eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla OT ANR w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze w latach 2015-2016



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Zielona Góra: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla OT ANR w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze w latach 2015-2016
Numer ogłoszenia: 245837 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze , ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3272389, faks 068 3272006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla OT ANR w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze w latach 2015-2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest określenie warunków uiszczania opłat z dołu za usługi pocztowe (według kodów CPV: 64110000-0 Usługi pocztowe), a w szczególności za: 1) nadane przesyłki nierejestrowane i rejestrowane, w obrocie krajowym i zagranicznym - zarówno ekonomiczne jak i priorytetowe, zwane dalej przesyłkami pocztowymi, 2) usługi pocztowe komplementarne do przesyłek rejestrowanych, tj. potwierdzenie odbioru przesyłki polegające na doręczeniu nadawcy formularza z pokwitowaniem odbioru przesyłki przez odbiorcę, 3) przesyłki rejestrowane zwrócone po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatom, 4) usługi w obrocie krajowym polegające na przyjęciu, przemieszczeniu i doręczeniu paczki pocztowej pod wskazany adres, 5) oddawania przesyłek wskazanych przez Zamawiającego w placówce operatora wyznaczonego. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przesyłki nadawane przez Zamawiającego będą spełniały następujące normy gabarytowe: a) dotyczy przesyłek GABARYT A to przesyłki o wymiarach: MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm GABARYT B to przesyłki o wymiarach: MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość (grubość) 20 mm lub długość 325 mm, lub szerokość 230 mm MAKSIMUM - suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. b) dotyczy paczek GABARYT A to paczki o wymiarach: MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, a dla paczki pocztowej o wadze w przedziale od 10 kg do 20 kg. MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm (60 cm), szerokość 500 mm (50 cm), wysokość 300 mm (30 cm) 2) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje wykonywane będą zgodnie z przepisami określonymi w: a) ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529 z późn. zm.), b) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie usługi pocztowej (Dz.U. z 2013r. poz. 1468), c) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 267), d) rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545), e) międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowanej Umowy międzynarodowej z dnia 5 października 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 206, poz. 1494), Regulaminu poczty listowej sporządzonego w Bernie dnia 28 stycznia 2005 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 108, poz. 744), f) innych powszechnie obowiązujących aktach prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem Umowy, g) postanowieniach niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Doręczanie przesyłek o których mowa w punkcie 2 ppkt 1 i 2, przez Wykonawcę dokonywane będzie każdego dnia roboczego (poniedziałek - piątek) w godzinach 7:30 - 10:00 do sekretariatu w siedzibie zamawiającego i jego biur w terenie wskazanych przez Zamawiającego tj.: a) Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, b) Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem: - w Lubsku - ul. 3 Maja 3, 68-300 Lubsko, - w Popęszycach, - Popęszyce 19B, 67-124 Nowe Miasteczko 4. Odbiór przesyłek o których mowa w punkcie 2 ppkt 1 i 2, przez Wykonawcę dokonywane będzie każdego dnia roboczego (poniedziałek - piątek) w godzinach od 14:00 do 15:00 w siedzibach wskazanych powyżej tj. Zielona Góra, Lubsko, Popęszyce. 5. Przesyłki wskazane przez Zamawiającego ze względu na terminy obliczane wg przepisów prawa powinny być tego samego dnia złożone w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe lub w placówce pocztowej operatora świadczącego pocztowe usługi powszechne w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej. Potwierdzenie złożenia przesyłki u operatora wyznaczonego powinno zostać dostarczone do Zamawiającego następnego dnia. 6. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania ilości wskazanych w Załączniku nr 1. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek są prognozowane i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego - na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia tj. posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych na wykonywanie działalności pocztowej, zgodnie z art. 6 ust.1 ustawy z dn. 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z dnia 29 grudnia 2012 r., poz. 1529, z późniejszymi zmianami)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał/lub wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla jednego podmiotu przez okres minimum 1 roku o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł jedna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wynagrodzenie miesięczne za odbiór przesyłek do wysłania od Zamawiającego - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy: a) zmiany przepisów prawa dotyczących zawartej umowy, b) wykonanie przedmiotu umowy stanie się zbędne dla Zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili wystawienia zlecenia, c) zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego, np.: z uwagi na politykę promocyjna Wykonawcy poprzez ofertę rabatów na wykonanie usługi. 2. Zmiana postanowień treści niniejszej umowy nastąpi w formie pisemnej, poprzedzone pisemnym i uzasadnionym wnioskiem Wykonawcy i po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 09:00, miejsce: ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, pokój nr 22 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.