eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Płońsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
Numer ogłoszenia: 246151 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płoński , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6627764(66), faks 023 6623816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego w okresie 24 miesięcy tj. od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r. Zamówieniem niniejszym objęte są: 1)Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk (2 punkty poboru w grupie taryfowej Cxx obiekty), 2)Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk (4 punkty poboru w grupie taryfowej Cxx obiekty), 3)Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk (2 punkty poboru w grupie taryfowej Cxx obiekty i 2 punkty poboru w grupie taryfowej Gxx), 4)Zespół Szkół Nr 2 im. Leona Rutkowskiego, ul. Związku Walki Młodych 10, 09-100 Płońsk (2 punkty poboru w grupie taryfowej Cxx obiekty), 5)Zespół Szkół Nr 3 w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11/A , 09-100 Płońsk (1 punkt poboru w grupie taryfowej Cxx obiekty), 6)Zespół Szkół w Raciążu ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż ( 1 punkt poboru w grupie taryfowej Cxx obiekty), 7)Centrum Kształcenia Praktycznego w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk (2 punkty poboru w grupie taryfowej Cxx obiekty), 8)Zespół Szkół w Czerwińsku nad Wisła, ul. Władysława Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą (1 punkt poboru w grupie taryfowej Cxx obiekty), 9)Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk ( 1 punkt poboru w grupie taryfowej Cxx obiekty), 10)Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk (3 punkty poboru w grupie taryfowej Cxx obiekty), 11)Dom Dziecka im. Janusza Korczaka w Płońsku, ul. Wolności 8 m 10, 09-100 Płońsk ( 5 punktów poboru w grupie taryfowej Gxx) , 12)Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec (1 punkt poboru w grupie taryfowej Gxx), 13)Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto (1 punkt poboru w grupie taryfowej Gxx). 2.Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej dla ww. podmiotów objętych zamówieniem wraz z danymi technicznymi przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia ( Załączniki Nr 1A i 2A do SIWZ). 3.Sprzedawcą energii elektrycznej do dnia 31.12.2014 r. jest ENERGA-OBRÓT S.A. , Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk. 4.Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r. dla wszystkich podmiotów łącznie wynosi: - grupa taryfowa Cxx obiekty- 1 382 968 kWh - grupa taryfowa Gxx- 329 636 kWh 5.Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną nie musi odpowiadać jej rzeczywistemu zużyciu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości dostaw energii, a Wykonawca jest zobowiązany do jej dostarczania w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania planowanej ilości energii elektrycznej, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie finansowe lub prawne. Zwiększenie zaś faktycznego zapotrzebowania na energię w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami ze strony Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii według ceny podanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 6.Ilość pobranej przez Zamawiającego energii ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układu/układów pomiarowo -rozliczeniowego/rozliczeniowych. Zamawiający nie przewiduje zainstalowania dodatkowego układu/układów pomiarowego/pomiarowych z tytułu świadczenia usługi dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej przez dwóch odrębnych Wykonawców. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów poboru w ramach każdej z grup taryfowych wymienionych w Załączniku 1A i 2A do niniejszej SIWZ. 8.Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla lokalizacji Zamawiającego tj. ENERGA -OPERATOR S.A. Usługa dystrybucji będzie świadczona na podstawie odrębnej umowy zawartej w trybie z wolnej ręki pomiędzy Zamawiającym a OSD. 9.Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia OSD w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o zawarciu umowy na zakup energii. 10.Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej stanowiącej przedmiot zamówienia. 11.Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia na warunkach określonych min. przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j.-Dz.U. z 2012 r. poz.1059 z późn zm.) oraz zgodnie z obowiązującymi do niej aktami wykonawczymi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne t.j.-Dz.U. z 2012 r. poz.1059 z późn zm.) Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu i oświadczenia tj. złożony prawidłowo dokument, oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywał dostawy energii elektrycznej bez względu na rodzaj taryfy, w ilości nie mniejszej niż: Część 1- zakup energii elektrycznej dla odbiorców zaliczonych do grupy taryfowej Cxx obiekty -1 200 000,00 kWh. Część 2- zakup energii elektrycznej dla odbiorców zaliczonych do grupy taryfowej Gxx-250 000,00 kWh. Do wykazanych dostaw Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a), W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W przypadku zamówienia realizowanego na podstawie umowy kompleksowej, Zamawiający uzna wyłącznie dostawy bez usługi dystrybucji. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu i oświadczeń tj. złożone prawidłowo dokument, oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w sekcji III.4 należy złożyć: a) formularz oferty cenowej ( wg wzoru -Załącznik Nr 3 do SIWZ) b) niezbędne pełnomocnictwa, jeżeli zostały udzielone, c) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy (według wzoru- Załącznik Nr 7 do SIWZ). Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Spółki cywilne traktuje się jako Wykonawców wspólnie ubiegających się. 2) W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Przy ocenie spełniania warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę łączny potencjał Wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5) W przypadku warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności spełnienie musi wykazać tylko ten Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, który będzie faktycznie realizował zamówienie. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wspólne oświadczenie , że razem spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. 7) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach: 1) zmiany adresu Wykonawcy, 2) zmiany przedstawicieli stron upoważnionych do realizacji umowy, 3) zmiany szacunkowej ilości zużycia energii elektrycznej zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, 4) zmiany polegającej na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości punktów poboru energii elektrycznej, o których mowa w § 2 ust.1 umowy, 5) zmiany ceny jednostkowej netto dla poszczególnych grup taryfowych w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii podatkiem akcyzowym, 6) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 4 umowy w przypadku zmiany stawki podatku Vat. 2. Zmiany treści Umowy określone w ust. 1 pkt 1), 2) 4), 5) wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany określone w pkt. 3) i 6) nie wymagają aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plonski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany na adres : Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk , II piętro, pokój nr 316.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia również Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup energii elektrycznej dla odbiorców zaliczonych do grupy taryfowej Cxx obiekty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy tj. od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r. dla odbiorców zaliczonych do grupy taryfowej Cxx obiekty. 2. Szczegółowy wykaz podmiotów i punktów poboru energii elektrycznej wraz z danymi technicznymi przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia ( Załączniki Nr 1A do SIWZ). 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r. dla wszystkich podmiotów łącznie wynosi: - grupa taryfowa Cxx obiekty- 1 382 968 kWh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup energii elektrycznej dla odbiorców zaliczonych do grupy taryfowej Gxx.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy tj. od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r. dla odbiorców zaliczonych do grupy taryfowej Gxx. 2. Szczegółowy wykaz podmiotów i punktów poboru energii elektrycznej wraz z danymi technicznymi przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia ( Załączniki Nr 2A do SIWZ). 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r. dla wszystkich podmiotów łącznie wynosi: - grupa taryfowa Gxx obiekty- 329 636 kWh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.