eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedźwiada › Dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w Gminie Niedźwiada w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Niedźwiada: Dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w Gminie Niedźwiada w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Numer ogłoszenia: 246452 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedźwiada , 21-104 Niedźwiada, woj. lubelskie, tel. 81 85 12 004, faks 81 464 32 79.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w Gminie Niedźwiada w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Niedźwiada, w szczególności: - dostosowanie toalet do potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu, - zakup i montaż wykładziny PCV, - dostawa i montaż wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - dostawa i montaż wyposażenia kuchni, - dostawa i montaż mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych, - dostawa i montaż rolet okiennych, - dostawa i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup i dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych do oddziałów przedszkolnych, - dostawa sprzętu zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - dostawa i montaż osłon na grzejniki. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 1 i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 2.1. Zamawiający wymaga, aby Wszystkie dostarczone artykuły były fabrycznie nowe, wolne od wad. Instrukcje do zamawianych towarów muszą być w języku polskim. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.2. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone urządzenia i wyposażenie na okres min. 12 miesięcy, licząc od daty odbioru, dokonanego na podstawie protokołu odbioru. 2.3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz zamontować urządzenia i meble objęte zamówieniem, odrębnie w każdej ze szkół pod wskazanymi niżej adresami szkół oraz zgodnie z następującym podziałem: PAKIET 1 Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy Książęcej, Brzeźnica Książęca 24, 21-104 Niedźwiada PAKIET 2 Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Tarle, Tarło 103, 21-104 Niedźwiada PAKIET 3 Szkoła Podstawowa im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Pałecznicy, Pałecznica 81, 21-104 Niedźwiada PAKIET 4 Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Niedźwiadzie, Niedźwiada 42, 21-104 Niedźwiada PAKIET 5 Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Powstania Warszawskiego w Brzeźnicy Bychawskiej, Brzeźnica Bychawska 123, 21-104 Niedźwiada 2.4. Wykonawca dostarczy wymagane wyposażenie do poszczególnych szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni ich rozładunek i montaż w każdej ze szkół, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15. Gotowość dostawy wykonawca zgłosi przedstawicielowi danej placówki na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 2.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy towarów, urządzeń i wyrobów użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako wzorcowe, a nie konkretne nazwy firmowe. Rozwiązania równoważne muszą spełniać wymagania określone przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. katalogów, opisów producenta, wydruków ze strony internetowej itp. - czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości zamawiającego będą potwierdzały równoważność urządzeń i wyrobów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany zostanie za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100 gr) brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Niedźwiada, Niedźwiada-Kolonia 43, 21-104 Niedźwiada.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Niedźwiada, Niedźwiada-Kolonia 43, 21-104 Niedźwiada, sekretariat urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.