditor CISA, Association of Chartered Certified Accountants ACCA, Certified Fraud Examiner CFE, Certification in Control Self Assessment CCSA, Certified Financial Services Auditor CFSA lub Chartered Financial Analyst CFA, lub b posiadać uprawnienia biegłego rewidenta, lub c posiadać dwuletnia praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymować się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa powyżej, Zamawiający rozumie udokumentowane przez kierownika jednostki wykonanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż pół etatu, związanym z przeprowadzeniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego;realizacją przez inspektorów kontroli skarbowej czynności z zakresu certyfikacji i wydawania deklaracji zamknięcia pomocy finansowej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, o których mowa w ustawie z dnia 28 września 1991 r. o kontroli skarbowej Dz.U. z 2011 r. Nr 41 poz. 214, z późn. zm.nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli t. j. Dz. U. z 2012.82, 1529 i 1544. d w latach 2003 - 2006 zdać przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzamin pozwalający na wykonanie zawodu audytora wewnętrznego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7a i 7b do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl/zamówienia publiczne/ aktualne powyżej do progów UE/ usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdw.olsztyn.pl/zamówienia publiczne/ aktualne do progów UE/ usługi.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b (Wydział Zamówień Publicznych), sekretariat, pokój nr 17..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013 - wskazane w Sekcji I pkt.1) dane zamawiającego zostały wygenerowane automatycznie ze względu na zamieszczenie ogłoszenia w ramach konta Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie w Biuletynie Zamówień Publicznych, Zamawiającym jest Województwo Warmińsko - mazurskie z siedzibą w Olsztynie ( 10 - 562), przy ul. Emilii Plater 1, reprezentowane przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie. - W Sekcji II.2) został podany jeden termin wykonania zamówienia. w par. 2 i 3 wzoru umowy Zamawiający opisuje szczegółowo termin oraz warunki odbioru zamówienia, tj. § 2.1. Umowa zostaje zawarta na okres 40 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy. 2.Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu wstępną wersję raportu oraz streszczenie raportu w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy.3.Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego programu realizacji audytu w ciągu 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy.§ 3.1.Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu wersję ostateczną raportu w terminie nie dłuższym niż 35 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcie umowy.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia uwag i zastrzeżeń dotyczących wstępnej wersji raportu w ciągu 3 dni roboczych od dnia jego otrzymania.3.Zamawiający, w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania ostatecznej wersji raportu oraz streszczenia raportu podejmie decyzję w sprawie akceptacji lub odrzucenia raportu. Odrzucenie raportu jest jednoznaczne z nieprzyjęciem wykonanych prac, z zastrzeżeniem ust. 4. 4.Wraz z nieprzyjęciem wykonanych prac, Zamawiający może pisemnie wezwać Wykonawcę do usunięcia w określonym terminie stwierdzonych naruszeń lub braków. Zamawiającemu przysługuje prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 9 umowy.5.Za datę przekazania każdej z wersji raportu uznawany jest dzień jego otrzymania przez Zamawiającego. 6.Niezgłoszenie uwag zastrzeżeń, naruszeń i braków, o których mowa w ust. 2, 3, 4 oznacza gotowość Zamawiającego do odbioru przedmiotu, a wstępna wersja raportu zostaje uznana za wersję ostateczną. 7.Potwierdzeniem wykonania przedmiotu umowy jest podpisany protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ. 8.Przekazując wniosek o dokonanie odbioru opracowania, Wykonawca przekaże protokół zdawczo - odbiorczy w dwóch egzemplarzach. 9.Podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół, o którym mowa w ust. 7, potwierdzający odbiór prac będących przedmiotem umowy, stanowi podstawę dla Wykonawcy do wystawienia faktury..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla Projektu pn. : Część nr 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Pasłęk - Orneta(WND RPWM.05.01.06-28-004/13).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla Projektu: Część nr 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Pasłęk - Orneta (WND-RPWM.05.01.06-28-004/13) realizowanego jako Projekt Konkursowy (konkurs nr 03/10/5.1.6) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013; Oś Priorytetowa 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie 5.1.6 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 stanowi załącznik nr 9a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla Projektu pn. : Część nr 2: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Węzeł Pasłęk Połnoc-Pasłęk wraz ze zmianą przebiegu na terenie Pasłęka (WND-RPWM.05.01.06-28-006/13).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla Projektu:Część nr 2: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 513 na odcinku Węzeł Pasłęk Połnoc-Pasłęk wraz ze zmianą przebiegu na terenie Pasłęka (WND-RPWM.05.01.06-28-006/13) realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013; Oś Priorytetowa 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie 5.1.6 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dl części nr 2 stanowi załącznik nr 9b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.