eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › znak 02/NFZ/WAG/ 2110 / P/ 12 /14 usługa dokonywania opiniowania skierowań na leczenie uzdrowiskowe dzieci i dorosłych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Bydgoszcz: znak 02/NFZ/WAG/ 2110 / P/ 12 /14 usługa dokonywania opiniowania skierowań na leczenie uzdrowiskowe dzieci i dorosłych
Numer ogłoszenia: 246703 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Aleje Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3252702, faks 052 3252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: znak 02/NFZ/WAG/ 2110 / P/ 12 /14 usługa dokonywania opiniowania skierowań na leczenie uzdrowiskowe dzieci i dorosłych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokonywanie opiniowania skierowań pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji uzdrowiskowej dzieci i dorosłych przez lekarza specjalistę w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej, czego efekt końcowy stanowi orzeczenie o dopuszczalności i celowości leczenia uzdrowiskowego pacjenta. Specjalizację z zakresu balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizację z balneologii i medycyny fizykalnej. 2. Prognozowana ilość skierowań objętych zamówieniem wynosi : 2.1. - I część zamówienia ok. 18 000 sztuk - umowa do 31.12.2015 r. 2.2 - II część zamówienia ok. 37 200 sztuk - umowa do 31.12.2015 r. W okresie miesiąca kalendarzowego ilość skierowań przekazanych do aprobaty może obejmować maksymalnie odpowiednio : 2.1. - I część zamówienia ok. 1 500 sztuk 2.2 - II część zamówienia ok. 3 100 sztuk Zamawiający zastrzega iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część. 3. Aprobata wykonywana jest zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych z dnia 27 sierpnia 2004 r. ( Dz.U. z 2008 r. nr 164, poz. 1027 z późn. ), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu kierowania i kwalifikowania pacjentów do zakładów lecznictwa uzdrowiskowego ( Dz.U. z 2012 r. poz. 14 ) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 roku w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową ( Dz.U. z 2011 r. nr 142, poz. 835 ) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej. 5. Termin wykonania aprobaty jednej partii przekazanych skierowań w ramach umowy nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych licząc od dnia otrzymania partii skierowań od Zamawiającego. Partia skierowań nie przekroczy 50 % liczby skierowań miesięcznych. Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje każdy dzień oprócz soboty, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Miejscem świadczenia usługi jest siedziba Zamawiającego, mieszcząca się przy ul. Warszawskiej 10 w Bydgoszczy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie dokonywanie opiniowania skierowań pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji uzdrowiskowej dzieci i dorosłych przez lekarza specjalistę w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej, czego efekt końcowy stanowi orzeczenie o dopuszczalności i celowości leczenia uzdrowiskowego pacjenta. W ciągu 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej : - jedna osoba posiadająca prawo wykonywania zawodu lekarza, specjalizację w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub w dziedzinie rehabilitacji medycznej ( specjalizację w dziedzinie balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizacją z balneologii i medycyny fizykalnej ) W.w osoba winna uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności będzie odpowiedzialna za świadczenie usługi. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy , uwzględniający wymagane prawem oświadczenia Wykonawcy m.in. dotyczące spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z niniejszego postępowania ( wg załącznika nr 1 do SIWZ ), 2. w przypadku gdy wykonawcy będą występowali z ofertą wspólną - przedsiębiorcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą informację - oświadczenie przewidującą sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności i spełnić wszystkie wymogi określone w SIWZ, 3. jeżeli Wykonawca przewiduje zlecenie części zamówienia podwykonawcom winien wskazać dane dotyczące części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, 4. pełnomocnictwa osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, o ile są to inne osoby niż wymienione w dokumentach rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin aprobaty partii skierowań - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umów za zgodą stron w zakresie : 1 przedłużenia terminów realizacji przedmiotu zamówienia zapisanych w umowie, jeżeli opóźnienie będzie spowodowane przez Zamawiającego, siłę wyższą lub inne czynniki, przesłanki niezależne od Wykonawcy 2 terminu płatności wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione wątpliwości co do właściwego wykonania przedmiotu danej umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście - K-P OW NFZ w Bydgoszczy, ul. Słowackiego 3, pokój nr 306, III piętro - na pisemny wniosek skierowany na adres K-P OW NFZ 85-071 Bydgoszcz, Al. Mickiewicza 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 10:00, miejsce: K-P OW NFZ 85-071 Bydgoszcz, Al. Mickiewicza 15, pokój nr 9 - kancelaria, niski parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza : - zawrzeć umowy ramowej, - ustanowić dynamicznego systemu zakupów, - dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dokonywanie opiniowania skierowań pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji uzdrowiskowej dzieci i dorosłych ok. 18 000 sztuk - umowa do 31.12.2015 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokonywanie opiniowania skierowań pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji uzdrowiskowej dzieci i dorosłych przez lekarza specjalistę w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej, czego efekt końcowy stanowi orzeczenie o dopuszczalności i celowości leczenia uzdrowiskowego pacjenta. Specjalizację z zakresu balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizację z balneologii i medycyny fizykalnej. Prognozowana ilość skierowań objętych zamówieniem wynosi I część zamówienia ok. 18 000 sztuk - umowa do 31.12.2015 r. W okresie miesiąca kalendarzowego ilość skierowań przekazanych do aprobaty może obejmować maksymalnie odpowiednio : I część zamówienia ok. 1 500 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin aprobaty partii skierowań - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dokonywanie opiniowania skierowań pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji uzdrowiskowej dzieci i dorosłych II część zamówienia ok. 37 200 sztuk - umowa do 31.12.2015 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokonywanie opiniowania skierowań pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji uzdrowiskowej dzieci i dorosłych przez lekarza specjalistę w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej, czego efekt końcowy stanowi orzeczenie o dopuszczalności i celowości leczenia uzdrowiskowego pacjenta. Specjalizację z zakresu balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizację z balneologii i medycyny fizykalnej. 2. Prognozowana ilość skierowań objętych zamówieniem wynosi : II część zamówienia ok. 37 200 sztuk - umowa do 31.12.2015 r. W okresie miesiąca kalendarzowego ilość skierowań przekazanych do aprobaty może obejmować maksymalnie odpowiednio : II część zamówienia ok. 3 100 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.