eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa mebli i wyposażenia do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Olsztyn: Dostawa mebli i wyposażenia do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 245442 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i wyposażenia do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 13 900,00 PLN ( słownie: trzynaście tysięcy dziewięćset złotych 00/100 ) w tym: Część nr 1- 1 500,00 zł (Słowinie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) , Część nr 2 - 5 900,00 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych 00/100), Część nr 3 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) Część nr 4 - 150,00 zł (Słowenie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 5 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), Część nr 6 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) Część nr 7 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), Część nr 8 - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych 00/100), Część nr 9 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), Część nr 10 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) Część nr 11 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda w zakresie części nr 11 zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi: 4.1.Ważny certyfikat ISO 9000:2009 lub równoważny w zakresie produkcji mebli medycznych oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową z zastosowaniem do kompleksowego wyposażenia oddziałów szpitalnych, gabinetów zabiegowych i lekarskich, laboratoriów, pracowni naukowo-badawczych i innych pomieszczeń w placówkach służby zdrowia-dotyczy części nr 10. 4.2. Deklaracja (oświadczenie), certyfikat zgodności CE z normami Unii Europejskiej dotycząca mebli medycznych oraz mebli biurowych-dotyczy części nr 10 i 11. 4.3.Ważny certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny w zakresie produkcji mebli biurowych oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, kleje i obrzeża -dotyczy części nr 11. 4.4. karta charakterystyki środka poliuretanowego do wzmocnienia miejsca mocowań zawiasów, zwiększającego min. 3-krotnie miejscową wytrzymałość płyty na wyrwania - dotyczy części nr 10 4.5.atest higieniczny na meble jako gotowy wyrób (wystawiony przez uprawnioną jednostkę) dopuszczający ich stosowanie w laboratoriach, placówkach medycznych i dydaktycznych. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaga dołączenia do oferty: - oświadczenia wykonawcy o spełnieniu wymagań postawionych w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10 - 719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10 - 719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Maceratory, dezynfektor i meble do brudownika i izolatek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maceratory, dezynfektor i meble do brudownika i izolatek. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.41.41.00-4, 39.71.13.62-4, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Łóżka, wózki, szafki przyłóżkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka, wózki, szafki przyłóżkowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.41.41.00-4, 39.71.13.62-4, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pościel i bielizna pościelowa, materace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pościel i bielizna pościelowa, materace. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.41.41.00-4, 39.71.13.62-4, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie kuchenki: lodówki, kuchenki mikrofalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie kuchenki: lodówki, kuchenki mikrofalowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.41.41.00-4, 39.71.13.62-4, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie sal chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie sal chorych . Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.41.41.00-4, 39.71.13.62-4, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble wypoczynkowe tapicerowane, fotele obrotowe, fotele stacjonarne, krzesła obrotowe oraz krzesła stacjonarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble wypoczynkowe tapicerowane, fotele obrotowe, fotele stacjonarne, krzesła obrotowe oraz krzesła stacjonarne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.41.41.00-4, 39.71.13.62-4, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt do utrzymania czystości w szpitalu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do utrzymania czystości w szpitalu. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.41.41.00-4, 39.71.13.62-4, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kosze na odpady komunalne mieszane i medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosze na odpady komunalne mieszane i medyczne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.41.41.00-4, 39.71.13.62-4, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: MEBLI ZE STALI NIERDZEWNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MEBLI ZE STALI NIERDZEWNEJ. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.41.41.00-4, 39.71.13.62-4, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Meble medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble medyczne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.41.41.00-4, 39.71.13.62-4, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 37.41.41.00-4, 39.71.13.62-4, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.