eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Dostawa wyrobów piekarniczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Koronowo: Dostawa wyrobów piekarniczych
Numer ogłoszenia: 246638 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie , ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, faks 0 52 382 09 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów piekarniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chleb pszenno-żytni - 156 000 kg (ilość szacunkowa), krojony i pakowany w folie o wadze jednostkowej 0,400 kg, wg receptury: mąka pszenna (chlebowa) typ 750: 60%-70%, mąka żytnia typ 720: 30%-40%. CPV:15811100-7, PN-92/A-74103. Dostawa do ZK Koronowo w ilości 110 000 kg, natomiast do Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie 46 000 kg. 2. Chleb razowy - 1 500 kg ( ilość szacunkowa ) krojony i pakowany w folie o wadze jednostkowej 0,400 kg. CPV: 15811100-7, PN-92/A-74105. 3. Bułka tarta - 1 500 kg (ilość szacunkowa), w opakowaniach min. 10 kg. CPV: 15893000-4, PN-A-74113:1997/Az1:1999. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia Zamawiający stawia Wykonawcom składającym oferty wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy P.z.p. w następującym zakresie: - zatrudnienia osób: bezrobotnych a) Realizacja zamówienia powinna przewidywać zatrudnienie przy wykonaniu zamówienia, co najmniej 1 osoby bezrobotnej na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 t.j. z późn. zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę. b) zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać nie krócej niż do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego. Zatrudnienie osoby bezrobotnej realizującej zamówienie nie powinno nastąpić później niż 30 dnia po podpisaniu umowy przez strony i trwać do końca realizacji umowy. Wykonawca w ciągu 5 dni od faktu zatrudnienia, zawiadamia Zamawiającego o zatrudnieniu osoby bezrobotnej przesyłając kserokopie dokumentów: zgłoszenia ofert pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy; odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę i winien złożyć pisemne oświadczenie, że Wykonawca nie pozostawał z zatrudnianą osobą w stosunku pracy w okresie miesiąca poprzedzającego zawarcie umowy o udzielenie niniejszego zamówienia lub kserokopię dokumentu wykazującego odstępstwo od zatrudnienia wynikające z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. c) W przypadku braku możliwości zatrudnienia osoby bezrobotnej z przyczyn niezależnych od wykonawcy w terminie określonym w pkt. b) i wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w szczególności braku na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę bezrobotną) wykonawca jest zobowiązany do podejmowania dalszych prób mających na celu zatrudnienie osoby bezrobotnej. W związku z powyższym wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przynajmniej 1 raz na trzy miesiące (do 10-go dnia kolejno przypadającego miesiąca) do końca upływu terminu związania umową kserokopie: zgłoszenia ofert pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy a w przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej również odpisu skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę i pisemne oświadczenie, że Wykonawca nie pozostawał z zatrudnianą osobą w stosunku pracy w okresie miesiąca poprzedzającego zawarcie umowy o udzielenie niniejszego zamówienia albo kserokopię dokumentu wykazującego, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w szczególności braku na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę bezrobotną). d) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. b), c) przedstawia: zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub w kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy oraz umowę o pracę i pisemne oświadczenie, że Wykonawca nie pozostawał z zatrudnianą osobą w stosunku pracy w okresie miesiąca poprzedzającego zawarcie umowy o udzielenie niniejszego zamówienia albo kserokopię dokumentu wykazującego,ze przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w szczególności braku na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę bezrobotną); e) zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia skierowanych bezrobotnych a w przypadku o którym mowa w ust. c) również dokumentów potwierdzających brak osób bezrobotnych, które mogłyby zostać zatrudnione przy realizacji zamówienia, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu; f) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby bezrobotnej przez zamawiającego przez okres realizacji umowy, w wyznaczonych powyżej terminach, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia ustalonego dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia, w czasie których ww. obowiązek nie był realizowany, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie; za przyczynę nieleżącą po stronie wykonawcy będzie uznany w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę bezrobotną. g) za wykonanie obowiązku zatrudnienia, osoby zarejestrowanej we właściwym urzędzie pracy jako osoby bezrobotnej, nie uważa się zatrudnienia przez Wykonawcę osoby uprzednio przez niego zwolnionej, jeżeli w/w zwolnienie nastąpiło w okresie 1 miesiąca poprzedzającego zawarcie niniejszej umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7, 15.81.11.00-7, 15.89.30.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX 1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX 1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX 1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX 1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX 1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545 i Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony 2) urzędowej stawki podatku VAT 3) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy 3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.