eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Wielka › Montaż instalacji prosumenckich - fotowoltaicznych na terenie gminy Lipnica Wielka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-21

Lipnica Wielka: Montaż instalacji prosumenckich - fotowoltaicznych na terenie gminy Lipnica Wielka
Numer ogłoszenia: 246494 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209550 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipnica Wielka, Lipnica Wielka 518, 34-483 Lipnica Wielka, woj. małopolskie, tel. +48 18 2634595, faks +48 18 2634597.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż instalacji prosumenckich - fotowoltaicznych na terenie gminy Lipnica Wielka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest montaż mikroinstalacji prosumenckich - fotowoltaicznych na terenie gminy Lipnica Wielka o łącznej mocy 153,92 kWp, w tym: jedna o mocy 39,78 kWp na budynku oczyszczalni ścieków w miejscowości Lipnica Wielka, druga o mocy 29,90 kWp na budynku oczyszczalni ścieków w miejscowości Kiczory oraz 27 mikroinstalacji każda o mocy 3,12 kWp na obiektach prywatnych (budynkach mieszkalnych) położonych na terenie gminy Lipnica Wielka dla potrzeb wytwarzania energii elektrycznej. Zamówienie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje w szczególności:a) wykonanie dokumentacji projektowej dla montażu urządzeń i instalacji fotowoltaicznych.b) wykonanie robót budowlanych.c) rozruch, pomiary i zgłoszenie przyłączenia do OSD (skompletowanie i wypełnienie niezbędnych dokumentacji, dostarczenie zgłoszenie do OSD); - w tym przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem. d) usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym. 3. Szczegółowy opis z przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno - użytkowy (PFU) stanowiący Załącznik 2 do SIWZ, w którym określone są adresy nieruchomości w poszczególnych miejscowościach, w których będą wykonywane fotowoltaiczne mikroinstalacje prosumenckie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany nieruchomości w których będą montowane mikroinstalacje fotowoltaiczne z uwagi na: rezygnacje mieszkańców, z przyczyn losowych bądź braku technicznych możliwości wykonania mikroinstalacji fotowoltaicznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany - zmniejszenia zakresu zamówienia z uwagi na: rezygnacje mieszkańców, z przyczyn losowych bądź braku technicznych możliwości wykonania mikroinstalacji fotowoltaicznych i nie znalezieniu zastępczej nieruchomości. 4. Rozliczenie robót nastąpi jednorazowo po wykonaniu pełnego zakresu robót i ich końcowym odbiorze. Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest posiadanie przez wykonawcę wszelkich wymaganych prawem protokołów odbiorów technicznych oraz kompletna dokumentacja wykonawcza obejmująca w szczególności projekty, atesty na materiały, gwarancje, instrukcje, protokoły pomiarów certyfikaty. 5. Wymagane terminy gwarancji jakości: a) gwarancja na panel fotowoltaiczny - minimum 12 lat, okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (zgodnie z zapisami w PUF), b) gwarancja na inwerter - minimum 5 lat do maksimum 12 lat, okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, c) gwarancja na roboty budowlano-montażowe i pozostałe elementy instalacji fotowoltaicznej - minimum 5 lat, okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego. Przeglądy i serwisowanie w okresie gwarancji. Przeglądy gwarancyjne są bezpłatne i odbywać się będą, w okresie obowiązywania gwarancji na pisemne wezwanie Zamawiającego do 2 lat od zakończenia Zamówienia i na zakończenie okresu gwarancyjnego. Przeglądy serwisowe będą dokonywane przez Wykonawcę bezpłatne i odbywać się będą, w okresie obowiązywania niniejszej gwarancji z częstotliwością ustalona przez Wykonawcę, nie rzadziej niż raz na dwa lata. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór karty gwarancji stanowiącej Załącznik 3 do SIWZ Wykonawca przystępując do przetargu akceptuje Załącznik 3 , a następnie jest obowiązany dostarczyć podpisaną kartę gwarancyjną na etapie odbioru końcowego wraz załącznikami. Wykonawca nie możne dokonywać zmian w karcie gwarancyjnej. 6. Wymagania jakościowe i materiałowe. a) do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o minimalnych parametrach technicznych i jakościowych określonych w Programie funkcjonalno-użytkowym. b) materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. c) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenia na ich zastosowanie/wbudowanie (aktualne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i inne). d) Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one wbudowane, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru i ponosi odpowiedzialność za szkody, kradzieże i inne uszkodzenia materiałów i urządzeń. 7. Wymieniony wyżej Program funkcjonalno-użytkowy stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów, urządzeń i armatury należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń i armatury równoważnej. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 71.31.41.00 - Usługi elektryczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 71.32.60.00 - Dodatkowe usługi budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-SOLAR SP. Z O.O., WSZERADÓW 2, 46-100 WSZERADÓW, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 893000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 910700,46

  • Oferta z najniższą ceną: 910700,46 / Oferta z najwyższą ceną: 1102266,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.