eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › Budowa Kompleksowego Produktu Turystycznego - Skarby Blisko Krakowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Skawina: Budowa Kompleksowego Produktu Turystycznego - Skarby Blisko Krakowa
Numer ogłoszenia: 245424 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie , Rynek 1, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2764680, faks 012 2763339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skawina.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Kompleksowego Produktu Turystycznego - Skarby Blisko Krakowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj jest przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania, wykonanie projektów wielobranżowych sieci szlaków pieszo - rowerowych, wraz z punktami informacyjno - wypoczynkowymi, oraz realizacja całego zamierzenia inwestycyjnego. Planowana inwestycja obejmuje trasy i ogólne zakresy prac: Trasa nr 1: Skawina - Kraków Tyniec: wykonanie tablic informacyjnych, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu, o pow. ok. 900 m2, wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej o pow. ok. 60 m2, wykonanie zjazdów dla rowerów, wykonanie modernizacji nawierzchni chodnika o pow. ok. 600 m2, wykonanie barier, wykonanie zjazdów dla rowerów, odtworzenie nawierzchni korony wałów o pow. ok. 5300 m2 Rzepnika - Skawinki, zabezpieczenie wałów przed wjazdem Fuadów, wykonanie punktu wypoczynkowego, wykonanie w obrębie wału oznaczenia geodezyjnego, Trasa nr 2: Skawina - Wola Radziszowska - Skawina: odtworzenie nawierzchni korony wałów o pow. ok. 7000 m2 , wymiana szlabanów, zabezpieczenie wałów przed wjazdem Fuadów, wykonanie tablic informacyjnych, wykonanie punktów wypoczynkowych, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok. 200 m2, odtworzenie nawierzchni drogi o pow. ok. 5000 m2, miejscowy remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu, remont rowu odwadniającego, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok. 900 m2, wykonanie schodów terenowych o konstrukcji drewnianej, wykonanie kładki w konstrukcji drewnianej, wykonanie modernizacji nawierzchni chodnika o pow. ok. 36 m2, Trasa nr 3: Sosnowice Przyśnica - Krzęcin - Jurczyce - Chorzyny: wykonanie tablic informacyjnych, Trasa nr 3A: Facimiech - Wielkie Drogi: wykonanie tablic informacyjnych, Trasa nr 4: Wola Radziszowska Garcowiec - Mogilany Skrzyszów: wykonanie modernizacji nawierzchni chodnika o pow. ok. 1600 m2, odtworzenie nawierzchni drogi o pow. ok. 7700 m2, wykonanie tablic informacyjnych, Trasa nr 5: Radziszów Zadworze - ul. Kwiatowa/Jagodowa - Radziszów Centrum: wykonanie tablic informacyjnych, Trasa nr 6: Facimiech - Pozowice - Czernichów: wykonanie tablic informacyjnych, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok. 200 m2, wykonanie punktów wypoczynkowych, Trasa nr 7: Świątniki Górne - Konary - Włosań - Olszowice - Świątniki Górne, odtworzenie nawierzchni drogi o pow. ok. 7300 m2, remont przepustu rurowego, wykonanie punktów wypoczynkowych, realizacja Centrum Informacyjne Szlaków w Świątnikach Górnych, wykonanie tablic informacyjnych, wykonanie miejsca wypoczynkowego w Olszowicach, miejscowy remont żwirowej nawierzchni utwardzenia terenu 900m2, budowa przepustu, Trasa nr 8: Świątniki Górne - Łyczański Las - Podstolice - Ochojno - Świątniki Górne: wykonanie tablic informacyjnych, wykonanie punktu wypoczynkowego w Rzeszotarach, Trasa nr 9: Podstolice: wykonanie tablic informacyjnych Szczegółowy opis prac zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nie większej niż 50 % wartości przedmiotowego zamówienia, w zakresie objętym zamówieniem podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2, 45.23.31.61-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.11.12.91-4, 71.32.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł. W przypadku składania ofert częściowych, wadium wynosi: Część 1 - 30000,00 zł, Część 2 - 2000,00 zł, Część 3 - 10000,00 zł, Część 3 - 8000,00 zł, W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Skawina, 32-050 Skawina, Rynek 1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, Oddział Skawina Nr 36 8591 0007 0020 0560 0013 0005.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę na części zamówienia: nr 1, nr 2 i nr 3 wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, wykonał minimum dwa zamówienia podobne do przedmiotowego zamówienia, tj. nawierzchnie o łącznej powierzchni minimum 5 000 m2; dla części nr 4 zamówienia - warunek ten nie jest wymagany.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie: minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, we wszystkich wymienionych specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania, we wszystkich wymienionych w specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz robót budowlanych, polegających na wykonaniu nawierzchni;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty, zgodnie z wzorem załączonym do Specyfikacji, 2. Zaleca się dołączenie do oferty aktualnych dokumentów, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty (np. aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy). Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem załączonym do Specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podanego terminu wykonania zamówienia, tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w tym m.in.: wystąpienia siły wyższej, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót zgodnie z harmonogramem, wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych. Zmiana wynagrodzenia: wynagrodzenie może ulec zmianie jedynie z tytułu ustawowej zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/umigskawina
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Skawina, Zespół ds. Zamówień Publicznych, Skawina, Rynek 14, pok. 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skawina, Biuro Obsługi Mieszkańców, 32-050 Skawina, Rynek 14, pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1. Gmina Skawina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części nr 1 zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj jest przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania, wykonanie projektów wielobranżowego sieci szlaków pieszo - rowerowych, wraz z punktami informacyjno - wypoczynkowymi, oraz realizacja Części nr 1 - Gmina Skawina. Ta część zamówienia obejmuje trasy: A/ Trasa nr 1: Skawina - Kraków Tyniec: wykonanie tablic informacyjnych, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok. 900 m2, wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej o pow. ok. 60 m2, wykonanie zjazdów dla rowerów, wykonanie modernizacji nawierzchni chodnika o pow. ok. 600 m2, wykonanie barier, wykonanie zjazdów dla rowerów, odtworzenie nawierzchni korony wałów Rzepnika - Skawinki o pow. ok. 5 300 m2, zabezpieczenie wałów przed wjazdem Fuadów, wykonanie punktu wypoczynkowego, wykonanie w obrębie wału oznaczenia geodezyjnego B/ Trasa nr 2: Skawina - Wola Radziszowska - Skawina: odtworzenie nawierzchni korony wałów o pow. ok. 7 000 m2, wymiana szlabanów, zabezpieczenie wałów przed wjazdem Fuadów, wykonanie tablic informacyjnych, wykonanie punktów wypoczynkowych, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok. 200 m2, odtworzenie nawierzchni drogi o pow. ok. 5 000 m2, miejscowy remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu, remont rowu odwadniającego, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok. 900 m2, wykonanie schodów terenowych o konstrukcji drewnianej, wykonanie kładki w konstrukcji drewnianej, wykonanie modernizacji nawierzchni chodnika o pow. ok. 36 m2 C/ Trasa nr 3: Sosnowice Przyśnica - Krzęcin - Jurczyce - Chorzyny: wykonanie tablic informacyjnych D/ Trasa nr 3A , Facimiech - Wielkie Drogi: wykonanie tablic informacyjnych E/ częściowo Trasa nr 4: Wola Radziszowska Garcowiec - Mogilany Skrzyszów, zgodnie z opisem w załączniku 9.4 do SIWZ: wykonanie modernizacji nawierzchni chodnika o pow. ok. 1 600 m2, wykonanie tablic informacyjnych F/ Trasa nr 5: Radziszów Zadworze - ul. Kwiatowa/Jagodowa - Radziszów Centrum: wykonanie tablic informacyjnych G/ częściowo Trasa nr 6: Facimiech - Pozowice - Czernichów, zgodnie z opisem w załączniku 9.4 do SIWZ: wykonanie tablic informacyjnych, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok. 200 m2, wykonanie punktów wypoczynkowych Szczegółowy opis prac zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2, 45.23.31.61-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.11.12.91-4, 71.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2. Gmina Czernichów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części nr 2 zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj jest przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania, wykonanie projektów wielobranżowego sieci szlaków pieszo - rowerowych, wraz z punktami informacyjno - wypoczynkowymi, oraz realizacja Części nr 2 - Gmina Czernichów. Ta część zamówienia obejmuje częściowo Trasę nr 6: Facimiech - Pozowice - Czernichów, zgodnie z opisem w załączniku 9.4 do SIWZ: wykonanie punktów wypoczynkowych Szczegółowy opis prac zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2, 45.23.31.61-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.11.12.91-4, 71.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3. Gmina Mogilany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części nr 3 zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj jest przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania, wykonanie projektów wielobranżowego sieci szlaków pieszo - rowerowych, wraz z punktami informacyjno - wypoczynkowymi, oraz realizacja Części nr 3 - Gmina Mogilany. Ta część zamówienia obejmuje: A/ częściowo Trasa nr 4: Wola Radziszowska Garcowiec - Mogilany Skrzyszów, zgodnie z opisem w załączniku 9.4 do SIWZ: odtworzenie nawierzchni drogi o pow. ok. 7 700 m2, wykonanie tablic informacyjnych, wykonanie punktów wypoczynkowych B/ częściowo Trasa nr 7: Świątniki Górne - Konary - Włosań - Olszowice - Świątniki Górne, zgodnie z opisem w załączniku 9.4 do SIWZ: odtworzenie nawierzchni drogi o pow. ok. 7 300 m2 , remont przepustu rurowego, wykonanie punktów wypoczynkowych, wykonanie tablic informacyjnych, miejscowy remont żwirowej nawierzchni utwardzenia terenu 900 m2, budowa przepustu Szczegółowy opis prac zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2, 45.23.31.61-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.11.12.91-4, 71.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4. Gmina Świątniki Górne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części nr 4 zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj jest przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania, wykonanie projektów wielobranżowego sieci szlaków pieszo - rowerowych, wraz z punktami informacyjno - wypoczynkowymi, oraz realizacja Części nr 4 - Gmina Świątniki Górne. Ta część zamówienia obejmuje: A/ częściowo Trasa nr 7: Świątniki Górne - Konary - Włosań - Olszowice - Świątniki Górne, zgodnie z opisem w załączniku 9.4 do SIWZ: realizacja Centrum Informacyjnego Szlaków w Świątnikach Górnych, wykonanie tablic informacyjnych, wykonanie miejsca wypoczynkowego w Olszowicach B/Trasa nr 8: Świątniki Górne - Łyczański Las - Podstolice - Ochojno - Świątniki Górne: wykonanie tablic informacyjnych, wykonanie punktu wypoczynkowego w Rzeszotarach C/ Trasa nr 9: Podstolice: wykonanie tablic informacyjnych Szczegółowy opis prac zawiera SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2, 45.23.31.61-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.11.12.91-4, 73.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.