eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › UTWORZENIE SZKOLNYCH PLACÓW ZABAW NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZAKRĘCIE I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GLINIANCE W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Wiązowna: UTWORZENIE SZKOLNYCH PLACÓW ZABAW NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZAKRĘCIE I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GLINIANCE W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA
Numer ogłoszenia: 245590 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązowna , ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wiazowna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWORZENIE SZKOLNYCH PLACÓW ZABAW NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZAKRĘCIE I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GLINIANCE W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 . Zamówienie obejmuje Zadanie inwestycyjne pod nazwą Utworzenie szkolnych placów zabaw na terenie Szkoły Podstawowej Zakręcie wchodzącej w skład Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Zakręcie i Szkoły Podstawowej w Gliniance, w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła. 2 . W zakres zadania wchodzi: 3. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie pozwalaj1cym na zg3oszenie robót budowlanych. Zamawiaj1cy dokona zg3oszenia tych robót w Starostwie Powiatowym w Otwocku, zgodnie z ustaw1 z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm., 4. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonaa zgodnie z programem rządowym Radosna Szkoła Rozporz1dzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. (Dz. U. 2009 r. Nr 110 poz. 915) w sprawie form i zakresu wspierania organów prowadz1cych w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkó3 podstawowych i ogólnokszta3c1cych szkól muzycznych I stopnia, w szczególności w zakresie: 5. Montaż urz1dzen zabawowych, które zostan1 zainstalowane na placu zabaw tj. ich zgodności z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, okresu ich gwarancji oraz materia3ów, z jakich s1 wykonane, 6. Wymiarów i rodzaju nawierzchni na której zostanie ten sprzęt zainstalowany. 7. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać zagospodarowanie terenu placu zabaw i umiejscowienie urz1dzen zabawowych wskazanych w niniejszym programie. 8. Roboty budowlane należy wykonaa zgodnie z przygotowan1 dokumentacj1 projektow1 oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuk1 budowlan1, przepisami BHP, ppoż. 9. Wykonawca zobowi1zany jest zapewnia system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, celem dotrzymania terminu wykonania zadania. 10. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zg3oszenia zakończenia robót, w tym dokumentacji podwykonawcz1. 11. Wykonanie robót bedzie sie uważać za zakończone - odbiór ostateczny, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek i organ nadzoru budowlanego nie wniesie zastrzeżeń. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest u?ya materia3ów gwarantuj1cych odpowiedni1 jakooa, o parametrach technicznych i jakoociowych odpowiadaj1cych w3aociwoociom materia3ów przyjetych w projekcie. 12. Użyte w Szczegó3owej Specyfikacji technicznej Program Funkcjonalno-Użytkowy materia3y o nazwach handlowych tam zawartych nie s1 obowi1zuj1ce. Zamawiaj1cy dopuszcza sk3adanie ofert z użyciem materia3ów równoważnych do materia3ów tam wymienionych pod warunkiem, ?e ich parametry bed1 odpowiada3y parametrom technicznym określonym w Szczegó3owej Specyfikacji technicznej Program Funkcjonalno-Użytkowy. 13. Materia3y stosowane przez Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy musz1 bya fabrycznie nowe w I gatunku i odpowiadaa, co do jakooci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane, oraz jakoociowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 14. Zabrania sie stosowania materia3ów nieodpowiadaj1cych wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowi1zek posiadaa w stosunku do użytych materia3ów i urz1dzen dokumenty potwierdzaj1ce pozwolenie na zastosowanie wbudowanie atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, owiadectwa jakooci. 15. Wykonawca zabezpieczy sk3adowane tymczasowo na placu budowy materia3y i urz1dzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utrat1 jakooci, w3aociwooci lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 16. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót musz1 odpowiadaa wymaganiom okreśonym w obowi1zuj1cych przepisach : - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z dnia 30 kwietnia 2004 r.). - Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póYn. zm.). 17. Wykonawca może powierzya wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom. 18. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlana na okres 36 miesiecy. 19. Dostawa oraz montaż urz1dzen i elementów wchodz1cych w sk3ad stanowisk placu zabaw i jego uruchomienie. 20. Przekazanie zamawiaj1cemu gotowego do u?ytkowania obiektu wraz z dokumentacj1 zawieraj1c1 atesty, certyfikaty, deklaracje zgodnooci niezbedne do rozpoczecia eksploatacji, 21. Ponadto w zakres zadania wchodzi: 1/ Organizacja i zagospodarowanie placu budowy. 2/ Informowanie zarz1dców mediów znajduj1cych sie w pobli?u prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych s3u?b. 3/ Ka?dorazowe, niezw3oczne (tzn. po zakonczeniu prac w danym dniu) uprz1tniecie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. 4/ Po zakonczeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demonta? obiektów tymczasowych oraz uporz1dkowanie terenu, 5/ Dostawa materia3u do realizacji zamówienia objetego postepowaniem. 6/ Ca3kowite koszty zasilania placu budowy i robót w energie elektryczn1 i wode. 7/ Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w nale?ytym porz1dku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.). 22. Szczegó3owy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - Szkoła Podstawowa w Zakręcie (Program Funkcjonalno-Użytkowy) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - Szkoła Podstawowa w Gliniance (Program Funkcjonalno-Użytkowy) stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 23. Z wybranym wykonawc1 zostanie zawarta umowa za cene rycza3tow1 obejmuj1c1 zakres rzeczowy zamówienia okreolony w niniejszej SIWZ i Szczegó3owej Specyfikacji Technicznej (Program Funkcjonalno-U?ytkowy). 23. Wynagrodzenie wykonawcy jest cen1 rycza3tow1 za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikaj1cego swoim zakresem z niniejszego Rozdziału i jakikolwiek b31d w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawnooa obliczenia ceny oferty. 24. Wykonane roboty bed1 odbierane w oparciu o protoko3y odbioru robót. Podstawą do wystawienia faktury bedzie protokó3 wykonania i odbioru robót. 25. Zamawiaj1cy uzna zamówienie za wykonane, je?eli roboty budowlane bed1 odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia bedzie spe3nia3 warunki jego przeznaczenia oraz organ nadzoru budowlanego nie wniesie zastrze?en..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.500.00 zł (słownie złotych: tysiąć pięćset). W przypadku składania oferty na każdą z dwóch części zamówienia każda z tych części ma być zabezpieczona wadium w kwocie po 750.00 zł. na każdą z tych części.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Karty techniczne proponowanych urządzeń (zdjęcia / rysunki, szczegółowe opisy) z podanymi maksymalnymi wysokościami upadku, 2) Certyfikaty bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych wystawione w oparciu o aktualnie obowiązujące wersje norm bezpieczeństwa PN-EN 1176 części 1-11, 3) Karty techniczne bezpiecznej nawierzchni syntetycznej, 4) Certyfikaty na bezpieczną nawierzchnię syntetyczną, na zgodność z normą PN-EN 1177 (2008, 2009), 5) Atest higieniczny na bezpieczną nawierzchnię syntetyczną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) zmiany stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku lub opłaty, 2) w przypadku zaistnienia okoliczności mających charakter tzw. siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, 3.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazowna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna Wydział Inwestycji pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna parter Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rządowy Program RADOSNA SZKOŁA.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.