eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę stacji paliw płynnych MPS wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem przyłączy do stacji paliw w JW 3294 w Świdwinie (PKOB 1252).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-05

Szczecin: Wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę stacji paliw płynnych MPS wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem przyłączy do stacji paliw w JW 3294 w Świdwinie (PKOB 1252).
Numer ogłoszenia: 2454 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313842 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę stacji paliw płynnych MPS wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem przyłączy do stacji paliw w JW 3294 w Świdwinie (PKOB 1252)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę stacji paliw płynnych MPS wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem przyłączy do stacji paliw w JW 3294 w Świdwinie (PKOB 1252). UWAGA: Zakres zamówienia obejmuje bezwzględnie rozruch technologiczny stacji paliw i rewizję w ruchu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: - Projekcie budowlanym i wykonawczym, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1) Wykonawca w ramach zawartej umowy, na podstawie pełnomocnictw zamawiającego, uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. 2) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową ujmie w cenie oferty. 3) Wykonawca robót wykona dokumentację powykonawczą oraz przekaże zamawiającemu, zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami, materiały wymienione w jej art. 60, tj. dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 4) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną, a po ich zakończeniu wykona dokumentację fotograficzną powykonawczą (fotografując zakres robót przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). UWAGA: 1) Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2) Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w oparciu o Decyzję nr 41/O/2015 z dnia 03 lipca 2015 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.37.20 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony SZABEL Sp. z o.o. - Lider konsorcjum, ul. Morska 11, 75-212 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
  • Z.U.R.M.R. SCHRON-WENT Matczak Beata - Parter konsorcjum, Nowa Ruda 13, 86-011 Wtelno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1607815,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1040650,41

  • Oferta z najniższą ceną: 1040650,41 / Oferta z najwyższą ceną: 1609700,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.