eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO - ASFALTOWYMI NA GORĄCO W 2017 ROKU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-14

Ogłoszenie nr 24581 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.

Koło: WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO - ASFALTOWYMI NA GORĄCO W 2017 ROKU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny 31102298900000, ul. ul. Toruńska  200, 62600   Koło, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 610 576, e-mail pzd@starostwokolskie.pl, faks 632 610 576.
Adres strony internetowej (URL): http://www.pzdkolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.pzdkolo.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.pzdkolo.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO - ASFALTOWYMI NA GORĄCO W 2017 ROKU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
Numer referencyjny: PZD/PN/2/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Część I i II
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg i ulic powiatowych mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco - w ilości 100 kg/m2 t.j. w warstwie o grubości 4 cm w 2017 roku z podziałem na 2 części wg szacowanych zakresów wyszczególnionych poniżej: CZĘŚĆ I - ulice powiatowe miasto Koło, drogi pozamiejskie na terenie gminy Koło, Kościelec, Babiak, Osiek Mały 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni 0 - 10m2 - 1 000,00 m2 2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni powyżej 10 m2 - 200,00 m2 3 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 100 m2 - 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni - 170,00 t 4 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania powyżej 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni - 400,00 t CZĘŚĆ II - ulice powiatowe miejskie: Kłodawa, Przedecz, Dąbie, drogi pozamiejskie na terenie gminy Kłodawa, Przedecz, Dąbie, Grzegorzew, Chodów, Olszówka 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni 0-10m2 - 700,00 m2 2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni powyżej 10m2 - 100,00 m2 3 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 100 m2 - 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni -200,00 t 4 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 500 m2 - 1000 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni - 450,00 t Zamawiający dopuszcza do zmiany w ilości poszczególnych asortymentów robót w obrębie danej części zamówienia. 2. Zakres robót remontowych obejmuje - dotyczy każdej z części : Oznakowanie i organizację ruchu podczas prowadzenia robót: Wykonawca staraniem własnym i na własny koszt wykona, zaopiniuje, zatwierdzi i przedłoży Zamawiającemu projekt organizacji ruchu przed realizacją robót. Obowiązkiem wykonawcy robót jest oznakowanie miejsca robót i organizacji ruchu wg zatwierdzonego projektu oznakowania 3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia - dotyczy każdej z części: 1) Podział zamówienia na części ma na celu równoczesne wykonywanie robót w obrębie każdego z zadań przez niezależne brygady robocze (Kierownik budowy, majster robót, osoby kierujące ruchem - odrębne dla każdej części zamówienia) oraz przy użyciu zaplecza sprzętowego wymienionego w rozdziale VII ust. 2 pkt 5 odrębnego dla każdej z części zamówienia (nie dotyczy wytwórni mas bitumicznych i zaplecza laboratoryjnego). 2) Część I - remont będzie dotyczył w pierwszej kolejności ulic miasta: Koła oraz odcinków dróg zamiejskich, wskazanych przez Zamawiającego odrębnym zleceniem po zakończeniu robót w Kole. 3) Część II - remont będzie dotyczył ulic miast: Kłodawa, Przedecz i Dąbie w podanej kolejności oraz odcinków dróg zamiejskich, wskazanych przez Zamawiającego odrębnym zleceniem po zakończeniu robót w wymienionych miastach. 4) Szczegółowy zakres robót (lokalizacja i powierzchnia miejsca przewidzianego do remontu) dla danego odcinka drogi/ulicy zostanie określona bezpośrednio podczas prowadzonych robót przez pracownika PZD. 5) Przy kalkulacji ceny jednostkowej należy zakładać, że przy grubości ubytku nawierzchni powyżej 4 cm, wykonawca uzupełni różnicę grubości własnym klińcem, 6) Emulsją kationową należy smarować szczotką ryżową (nie skrapiać): - całą powierzchnię spodnią ubytku, - krawędzie boczne ubytku, - łączenie z dotychczasowa nawierzchnią po wypełnieniu ubytku na szerokości 10 cm 4. Stwierdzenie uchybień technologicznych spowoduje potracenie 10% wartości robót wykonanych na danej ulicy/drodze. 5.Oferent zobowiązany jest, do dokonania wizji w terenie oraz uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy 3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 4) Zamawiający, nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 5) Walutą właściwą do rozliczenia przedmiotu zamówienia jest złoty polski (PLN). 6) Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wyrobów dopuszczonych do użytkowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów o ile mają zastosowanie. 7) W miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą nazw materiałów, producentów, znaków towarowych, aprobat, patentów, należy je traktować, jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określenie oczekiwanych standardów technicznych i jakościowych. W takich okolicznościach Wykonawca może zastosować wskazany materiał lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 8) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9) Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia; b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom; c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w druku oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i jeżeli jest to wiadome, podania przez Wykonawcę firm podwykonawców; d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy. 10) Szczególne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia w przypadkach przewidzianych w ustawie Pzp. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia na zasadach przewidzianych w projekcie umowy. b) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 9.1. nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac lub nadzoru, w tym kierownika budowy. c) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogów, o których mowa w pkt a) na zasadach przewidzianych w projekcie umowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapewnił sobie możliwość egzekwowania od podwykonawców (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach zawartych z nimi) dokumentowania spełnienia wyżej wymienionych wymogów i przedkładania przez podwykonawcę dokumentów w celu przeprowadzenia czynności kontrolnych, o ile spełnienie tych wymogów będzie realizowane przez podwykonawcę. 11) Przedmiot zamówienia opisują ponadto: a) Kosztorys ofertowy b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót c) Wspólny Słownik Zamówień

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 25/07/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 2) Wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zadań polegających na wykonaniu robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto każde Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie protokółu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. 4) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca wskaże osoby, które muszą być dostępne na etapie realizacji zamówienia i spełniać następujące wymagania: ? Kierownik budowy - 1 osoba, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej z minimum 5-cioletnim doświadczeniem zawodowym. ? Majster robót - 1 osoba, całkowite doświadczenie 2 lata ? Osoby posiadające uprawnienia do wykonywania czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym określonym w rozporządzeniu MSWiA z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. Nr 123 poz. 840) - 2 osoby. UWAGA ! Każda z części zamówienia wymaga zapewnienia odrębnej obsady osób wymienionych powyżej. 5) Wykonawca musi wykazać się dostępem do narzędzi, wyposażenia, urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji zamówienia w tym do: ? stacjonarnej wytwórni mas bitumicznych ? przecinarki z diamentowymi tarczami tnącymi lub podobne do cięcia krawędzi uszkodzonych warstw - min. 1 szt ? skrapiarki do bitumu przewoźnej - min. 1 szt ? walca ogumionego lub lekkiego walca statycznego o masie 10 t - min. 1 szt ? walca drogowego o masie 5 t - 1 szt ? termosu do przewozu masy bitumicznej - min. 1 szt ? układarki do układania mieszanki mineralno - asfaltowej - 1 szt ? samochodu samowyładowczego, lub ciągnika kołowego z przyczepą - min. 1 szt ? zaplecza laboratoryjnego UWAGA ! Każda z części zamówienia wymaga zapewnienia odrębnego zaplecza sprzętowego wymienionego powyżej (nie dotyczy wytwórni mas bitumicznych i zaplecza laboratoryjnego).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Uprawnienia budowlane Kierownika budowy winny być zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) Informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 PLN. Dotyczących zdolności technicznych i zawodowych: 2) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Załącznik nr 7 3) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 8 4) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Załącznik nr 9. UWAGA ! W przypadku składania oferty na dwie części będzie wymagane aby załączniki 3) i 4) były wypełnione odrębnie dla każdej części. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja zobowiązania - załącznik nr 4 do siwz).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Oferta - wg załącznika nr 1 2) Kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 6 3) Oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ - wg Załącznika do SIWZ nr 2 i 3 4) Parafowany projekt umowy - wg załącznika nr 5 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 6) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 10.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena oferty60
termin realizacji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu podpisanego przez obie strony z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w przypadku: ? wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, ? wystąpienia warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób; ? przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji niezbędnych decyzji administracyjnych, ? zmian regulacji prawnych, wpływających na konieczność zmiany terminu. 2) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do wynagrodzenia dopuszczalna jest w przypadku: ? ceny brutto za wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towaru i usług, ? wprowadzenia zmian w stosunku do przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 3) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do zakresu rzeczowego dopuszczalna jest w przypadku: ? zmian regulacji prawnych, wpływających na koniczność zmiany zakresu rzeczowego, ? wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, ? konieczność zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, ? wprowadzenia zmian w stosunku do przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Katalog ten nie stanowi podstawy roszczenia dla Wykonawcy o zobowiązanie Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 3. Zmiany mogą być wprowadzone po złożeniu pisemnej propozycji zmian, jeżeli konieczność ich wprowadzenia do umowy wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego lub wynika ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony. 5. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentujących, ogłoszeniu upadłości, ogłoszeniu likwidacji, zawieszeniu działalności, wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Remont cząstkowy - ulice powiatowe miasto Koło, drogi pozamiejskie na terenie gminy Koło, Kościelec, Babiak, Osiek Mały

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I - ulice powiatowe miasto Koło, drogi pozamiejskie na terenie gminy Koło, Kościelec, Babiak, Osiek Mały 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni 0 - 10m2 - 1 000,00 m2 2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni powyżej 10 m2 - 200,00 m2 3 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 100 m2 - 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni -170,00 t 4 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania powyżej 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni - 400,00 t
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 25/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60
termin realizacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Remont cząstkowy - ulice powiatowe miejskie: Kłodawa, Przedecz, Dąbie, drogi pozamiejskie na terenie gminy Kłodawa, Przedecz, Dąbie, Grzegorzew, Chodów, Olszówka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ II - ulice powiatowe miejskie: Kłodawa, Przedecz, Dąbie, drogi pozamiejskie na terenie gminy Kłodawa, Przedecz, Dąbie, Grzegorzew, Chodów, Olszówka 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni 0-10m2 - 700,00 m2 2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni powyżej 10m2 - 100,00 m2 3 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 100 m2 - 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni - 200,00 t 4 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 500 m2 - 1000 m2 e spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni - 450,00 t
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 25/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60
termin realizacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.