eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli/lek i dyrektorów/rek szkół/przedszkoli w Powiecie Siemiatyckim w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Siemiatycze: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli/lek i dyrektorów/rek szkół/przedszkoli w Powiecie Siemiatyckim w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim
Numer ogłoszenia: 245857 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , Ul. Tadeusza Kościuszki 43a, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 655 26 12, faks 85 655 26 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poradniasiemiatycze.szkolnastrona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: poradnia psychologiczno-pedagogiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli/lek i dyrektorów/rek szkół/przedszkoli w Powiecie Siemiatyckim w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli/lek i dyrektorów/rek szkół/przedszkoli w Powiecie Siemiatyckim w roku szkolnym 2014/2015 w zakresie przygotowania i przeprowadzenia warsztatów i konsultacji grupowych oraz szkoleń w ramach sieci współpracy i samokształcenia, a także przygotowania materiałów szkoleniowych, w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się we wszystkich szkołach Powiatu Siemiatyckiego oraz trzech przedszkolach na terenie miasta Siemiatycze, w okresie do końca czerwca 2015, w ramach ofert doskonalenia nauczycieli/lek i dyrektorów/rek oraz katalogu sieci przygotowanych przez ORE, dostosowanych do potrzeb szkoły/przedszkola i zawartych w Rocznych Planach Wspomagania (RPW) oraz w ramach 4 tematycznych sieci współpracy i samokształcenia. W ramach realizacji RPW realizowane będą 15 godzinne warsztaty podzielone na trzy 5 godzinne moduły oraz 12 godzinne konsultacje grupowe ( po 6 godzin dla każdej z dwóch podgrup utworzonych z uczestników każdej grupy warsztatowej). W ramach sieci współpracy i samokształcenia - trzy 3 godzinne spotkania szkoleniowe z ekspertem zewnętrznym. Zarówno w przypadku warsztatów, spotkań szkoleniowych jak i konsultacji grupowych - jedna godzina zajęć to 45 minut zajęć..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 41.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 50 godzin szkoleń dla dorosłych/nauczycieli lub dyrektorów szkół/przedszkoli, o tematyce zbieżnej do wybranej części zamówienia, co przedstawił wg wzoru Załącznika nr 7

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia lub dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, wskazane przez Zamawiającego: - ekspert to trener, coach lub edukator posiadający wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, posiadający minimum ukończony kurs trenerski lub edukatorski, minimum 5-letnie doświadczenie w merytorycznym prowadzeniu szkoleń z nauczycielami/dyrektorami, posiadający kursy/szkolenia w zakresie odpowiadającym tematyce i treściom ofert doskonalenia, zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 50 godzin szkoleń dla nauczycieli lub dyrektorów szkół/przedszkoli. Dane dotyczące potencjału kadrowego Wykonawca przedstawia wg wzoru Załącznika nr 6- Oświadczenie Wykonawcy o potencjale kadrowym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - kwalifikacje - 10
  • 3 - Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy dopuszczalna jest w granicach unormowania art. 144 ustawy Pzp i zapisów SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi. dopuszcza się wprowadzenie zmian osób uczestniczących w wykonaniu zadania, pod warunkiem zapewnienia osoby posiadającej co najmniej kwalifikacje wymagane odnośnie realizacji danego zadania, określone w SIWZ. Zmiany mogą być dokonane w formie pisemnej, udokumentowane przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. dopuszcza się możliwość zmiany terminów realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować na piśmie. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm. ): zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych, Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy zawarte są w załączniku nr 8 do SIWZ. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy. W sprawach nieuregulowanych w umowie będą miały zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z póżn. zm.) oraz przepisy kodeksu cywilnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://poradniasiemiatycze.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Siemiatyczach ul. T. Kościuszki 43a, 17-300 Siemiatycze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 11:00, miejsce: sekretariat-Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Siemiatyczach ul. T. Kościuszki 43a, 17-300 Siemiatycze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Realizujący projekt-Powiatowa Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Siemiatyczach.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu nr 3 w Siemiatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej. Miejsce wykonania: 17-300 Siemiatycze, ul. 11 Listopada 24 Łączny czas trwania: 27 godz.., w tym: warsztaty - 15 godz. (3 moduły po 5 godz.) w okresie: grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz. (4 spotkania po 3 godz.)., w okresie: luty 2015r. - maj 2015r. Liczba uczestników: 12 Tematy warsztatów: wykład: Oferta edukacyjna przedszkola, a pełna realizacja podstawy programowej. Techniki nauczania oraz metody aktywnego uczenia się i zapamiętywania. Planowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych i nowatorskich rozwiązań programowych. Monitorowanie postępów w realizacji podstawy programowej. Konsultacje grupowe z ekspertem: - Wypracowanie arkusza monitorowania realizacji podstawy programowej we wszystkich grupach wiekowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. lość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Grodzisku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?. Miejsce wykonania: 17-315 Grodzisk, ul. 1 Maja 34 Łączny czas trwania: 27 godz.., w tym: warsztaty - 15 godz. (3 moduły po 5 godz.) w okresie: grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz. (4 spotkania po 3 godz.), w okresie: luty 2015r. - maj 2015r. Liczba uczestników: ok.25 Tematy warsztatów: wykład: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Rozpoznawanie potrzeb wychowawczych uczniów oraz zasady planowania i monitorowania oddziaływań wychowawczych. Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów. Rozwiązywanie konfliktów. Komunikacja interpersonalna (kontakty z uczniem i rodzicem). Konsultacje grupowe: - Dyscyplina w klasie: wypracowanie norm, zasad i konsekwencji zachowania uczniów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Grodzisku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Miejsce wykonania: 17-315 Grodzisk, ul. 1 Maja 34 Łączny czas trwania: 27 godz.., w tym: warsztaty - 15 godz. (3 moduły po 5 godz.) w okresie: listopad 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz. (4 spotkania po 3 godz.)., w okresie: luty 2015r. - maj 2015r. Liczba uczestników: ok.25 Tematy warsztatów: wykład: Efektywność procesu nauczania - uczenia się. Czynniki wpływające na zaangażowanie uczniów w naukę. Techniki i metody motywowania uczniów. Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania. Planowanie pracy na lekcjach z wykorzystaniem technik angażujących uczniów. Umiejętność właściwego doboru czynnika motywującego w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. Konsultacje grupowe: - Opracowanie narzędzi ewaluacji lekcji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum nr 1 w Siemiatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum nr 1 w Siemiatyczach Obszar wsparcia: Ocenianie kształtujące. Miejsce wykonania: 17-300 Siemiatycze, ul. Świętojańska 25 Łączny czas trwania: 27 godz.., w tym: warsztaty - 15 godz. (3 moduły po 5 godz.) w okresie: grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz. (4 spotkania po 3 godz.)., w okresie: luty 2015r. - maj 2015r. Liczba uczestników: ok.25 Tematy warsztatów: mini wykład: Ocenianie kształtujące - główne założenia. Formułowanie celów lekcji w języku zrozumiałym dla ucznia. Ustalanie kryteriów oceniania. Formułowanie pytań kluczowych. Wprowadzanie samooceny i oceny koleżeńskiej. Udzielanie uczniom i rodzicom informacji zwrotnej. Konsultacje grupowe: - Zastosowanie elementów oceniania kształtującego w praktyce (fragment lekcji prowadzonej przez eksperta).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Śledzianowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Ocenianie kształtujące. Miejsce wykonania: Śledzianów 1, 17-312 Drohiczyn Łączny czas trwania: 27 godz.., w tym: warsztaty - 15 godz. (3 moduły po 5 godz.) w okresie: grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz. (4 spotkania po 3 godz.)., w okresie: luty 2015r. - maj 2015r. Liczba uczestników: 10 Tematy warsztatów: mini wykład: Ocenianie kształtujące - główne założenia. Strategie oceniania kształtującego. Elementy oceniania kształtującego. Udzielanie uczniom i rodzicom informacji zwrotnej. Konsultacje grupowe: - Formułowanie celów lekcji w języku zrozumiałym dla ucznia. Ustalanie kryteriów oceniania. Formułowanie pytań kluczowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Liceum Ogólnokształcącym w Ostrożanach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. Miejsce wykonania: Ostrożny 41, 17-312 Drohiczyn Łączny czas trwania: 27 godz.., w tym: warsztaty - 15 godz. (3 moduły po 5 godz.) w okresie: grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz. (4 spotkania po 3 godz.)., w okresie: luty 2015r. - maj 2015r. Liczba uczestników: ok.20 Tematy warsztatów: mini wykład: Wychowawca klasy - zadania i uprawnienia.. Metody rozpoznawania potrzeb wychowawczych uczniów oraz zasady planowania i monitorowania oddziaływań wychowawczych. Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów. Procedury interwencji w sytuacjach kryzysowych, kompetencje nauczyciela. Dokumentowanie pracy wychowawcy klasy. Konstruowanie opinii o uczniu. Konsultacje grupowe: - Wypracowanie przykładowych opinii o uczniu np. do sądu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Technikum w Ostrożanach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Ocenianie kształtujące. Miejsce wykonania: Ostrożny 41, 17-312 Drohiczyn Łączny czas trwania: 27 godz.., w tym: warsztaty - 15 godz. (3 moduły po 5 godz.) w okresie: grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz. (4 spotkania po 3 godz.)., w okresie: luty 2015r. - maj 2015r. Liczba uczestników: ok. 25 Tematy warsztatów: mini wykład: Ocenianie kształtujące - główne założenia. Strategie oceniania kształtującego. Elementy oceniania kształtującego. Wprowadzanie samooceny i oceny koleżeńskiej. Udzielanie uczniom i rodzicom informacji zwrotnej. Konsultacje grupowe: - Formułowanie celów lekcji w języku zrozumiałym dla ucznia. Ustalanie kryteriów oceniania. Formułowanie pytań kluczowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Ostrożanach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Miejsce wykonania: Ostrożany 16, 17-312 Drohiczyn Łączny czas trwania: 27 godz.., w tym: warsztaty - 15 godz. (3 moduły po 5 godz.) w okresie: grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz. (4 spotkania po 3 godz.)., w okresie: luty 2015r. - maj 2015r. Liczba uczestników: 10 Tematy warsztatów: mini wykład: Specjalne potrzeby edukacyjne i ich uwarunkowania. Uczeń z opinią w sprawie dostosowania wymagań - realizacja podstawy programowej. Planowanie pracy z uczniem, dokumentacja pracy. Diagnoza potrzeb oraz możliwości uczniów. Indywidualizacja procesu nauczania. Zakres i sposoby dostosowywania wymagań edukacyjnych do możliwości ucznia. Konsultacje grupowe: Planowanie i dokumentowanie pracy z uczniem posiadającym opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej w sprawie dostosowania wymagań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Siemiatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły. Miejsce wykonania: 17-300 Siemiatycze, ul. T. Kościuszki 43 Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty - 15h, ( w tym 3 moduły, po 5 godz.)- w okresie grudzień 2014 - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12h - (4 spotkania po 3 godz.), w okresie luty - maj 2015r. Liczba uczestników : ok.25 Tematy warsztatów: mini wykład: Nowa formuła egzaminu maturalnego. Wskaźniki EWD a wymagania wobec szkoły. Wskaźniki EWD a ewaluacja wewnętrzna. Projektowanie ewaluacji wewnętrznej szkoły z wykorzystaniem EWD. Konsultacje grupowe: Analiza wyników egzaminów maturalnych i formułowanie wniosków do dalszej pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Liceum Ogólnokształcącym w Siemiatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły. Miejsce wykonania: 17-300 Siemiatycze, ul. T. Kościuszki 43 Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty - 15h ( w tym 3 moduły, po 5 godz.) - w okresie grudzień 2014 - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12h -( 4 spotkania po 3 godz.), w okresie luty - maj 2015r. Liczba uczestników : ok.25 Tematy warsztatów: - mini wykład:Wprowadzenie teoretyczne -EWD. Koncepcja metody EWD. Jak wykorzystać dostępne na platformach EWD informacje. Doskonalenie przez nauczycieli umiejętności w zakresie tworzenia analiz z wykorzystaniem kalkulatora EWD Konsultacje grupowe: Analiza wyników egzaminów maturalnych i formułowanie wniosków do dalszej pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Tołwinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17-300 Siemiatycze, Tołwin 1 Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty - 15h ( w tym 3 moduły, po 5 godz. ) - w okresie grudzień 2014 - marzec 2015r. konsultacje grupowe -12h - (4 spotkania po 3 godz.), w okresie luty - maj 2015r. Liczba uczestników : 12 Tematy warsztatów: mini wykład: .Związek stosowania technik uczenia się i metod motywujących do nauki i efektywności uczenia się uczniów. Techniki i metody motywowania uczniów.(mnemotechniki) Planowanie pracy na lekcjach z wykorzystaniem technik angażujących uczniów. Budowanie scenariuszy lekcji z wykorzystaniem technik i metod motywujących do nauki wg wybranego przedmiotu. Konsultacje grupowe: Scenariusze lekcji wychowawczych z zastosowaniem poznanych metod i technik uczenia się i metod motywujących do nauki Prowadzenie lekcji koleżeńskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Mielniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Miejsce wykonania: 17-307 Mielnik, ul. Brzeska 132 Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty - 15h ( w tym 3 moduły, po 5 godz.) - w okresie grudzień 2014 - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12h - (4 spotkania po 3 godz.), w okresie luty - maj 2015r. Liczba uczestników : ok.25 Tematy warsztatów: mini wykład: Proces uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów. Przyczyny niewykorzystania potencjału uczniów na terenie placówki (zależne i niezależne). Jak odnajdywać i rozwijać mocne strony dziecka? Budowanie wspólnej strategii pracy nauczyciela i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Konsultacje grupowe: Katalog pomysłów i dobrych praktyk Scenariusze lekcji z wykorzystaniem nabytych umiejętności.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Mielniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Miejsce wykonania: 17-307 Mielnik, ul. Brzeska 132 Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty - 15h ( w tym 3 moduły, po 5 godz.) - w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12h - (4 spotkania po 3 godz.), w okresie luty - maj 2015r. Liczba uczestników : ok.25 Tematy warsztatów: mini wykład: Związek sprawnego zespołu nauczycieli w procesie edukacyjnym szkoły. Komunikacja interpersonalna (ćwiczenia doskonalące w udzielaniu informacji zwrotnej) Coaching, jako sposób planowania zmian pracy zespołu nauczycielskiego. Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji problemowych. Konsultacje grupowe: Katalog dobrych praktyk szkoły.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Drohiczynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Miejsce wykonania: 17-312 Drohiczyn, ul. Warszawska 151 Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty - 15 h ( w tym 3 moduły, po 5 godz.) - w okresie grudzień 2014r.- marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12h - (4 spotkania po 3 godz.), w okresie luty - maj 2015r. Liczba uczestników : ok.25 Tematy warsztatów: mini wykład: Specyfika pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zasady pracy nauczyciela z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Siła i odporność psychiczna nauczyciela i ucznia, radzenie sobie z emocjami. Uczeń ze specjalnymi potrzebami w szkole ( konstruowanie indywidualnego programu edukacyjno - terapeutycznego). Konsultacje grupowe: Tworzenie IPET dla uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Drohiczynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: .Ocenianie kształtujące. Miejsce wykonania: 17-312 Drohiczyn, ul. Warszawska 132 Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty - 15h ( w tym 3 moduły, po 5 godz.) - w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe -12h - ( 4 spotkania po 3 godz.), w okresie luty - maj 2015r. Liczba uczestników : ok.25 Tematy warsztatów: mini wykład: Ocenianie kształtujące - zapoznanie nauczycieli z ideą oceniania kształtującego. Założenia i elementy oceniania kształtującego. Korzyści i trudności wynikające z wprowadzenia oceniania kształtującego. Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego wg nauczanych przedmiotów. Konsultacje grupowe: Scenariusz lekcji z zastosowaniem elementów oceniania kształtującego Ocenianie kształtujące w praktyce- lekcja instruktażowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Liceum Ogólnokształcącym w Drohiczynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Szkoła promuje wartość edukacji. Miejsce wykonania: 17-312 Drohiczyn, ul. Warszawska 132 Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty - 15h ( w tym 3 moduły, po 5 godz.) - w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12h - (4 spotkania po 3 godz.), w okresie luty - maj 2015r. Liczba uczestników : ok.25 Tematy warsztatów: mini wykład: Edukacja i jej promocja w krajach Unii Europejskiej. Narzędzia promocyjne firmy. Budowanie celu - coaching. Opracowanie planu promowania edukacji we współpracy ze środowiskiem lokalnym. Konsultacje grupowe: Kodeks współpracy w zespole.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Szerszeniach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Szerszeniach. Obszar wsparcia: Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Miejsce wykonania: 17-300 Siemiatycze, Szerszenie 38. Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty - 15h ( w tym 3 moduły, po 5 godz.) - w okresie grudzień 2014r.- marzec 2015r. konsultacje grupowe -12h - ( 4 spotkania po 3 godz.), w okresie luty - maj 2015r. Liczba uczestników : 13 Tematy warsztatów: mini wykład: Warunki sprzyjające procesowi edukacyjnemu (przedstawienie współczesnej wiedzy). Planowanie i organizacja procesu edukacyjnego. Jak motywować ucznia do aktywnego uczestnictwa w procesie uczenia się? Coaching dla nauczycieli. Konsultacje grupowe: Konspekt zajęć aktywizujących ucznia Lekcja koleżeńska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej nr 1 im. Księżnej Anny z Sapiehów Jabłonowskiej w Siemiatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich Miejsce wykonania: 17-300 Siemiatycze, ul. Ogrodowa 2 Łączny czas trwania: 27godz., w tym: warsztaty - 15 godz.: 3 moduły po 5 godz. w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe -12 godz.: 4 spotkania po 3 godz., w okresie lut 2015r. - maj 2015r. Liczba uczestników : ok.25 Tematy warsztatów: 1. mini wykład: Efektywna organizacja pracy. Zasady powoływania zespołów nauczycielskich. Planowanie pracy. Przydział zadań. Cele, wskaźniki i sposoby realizacji. 2 .Komunikacja interpersonalna. 3. Stres i konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. Konsultacje grupowe z ekspertem: - Wypracowanie procedur powoływania i zasad działania zespołów nauczycielskich; - Współpraca rodziców z klasowym zespołem nauczycieli (wychowawczym). Jak pozyskać rodzica do współdziałania na rzecz dziecka?.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Milejczycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Ocenianie kształtujące. Miejsce wykonania: 17-332 Milejczyce ul. Szkolna 2 Łączny czas trwania: 27godz., w tym: warsztaty -15 godz.: 3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2015r.- maj 2015r. Liczba uczestników : ok. 15 Tematy warsztatów: 1.Ocenianie kształtujące- główne założenia. 2. Ocenianie kształtujące - doskonalenie umiejętności. 3. Jak oceniać aby motywować uczniów do pracy? Współpraca z rodzicami. Konsultacje grupowe : - opracowanie scenariuszy lekcji w edukacji wczesnoszkolnej i - opracowanie scenariuszy lekcji w zakresie II etapu edukacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Perlejewie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia : Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Miejsce wykonania: 17-322 Perlejewo Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: Warsztaty -15 godz.: 3 moduły, po 5 godz. w okresie grudzień 2014-marzec 2015. konsultacje grupowe -12 godz.: 4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2015r.- maj 2015r. Liczba uczestników : 18 Tematy warsztatów: 1. mini wykład: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Jak pracować z uczniem z inteligencja niższą niż przeciętna?- sposoby realizacja podstawy programowej. 2. Jak pracować z uczniem z dysleksją rozwojową? 3. Jak pracować z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową? Konsultacje grupowe: - sposoby dostosowywania wymagań na I i II etapie edukacji; - jak reagować na trudne zachowania ucznia z nadpobudliwością psychoruchową?.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomaganiaw Gimnazjum Publicznym w Milejczycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Miejsce wykonania: 17-332 Milejczyce ul. Szkolna 2 Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty -15 godz.: 3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2015r.- maj 2015r. Liczba uczestników: 15 Tematy warsztatów: 1. mini wykład: TIK na zajęciach edukacyjnych-bezpieczny Internet. Możliwości tablicy interaktywnej i przykłady wykorzystania w pracy nauczyciela. 2. Narzędzia i metody pracy oparte na wykorzystaniu nowoczesnych technologii. 3. Działania zespołów przedmiotowych -wypracowanie scenariuszy lekcji. Konsultacje grupowe: - lekcje otwarte w wykorzystaniem TIK; - dobre praktyki i trudności związane z wdrożeniem nowych umiejętności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum Gminnym w Siemiatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe? Miejsce wykonania: 17-300 Siemiatycze ul. Tadeusza Kościuszki 88 Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty -15 godz.: 3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2015r.- maj 2015r. Liczba uczestników : ok.15 Tematy warsztatów: 1.mini wykład: Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe? Opracowanie folderu promującego szkołę. 2. Modyfikacja strony internetowej szkoły. 3.Możliwości tablicy interaktywnej i przykłady wykorzystania w pracy nauczyciela. Konsultacje grupowe: - opracowanie koncepcji pracy szkoły uwzględniającą warunki lokalowe i wyposażenie. - opracowanie zestawu materiałów multimedialnych do pracy z tablicą interaktywną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Dziadkowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? Miejsce wykonania: 17-306 Dziadkowice 1d Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty -15 godz.: 3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2015r.- maj 2015r. Liczba uczestników : 12 Tematy warsztatów: 1. mini wykład: Ewaluacja wewnętrzna jako sposób badania pracy szkoły. Projekt ewaluacyjny -harmonogram, pytania kluczowe, wskaźniki. 2.Metodologia badań- narzędzia badawcze. Opracowanie i analiza materiału ewaluacyjnego. 3.Sprzadzanie raportu wraz z wnioskami i rekomendacjami. Planowane działań. Konsultacje grupowe: - opracowanie raportu z przeprowadzonej w szkole ewaluacji; - opracowanie projektu ewaluacji wewnętrznej na następny rok szkolny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum Publicznym w Perlejewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Miejsce wykonania: 17-322 Perlejewie Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty -15 godz.: 3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2015r.- maj 2015r. liczba uczestników: 8 Tematy warsztatów: 1 mini wykład: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Komunikacja interpersonalna (kontakty z uczniem i rodzicem). 2. Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów. Rozwiązywanie konfliktów. 3. Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów. Konsultacje grupowe: - dyscyplina w klasie-wypracowanie norm, zasad i konsekwencji zachowania w klasie. - modyfikacja programu wychowawczego szkoły..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu nr 5 w Siemiatyczach W Zaczarowanym lesie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: : Budowa koncepcji pracy przedszkola Miejsce wykonania: 17-300 Siemiatycze ul. Gen. Wł. Andersa 9 Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty - 15 godz.:3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014r.- marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2015r. - maj 2015r. Liczba uczestników : 13 Tematy warsztatów: 1. mini wykład: Teoretyczne podstawy budowy koncepcji pracy placówki oświatowej Założenia i elementy koncepcji pracy. 2. Diagnoza potrzeb placówki wybranymi techniki -np. analiza SWOT, profil pracy przedszkola. 3. Budowanie koncepcji pracy. Sposoby jej ewaluowania. Konsultacje grupowe: - opracowanie koncepcji pracy przedszkola - opracowanie procedur monitorowania i ewaluacji koncepcji pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum Publicznym w Dziadkowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Nauczyciel 45+ Miejsce wykonania: 17-306 Dziadkowice 1d Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: konsultacje grupo warsztaty -15 godz.: 3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2015r.- maj 2015r. Liczba uczestników: 12 Tematy warsztatów: 1. mini wykład: Nauczyciel 45+ a rozwój osobisty i zawodowy. Stres i wypalenie zawodowe - sposoby radzenia sobie z ich objawami i skutkami. 2. Komunikacja interpersonalna- efektywne porozumiewanie się z uczniami. 3. Nowoczesne technologie w pracy nauczyciela. Konsultacje grupowe: - ćwiczenia związane z pracą głosem; - opracowanie materiałów multimedialnych do wykorzystania na zajęciach edukacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Czartajewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich Miejsce wykonania: 17-300 Siemiatycze, Czartajew ul. Szkolna 4 Łączny czas trwania: 27godz., w tym: warsztaty - 15 godz.: 3 moduły po 5 godz. w okresie grudzień 2014 - marzec 2015. konsultacje grupowe -12 godz.: 4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2014r. - maj 2015r. Liczba uczestników : ok.15 Tematy warsztatów: mini wykład: Efektywna organizacja pracy. Zasady powoływania zespołów nauczycielskich. 1.Planowanie pracy. Przydział zadań. Cele, wskaźniki i sposoby realizacji. 2 .Komunikacja interpersonalna 3. Stres i konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. Konsultacje grupowe z ekspertem: - Wypracowanie procedur powoływania i zasad działania zespołów nauczycielskich; - Współpraca rodziców z klasowym zespołem nauczycieli (wychowawczym). Jak pozyskać rodzica do współdziałania na rzecz dziecka?.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej im. Ks. Ignacego Kłopotowskiego w Miłkowicach Jankach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Ocenianie kształtujące. Miejsce wykonania: Miłkowice Janki 12, 17-312 Drohiczyn, Łączny czas trwania: 27godz., w tym: warsztaty -15 godz.: 3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2014r.- maj 2015r. Liczba uczestników : ok. 10 Tematy warsztatów: mini wykład: Ocenianie kształtujące- główne założenia. 1. Ocenianie kształtujące 2. Ocenianie kształtujące - doskonalenie umiejętności. 3. Jak oceniać aby motywować uczniów do pracy? Współpraca z rodzicami. Konsultacje grupowe : - opracowanie scenariuszy lekcji w edukacji wczesnoszkolnej opracowanie scenariuszy lekcji w zakresie II etapu edukacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Nurcu - Stacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? Miejsce wykonania: ul. Szkolna 6, 17-330 Nurzec Stacja, Łączny czas trwania: 27godz., w tym: warsztaty -15 godz.: 3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2014r.- maj 2015r. Liczba uczestników : 15 Tematy warsztatów: mini wykład: Ewaluacja wewnętrzna jako sposób badania pracy szkoły. 1.Projekt ewaluacyjny -harmonogram, pytania kluczowe, wskaźniki. 2.Metodologia badań- narzędzia badawcze. Opracowanie i analiza materiału ewaluacyjnego. 3.Sporządzanie raportu wraz z wnioskami i rekomendacjami. Planowane działań. Konsultacje grupowe: - opracowanie raportu z przeprowadzonej w szkole ewaluacji; - opracowanie projektu ewaluacji wewnętrznej na następny rok szkolny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Siemiatyczach,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Miejsce wykonania: ul. Gen. Wł. Andersa 4, 17-300 Siemiatycze, Łączny czas trwania: 27godz., w tym: warsztaty -15 godz.: 3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2014r.- maj 2015r. liczba uczestników: 25 Tematy warsztatów: mini wykład: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 1. Komunikacja interpersonalna (kontakty z uczniem i rodzicem). Jak kształtować postawy uczniów zbieżne z wartościami znajdującymi się w systemie wychowawczym szkoły? Jak pomóc dziecku radzić sobie z lękiem i złością oraz wyrażać emocje? Świadome kształtowanie postaw uczniowskich - jak zachęcać do zmian w zachowaniu? 2. Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów. Rozwiązywanie konfliktów. Relacje nauczyciel - uczeń (jak budować konstruktywne porozumienie?) Budowanie poczucia wartości ucznia. 3. Jak sobie radzić z presją grupy rówieśniczej i pojedynczymi uczniami, którzy mają zły wpływ na innych? Jak sobie radzić z absencją uczniów? Trudna klasa - jak ją opanować, wychować i nauczyć? Praca z uczniem przejawiającym zachowania opozycyjno - buntownicze i nadpobudliwym. Konsultacje grupowe: - jak radzić sobie z prowokacyjnymi zachowaniami uczniów? Jak utrzymać ład, porządek na lekcji i przykuć uwagę uczniów?. - użyteczny schemat lekcji wychowawczej. Scenariusze ciekawych lekcji wychowawczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Technikum w Czartajewie Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce wykonania : Czartajew, ul. Długa 133, 17 -300 Siemiatycze Łączny czas trwania: 27godz., w tym: warsztaty -15 godz.: 3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe: 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2014r.- maj 2015r. Liczba uczestników: 25 Tematy warsztatów: mini wykład: Związki stosowania metod i technik motywowania uczniów do nauki a efektywność uczenia się. Co wpływa na sukces edukacyjny ucznia i nauczyciela. 1. Motywowanie uczniów do pracy. Praca na lekcji w szkole ponadgimnazjalnej z wykorzystaniem filmu jako metody aktywizującej uczniów do nauki: przedmioty matematyczno - przyrodnicze, humanistyczne, zawodowe, języki obce 2. motywująca rola nowych technologii w kształceniu. Jak zaplanować oraz zrealizować ciekawą i angażującą uczniów lekcję z wykorzystaniem tablicy interaktywnej oraz e - buków, elektronicznych tekstów źródłowych, programów i gier edukacyjnych prezentowanych na tablicy interaktywnej. 3. Jak uczyć się, aby zapamiętać? Efektywne techniki uczenia się i zapamiętywania dla uczniów na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej, dostosowanie ze względu na: przedmioty matematyczno - przyrodnicze, humanistyczne, zawodowe, języki obce Konsultacje grupowe: Budowanie scenariusza lekcji z wykorzystaniem poznanych technik i metod motywujących do nauki. Pytania kluczowe oraz techniki zadawania pytań w ocenianiu pomagającym się uczyć. Jak w praktyce wykorzystać poznane metody? Wspólne opracowanie katalogu przykładowych pozytywnych, motywujących informacji zwrotnych oraz sposobów przekazywania ich uczniom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu nr 1 w Siemiatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: : Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe przedszkola? Miejsce wykonania: 17-300 Siemiatycze ul. Ogrodowa 6 Łączny czas trwania: 27godz.., w tym: warsztaty - 15 godz.:3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014- marzec 2015. konsultacje grupowe - 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2014r. - maj 2015r. Liczba uczestników : 13 Tematy warsztatów: mini wykład: Co ma wpływ i jak to umiejętnie wykorzystać na skuteczną promocję placówki? 1.Opracowanie folderu promującego przedszkole. Co i jak robić aby rodzice i dzieci wybierały to właśnie przedszkole? 2. Innowacyjne promująco - zachęcające działania przedszkola w ramach współpracy z rodzicami i środowiskiem lokalnym 3. Budowanie współpracy nauczycieli z rodzicami i potencjalnymi przyszłymi uczniami przedszkola. Specyfika relacji nauczyciel - rodzic. Konsultacje grupowe: - Prowadzenie rozmów indywidualnych z rodzicami- elementy coachingu Budowanie współpracy nauczycieli z rodzicami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Liceum Ogólnokształcącym w Siemiatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: : Ocenianie kształtujące. Miejsce wykonania: 17-300 Siemiatycze ul. Pałacowa 24 Łączny czas trwania: 27godz. w tym: warsztaty - 15 godz.:3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014- marzec 2015. konsultacje grupowe - 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2014r. - maj 2015r. Liczba uczestników : ok 15 Tematy warsztatów: mini wykład: Ocenianie kształtujące- główne założenia. 1. Ocenianie kształtujące - podstawy teoretyczne. 2. Ocenianie kształtujące - doskonalenie umiejętności. 3. Jak oceniać, aby motywować uczniów do pracy? Współpraca z rodzicami. Konsultacje grupowe : doskonalenie umiejętności udzielania uczniowi informacji zwrotnej lekcja otwarta - omówienie mocnych i słabych stron..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Nurcu - Stacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Projekt edukacyjny w szkole. Miejsce wykonania: ul. Szkolna 6, 17-330 Nurzec Stacja, Łączny czas trwania: 27godz., w tym: warsztaty -15 godz.: 3 moduły, po 5 godz. ( w tym mini wykład)- w okresie grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz.:4 spotkania po 3 godz., w okresie luty 2014r.- maj 2015r. Liczba uczestników : 20 Tematy warsztatów: mini wykład: prawne i dydaktyczne uwarunkowania prowadzenia szkolnych projektów edukacyjnych 1.Cechy dobrego projektu. Metodyka pracy projektem na lekcji zgodnie z podstawą programową. 2. Przygotowanie projektu: wybór zagadnień, przygotowanie uczniów, tworzenie zespołu projektowego, przygotowanie instrukcji projektu dla uczniów ( harmonogram działań, synteza działań nauczyciela i ucznia). 3.Realizacja projektu: działania nauczyciela i ucznia, dokumentacja wykonania projektu, przykłady dobrych praktyk) Konsultacje grupowe: - prezentacja projektu, ocena projektu ocena ucznia oraz pracy zespołowej, ocena rezultatów projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum nr 2 w Siemiatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia uczeń aktywny uczestnik uczenia się. Miejsce wykonywania ul.Gen.Andersa 4, 17-300 Siemiatycze, łączny czas trwania 27 godz. w tym warsztaty 15 godz. 3 moduły po 5 godz./ w tym mini wykład/- w okresie grudzień 2014r.-marzec 2015r. Konsultacje grupowe-12 godz. 4 spotkania po 3 godz. w okresie luty 2014r - maj 2015r. Liczba uczestników 25. Tematy warsztatów mini wykład wprowadzający -rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie uczniów, rozwój zainteresowań /w świetle współczesnej pedagogiki/ Motywowanie uczniów, różne style uczenia się, wzbogacanie warsztatu metodycznego - metodyka nauczania dostosowana do dzieci o określonych, różnych zdolnościach poznawczych Jak rozmawiać z różnymi typami rodziców,komunikacja interpersonalna. Wspierania dziecka w zrównoważonym rozwoju,wykorzystanie naturalnego potencjału uczniów do konstruktywnego działania, zgodnego z oczekiwaniem nauczyciela. Działania i procesy wychowawcze w pracy z uczniem zdolnym - wypracowanie nowych narzędzi pracy /np. pomysły ciekawych zajęć/ do wspierania zdolności. Różne style uczenia się, wzbogacanie warsztatu metodycznego w celu motywowania uczniów Konsultacje grupowe: Budowanie współpracy z rodzicami i środowiskiem lokalnym /poszerzenie kompetencji pracowników szkoły w zakresie komunikacji interpersonalnej/. narzędzia budujące długotrwałą motywację. Nauczyciele stosują nowe formy i metody motywowania uczniów, w tym nowatorskie metody aktywizacji ucznia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 10, 17-300 Siemiatycze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Miejsce wykonania: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa Łączny czas trwania: 27 godz., w tym: warsztaty - 15 godz. (3 moduły po 5 godz.) w okresie: grudzień 2014r. - marzec 2015r. konsultacje grupowe - 12 godz. (4 spotkania po 3 godz.)., w okresie: luty 2015r. - maj 2015r. Liczba uczestników: ok.10 Tematy warsztatów: - mini wykład: Techniki efektywnego uczenia się i zapamiętywania. Motywowanie uczniów do pracy. Praca na lekcji w szkole ponadgimnazjalnej z wykorzystaniem filmu jako metody aktywizującej uczniów do nauki: przedmioty matematyczno - przyrodnicze, humanistyczne, zawodowe, języki obce. - Motywująca rola nowych technologii w kształceniu. Jak zaplanować oraz zrealizować ciekawą i angażującą uczniów lekcję z wykorzystaniem tablicy interaktywnej oraz e - buków, elektronicznych tekstów źródłowych, programów i gier edukacyjnych prezentowanych na tablicy interaktywnej - warsztat praktyczny. - Planowanie pracy na lekcjach z wykorzystaniem technik angażujących uczniów. Co wpływa na sukces edukacyjny ucznia i nauczyciela? Umiejętność właściwego doboru czynnika motywującego w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. Konsultacje grupowe: Budowanie scenariusza lekcji z wykorzystaniem tablicy interaktywnej jako atrakcyjnej pomocy do nauki dla uczniów. Jak w praktyce wykorzystać poznane metody? Wspólne opracowanie katalogu przykładowych pozytywnych, motywujących informacji zwrotnych oraz sposobów przekazywania ich uczniom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Realizacja wsparcia eksperckiego dla sieci współpracy i samokształcenia: Sieć dyrektorów - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja wsparcia eksperckiego dla sieci współpracy i samokształcenia: Sieć dyrektorów - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły Miejsce spotkań: miasto Siemiatycze Tematy spotkań: Zamówienia publiczne do 30.000,00 EURO. Dyrektor jako zarządca nieruchomości. Dyrektor jako zarządzający budżetem. 3 spotkania po 3 godziny - łączny czas trwania 9 godzin Liczba uczestników: 20-25 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Realizacja wsparcia eksperckiego sieci współpracy i samokształcenia:Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja wsparcia eksperckiego sieci współpracy i samokształcenia:Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki Miejsce spotkań : miasto Siemiatycze tematy szkoleń : Rozpoznawanie i diagnozowanie trudności w uczeniu się matematyki Wspieranie rodziców w pracy z dzieckiem z trudnościami w uczeniu się matematyki Organizowanie pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; praca z uczniem zdolnym 3 spotkania po 3 godziny - łączny czas trwania 9 godzin Liczba uczestników : 20-25 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Realizacja wsparcia eksperckiego sieci współpracy i samokształcenia Uczeń autystyczny i z zespołem Aspergera w szkole ogólnodostępnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce spotkań: miasto Siemiatycze tematy szkoleń 1. Młodzież z mikrodeficytami ze szczególnym uwzględnieniem autyzmu i zespołu Aspergera 2. Diagnoza jak rozpoznać oznaki mikrodeficytów; mikrodeficyty w funkcjonowaniu uczniów a upośledzenie umysłowe 3. Jak pracować z uczniem z w/w zaburzeniami na lekcji? , rola nauczyciela w rozwijaniu predyspozycji i talentów uczniów. 3 spotkania po 3 godziny - łączny czas trwania 9 godzin Liczba uczestników - 20 - 25 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Realizacja wsparcia eksperckiego sieci współpracy i samokształcenia Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce spotkań: miasto Siemiatycze tematy szkoleń : 1) Metodyka prowadzenia zajęć z wykorzystaniem doświadczeń i eksperymentów. 2) Kształtowanie postaw i umiejętności badawczych ucznia. 3) Praktyczne zastosowanie doświadczeń i eksperymentów na zajęciach - doświadczenia modelowe i doświadczenia przy użyciu materiałów i przedmiotów codziennego użytku. 3 spotkania po 3 godziny - łączny czas trwania 9 godzin Liczba uczestników - 20-25 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Realizacja czterech sześciogodzinnych szkoleń dla uczestników czterech sieci współpracy i samokształcenia z zakresu korzystania z platformy internetowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce spotkań : Miasto Siemiatycze Tematyka 6 godz. szkolenia ( wykład + ćwiczenia praktyczne) : - platforma internetowa jako narzędzie do wykorzystania w procesie wspomagania szkoły - interaktywne funkcje platformy (fora dyskusyjne, blogi, e-learning) - platforma jako miejsce gromadzące zasoby merytoryczne wspomagające proces doskonalenia (plany pracy sieci, poradniki, przykłady dobrych praktyk) Liczba uczestników - 20-25 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. kwalifikacje - 10
    • 3. Ilość godzin zajęć prowadzonych z grupami dorosłych/nauczycieli w ciągu ostatnich 2 ostatnich lat pracy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.