eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Na usługę zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Jesteśmy aktywni edycja 2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Kołobrzeg: Na usługę zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Jesteśmy aktywni edycja 2014
Numer ogłoszenia: 245714 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kamienna 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 48 066, faks 94 35 48 066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcprkolobrzeg.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na usługę zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Jesteśmy aktywni edycja 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Warsztaty z doradcą zawodowym. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 W warsztatach z doradcą zawodowym weźmie udział 22 uczestników. Uczestnicy zostaną podzieleni na 2 grupy po 11 osób. Przewiduje się, że warsztaty z doradcą zawodowym zostaną zrealizowane w ciągu 30 godzin lekcyjnych dla każdej z grupy. Warsztaty będę prowadzone przez firmę, która będzie posiadała ważny wpis do rejestrów podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia (zgodnie z interpretacją MRR nr DZF-I-82201-20-PM/12 z dnia 14.02.2012 r.). 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia, zajęcia były realizowane w Kołobrzegu. Przedział dni i godzin zajęć zostanie uzgodniony z Zamawiającym. 1.3 Przeprowadzenie zamówienia zgodnie z programem nauczania ustalonym z Zamawiającym. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Rozpoczęcie szkolenia: po podpisaniu umowy. 2.2 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 10.12.2014 r. 2.3 Liczba godzin szkoleniowych: 60 godzin lekcyjnych (dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania). Część II. Grupy wsparcia z psychologiem. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Grypy wsparcia z psychologiem zostaną zorganizowane dla 22 uczestników, którzy zostaną podzieleni na 2 grupy po 11 osób. Przewiduje się, że każda grupa odbędzie 30 godzin lekcyjnych zajęć z psychologiem. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Kołobrzegu. Przedział dni i godzin zajęć zostanie uzgodniony z Zamawiającym. 1.3 Przeprowadzenie zamówienia zgodnie z programem nauczania ustalonym z Zamawiającym. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Rozpoczęcie szkolenia: od dnia podpisania umowy. 2.2 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 10.12.2014 r. 2.3 Liczba godzin szkoleniowych: 60 godzin lekcyjnych (dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania). Część III. Warsztaty gospodarowania własnym budżetem domowym. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Warsztaty będą prowadzone w 2 grupach po 11 osób. Każda grupa odbędzie 30 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych. W sumie zostanie przeprowadzonych 60 godzin warsztatów. Celem będzie wzrost wiedzy ekonomicznej osób niepełnosprawnych, a także zwiększenie aktywności osób niepełnosprawnych w zakresie usamodzielnienia ekonomicznego oraz rozwój integracji społecznej. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Kołobrzegu. Przedział dni i godzin zajęć zostanie uzgodniony z Zamawiającym. 1.3 Przeprowadzenie zamówienia zgodnie z programem nauczania ustalonym z Zamawiającym. 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Rozpoczęcie szkolenia: od podpisania umowy. 2.2 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 10.12.2014 r. Część IV. Warsztaty zdrowego stylu życia. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Warsztaty zdrowego stylu życia będą odbywały się w 2 grupach po 11 osób. Zajęcia będą prowadzone przez dietetyka. Każda grupa odbędzie 30 godzin lekcyjnych zajęć w postaci warsztatów, wykładów, burzy mózgów, symulacji i analizy doświadczeń. W sumie zostanie przeprowadzonych 60 godzin warsztatów. Warsztat jest propozycją dla osób niepełnosprawnych, które mają problemy z utrzymaniem zdrowych nawyków żywieniowych oraz aktywnego stylu życia. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Kołobrzegu, Przedział dni i godzin zajęć zostanie ustalone z Zamawiającym. 1.3 Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. 1.4 Warsztaty powinny zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Rozpoczęcie szkolenia: od podpisania umowy. 2.2 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 10.12.2014 r. 2.3 Liczba godzin szkoleniowych dla uczestnika: 60 godzin lekcyjnych (dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania). Część V. Warsztaty komputerowe. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja warsztatów komputerowych dla 22 uczestników projektu. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach 11 osobowych. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Kołobrzegu, Przedział dni i godzin zajęć zostanie ustalone z Zamawiającym. 1.3 Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Rozpoczęcie szkolenia: od podpisania umowy. 2.2 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 10.12.2014 r. 2.3 Liczba godzin szkoleniowych: dla każdej z grup przewiduje się 80 godzin zajęć lekcyjnych (dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu kwalifikacyjnego, umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania). Część VI. Warsztaty wizażu i autoprezentacji. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja warsztatów wizażu i autoprezentacji dla 22 uczestników projektu. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 11 osób. Celem będzie nabycie umiejętności autoprezentacji potencjalnym pracodawcą. Nauka dbania o swój wizerunek jako osoby niepełnosprawnej zarówno kobiet jak i mężczyzn połączona z metamorfozą uczestników. Warsztaty będą składać się z wykładów i zajęć praktycznych. Każda z uczestników przejdzie metamorfozę swojego wyglądu, które zostaną potwierdzone i udokumentowane zdjęciami. Każdy uczestnik skorzysta z usługi fryzjerskiej i kosmetycznej w gabinecie fryzjerskim i kosmetycznym. Zajęcia będą prowadzone przez stylistkę i kosmetyczkę. Zajęcia teoretyczne będą trwały 5 godzin a zajęcia praktyczne 25 godzin na każdą grupę 11 osobową. W sumie zostanie zrealizowane 60 godzin lekcyjnych warsztatów. Tematyka zajęć: Zasady autoprezentacji i wywierania wpływu. Jak ważne jest pierwsze wrażenie a sukces zawodowy. Odpowiedni styl ubierania się. Elementy savoir-vivre. Tworzenie indywidualnego wizerunku, dopasowanego do pozycji zawodowej, stylu życia i typu urody (zajęcia praktyczne). Jak należy dopasować ubiór uczesanie, makijaż do różnych sytuacji w kontaktach interpersonalnych (zajęcia praktyczne).Powstanie 22 metamorfoz uczestników projektu udokumentowane zdjęciami oraz otrzymanie przez 22 uczestników materiałów dydaktycznych. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Kołobrzegu, Przedział dni i godzin zajęć zostanie ustalone z Zamawiającym. 1.3 Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Rozpoczęcie szkolenia: od podpisania umowy. 2.2 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 10.12.2014 r. 2.3 Liczba godzin szkoleniowych: dla każdej z grup przewiduje się 60 godzin zajęć lekcyjnych (dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu kwalifikacyjnego, umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania). Część VII. Warsztaty z przedsiębiorczości. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja warsztatów z przedsiębiorczości dla 22 uczestników projektu. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 11 osób 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Kołobrzegu, przedział dni i godzin zajęć zostanie ustalone z Zamawiającym. 1.3 Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Rozpoczęcie szkolenia: od podpisania umowy. 2.2 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 10.12.2014 r. 2.3 Liczba godzin szkoleniowych każdego uczestnika: dla każdej z grup przewiduje się 60 godzin zajęć lekcyjnych (dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu kwalifikacyjnego, umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania). Część VIII. Warsztaty komunikacji interpersonalnej. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja warsztatów wizażu i autoprezentacji dla 22 uczestników projektu. Zajęcia odbywać się będą w 2 grupach po 11 osób. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Kołobrzegu, Przedział dni i godzin zajęć zostanie ustalone z Zamawiającym. 1.3 Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Rozpoczęcie szkolenia: od podpisania umowy. 2.2 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 10.12.2014 r. 2.3 Liczba godzin szkoleniowych każdego uczestnika: dla każdej z grup przewiduje się 60 godzin zajęć lekcyjnych (dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu kwalifikacyjnego, umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania). Część IX. Zabiegi rehabilitacyjne. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zabiegów dla uczestników projektu dopasowane i zalecane przez lekarza uwzględniające niepełnosprawność beneficjentów ostatecznych. Cel: Celem realizowanych zabiegów/zajęć rehabilitacyjnych jest zwiększenie dostępu do rehabilitacji leczniczej, a przede wszystkim poprawa stanu zdrowia osób niepełnosprawnych. Zapewnienie możliwości aktywnej rehabilitacji prowadzącej do rozbudzenia sił witalnych. Program: Program rehabilitacyjny zostanie dobrany indywidualnie dla każdego uczestnika zgodnie z zaleceniami lekarza i rodzajem niepełnosprawności. Zabiegi będą wykonywane w ośrodku, który posiada zaplecze rehabilitacyjne. Każdy uczestnik będzie posiadał własna kartę zabiegów służącą monitorowaniu procesu rehabilitacyjnego Wzór karty zabiegów zostanie opracowana przez Wykonawcę i przekazaną do akceptacji dla Zamawiającego). Zajęcia rehabilitacyjne będą prowadzone przez fizjoterapeutów i innych specjalistów posiadających odpowiednie doświadczenie i wykształcenie w zabiegach rehabilitacyjnych. Dla każdego uczestnika będą przeprowadzone 3 zabiegi dziennie przez okres 10 dni plus dodatkowo 1 zabieg związany z odnową biologiczną. Karta zabiegowa będzie składała się z: - zabiegów rehabilitacyjnych przepisanych przez lekarza, - jeden zabieg odnowy biologicznej. Wzór Karty stanowi załącznik do SIWZ. (karta została opracowana i zostanie przekazana przez Zamawiającego dla Wykonawcy z rodzajami zabiegów rehabilitacyjnych i zabiegów odnowy biologicznej jakie powinien zapewnić Wykonawca - załącznik do SIWZ). Produkty: 22 uczestników odbędzie zabiegi rehabilitacyjne potwierdzone indywidulanymi kartami rehabilitacyjnymi. Każdy z uczestników podniesie swoją sprawność fizyczną i psychiczną. 1.2 Zamawiający wymaga, aby zabiegi były realizowane w Kołobrzegu, w przedziale dni: poniedziałek - piątek i godziny do ustalenia z zamawiającym. 1.3 Termin zakończenia: nie później niż 10.12.2014 r. Część X. Kurs na dekoratora wnętrz. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest kurs dekoratora wnętrz dla 1 osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Kołobrzegu. Przedział dni i godzin zajęć zostanie ustalony Zamawiającym. 1.3 Przeprowadzenie zamówienia zgodnie z programem nauczania ustalonym z Zamawiającym. 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym sprawdzające wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zaświadczenia kwalifikacyjnego przez Urząd Dozoru Technicznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Rozpoczęcie szkolenia: od dnia podpisania umowy. 2.2 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 10.12.2014 r. 2.3 Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: 150 godzin lekcyjnych. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego i zewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. 2.4. Wykonawca pokrywa koszty skierowanie do lekarza medycyny pracy w celu stwierdzenia przeciwwskazań do odbycia kursu. Część XI. Kurs języka niemieckiego 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa nauki języka niemieckiego na poziomie A1 dla 9 osób i A2 dla 2 osób bezrobotnych, niepełnosprawnych, zagrożonej wykluczeniem społecznym, która jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Kołobrzegu, w przedziale dni: poniedziałek - piątek i godz. od 8:00 do 15.30. Przedział dni i godzin zajęć może ulec zmianie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 1.3 Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Rozpoczęcie szkolenia: od podpisania umowy. 2.2 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 10.12.2014 r. 2.3 Liczba godzin szkoleniowych dla uczestnika: 120 godzin lekcyjnych (dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania). Część XII. Kurs języka angielskiego 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa nauki języka angielskiego na poziomie A1 dla 4 osób bezrobotnych, niepełnosprawnych, zagrożonej wykluczeniem społecznym, która jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Kołobrzegu, w przedziale dni: poniedziałek - piątek i godz. od 8:00 do 15.30. Przedział dni i godzin zajęć może ulec zmianie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 1.3 Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Rozpoczęcie szkolenia: od podpisania umowy. 2.2 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 10.12.2014 r. 2.3 Liczba godzin szkoleniowych dla uczestnika: 120 godzin lekcyjnych (dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części I jeżeli oferta nie zostanie złożona przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej tylko przez inny podmiot Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wpisany będzie do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia. Dla pozostałych Części Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części IX Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje i/lub będzie dysponował gabinetem przystosowanym do rehabilitacji osób niepełnosprawnych na terenie miasta Kołobrzeg (lub poza miastem Kołobrzeg jeżeli we własnym zakresie i bez dodatkowego wynagrodzenia zapewni transport Uczestników do miejsca świadczenia usługi i z powrotem). Dla pozostałych Części Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, i na zasadach, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2010r. Nr 113,poz.759 z późn. zm.). 2. Zleceniodawca zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu i/lub Indywidualnych Planów Działania liczba osób biorących udział w poszczególnych kursach/szkoleniach warsztatach może ulec zmianie. Do obliczenia należnego wynagrodzenia zastosuje się wówczas algorytm (cena ryczałtowa za daną liczbę uczestników przewidzianych SIWZ * liczba Uczestników biorących udział w zajęciach).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcprkolobrzeg.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w PCPR w Kołobrzegu, ul. Kamienna 3, 78-100 Kołobrzeg..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 12:00, miejsce: w PCPR w Kołobrzegu, ul. Kamienna 3, 78-100 Kołobrzeg..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.