eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › rozbudowa Zintegrowanego Systemu Obsługi Granicy CAIFS II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Przemyśl: rozbudowa Zintegrowanego Systemu Obsługi Granicy CAIFS II
Numer ogłoszenia: 246294 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, faks 016 6764444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa Zintegrowanego Systemu Obsługi Granicy CAIFS II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i wdrożenie przez Wykonawcę rozbudowy Zintegrowanego Systemu Obsługi Granicy CAIFS II, zwanego dalej ZSOG CAIFS II lub Systemem oraz wdrożenie podsystemu SOC-P w Oddziale Celnym Drogowym w Kuźnicy. 2. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostawy, instalacji i wdrożenia aplikacji użytkowych będących oprogramowaniem dedykowanym wytworzonym na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, b) konfiguracji elementów sprzętowych i programowych infrastruktury technicznej istniejącego Systemu koniecznych do prawidłowego funkcjonowania ZSOG CAIFS II w sposób, który nie spowoduje pogorszenia wydajności pracy Systemu, c) opracowania dokumentacji powykonawczej, w tym opisu wdrożonego oprogramowania oraz instalacji technicznych wraz z kompletnymi informacjami o parametrach i instruktażem sposobu konfiguracji, a także materiały szkoleniowe i podręczniki w zakresie dotyczącym działania Systemu. Instrukcje powinny być napisane według następującego schematu: - słownik używanych pojęć zawierający nazwę, definicję pojęcia oraz indeks wskazujący miejsce gdzie pojęcie jest szczegółowo rozwinięte w tekście, - kluczowe procedury powinny być opatrzone dodatkowo przykładami, jakie są możliwości wyboru i co się stanie w momencie wybrania konkretnej opcji. W instrukcji powinna być informacja które pola są obligatoryjne a które opcjonalne, d) aktualizacji kodów źródłowych oraz instrukcji obsługi ZSOG CAIFS II (w okresie gwarancyjnym). Wszelkie zmiany dokonane w okresie objętym gwarancją wykonawca ma uwzględnić w liście zmian dostępnej z poziomu odpowiedniego podsystemu oraz w kodach źródłowych i w instrukcjach obsługi ZSOG CAIFS II, e) przygotowania scenariuszy testów do sprawdzenia prawidłowego działania funkcjonalności z załącznika nr 2 do SIWZ. Przeprowadzenie testów prawidłowego działania systemu po zmianach wynikających z zamówienia uzależnione jest od wcześniejszego zaakceptowania scenariuszy testów przez Zamawiającego, f) szkolenia administratorów i użytkowników ZSOG CAIFS II, uwzględniającego dokonane w nim zmiany. 3. Po dokonaniu rozbudowy, wersja Systemu powinna być jednolita dla wszystkich lokalizacji. Ewentualne różnice w funkcjonowaniu Systemu w poszczególnych lokalizacjach powinny wynikać z ustawień konfiguracyjnych (włączenia/wyłączenia poszczególnych funkcjonalności) uwzględniających specyfikę tych lokalizacji. 4. Na wykonawcy przedmiotu zamówienia będzie ciążył obowiązek ochrony informacji niejawnych, do których może mieć dostęp w związku z wykonywaniem umowy zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 182 poz. 1228)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że posiada ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych do klauzuli (poufne) lub wyższej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200.000 (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) polegające na budowie lub rozbudowie i wdrożeniu systemu informatycznego spełniającego co najmniej nw. warunki: a) opartego na relacyjnej bazie danych o możliwym rocznym przyroście nie mniejszym niż 100 GB, b) w rozproszonej geograficznie strukturze organizacyjnej klienta (co najmniej 20 jednostek w różnych lokalizacjach na terenie kraju), c) z scentralizowaną architekturą, d) z komunikacją opartą o wymianę komunikatów w formacie XML, e) z pracą w sieci rozległej (minimum 20 punktów dostępowych), f) z wymianą komunikatów z siecią CCN/CSI.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany istotnych postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty: a) zmiany miejsc dostawy, świadczenia usług , użytkowania i realizacji gwarancji; b) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego, rozwiązań technologicznych i logistycznych w zakresie oprogramowania informatycznego możliwych do wdrożenia lub dostarczenia zamiennie w stosunku do przewidzianych niniejszą Umową. W powyższej sytuacji, zakres realizowanej usługi pozostaje bez zmian, zaś wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Izby Celnej w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.