eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Repki › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Repki w ramach zadańPrzebudowa drogi gminnej w miejscowości Jasień; Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sawice-Wieś; Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sawice-Dwór; Przebudowa drogi gminnej Liszki - Ostrowiec; Przebudowa drogi gminnej Liszki ( Zagumienie) Przebudowa drogi w miejscowości Sawice-Bronisze - Etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Repki: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Repki w ramach zadań: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jasień; Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sawice-Wieś; Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sawice-Dwór; Przebudowa drogi gminnej Liszki - Ostrowiec; Przebudowa drogi gminnej Liszki ( Zagumienie) Przebudowa drogi w miejscowości Sawice-Bronisze - Etap II
Numer ogłoszenia: 245368 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Repki , ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, woj. mazowieckie, tel. 025 7875029, faks 025 7875066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Repki w ramach zadań: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jasień; Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sawice-Wieś; Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sawice-Dwór; Przebudowa drogi gminnej Liszki - Ostrowiec; Przebudowa drogi gminnej Liszki ( Zagumienie) Przebudowa drogi w miejscowości Sawice-Bronisze - Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Repki w ramach zadań: a) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jasień Przebudowa drogi gminnej o długości 1,435 km w miejscowości Jasień polega na wykonaniu: - robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych wraz ze wznowieniem granic pasa drogowego dla celów realizacji przebudowy drogi; - profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca; - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 20 cm; - wykonaniu warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W 50/70 KR 1-2 w średniej grubości 4 cm; -profilowaniu poboczy pospółką grubości 30 cm; - wykonaniu przepustów rurowych- rury PEHD min, 8kPa o śr. 50 cm wraz z wykonaniem wykopu pod przepust ławy z kruszywa łamanego grubości30 cm umocnieniem skarp wlotu i wylotu kostką 8 cm lub brukiem 16/20 na mokro na podbudowie z betonu C 12/15 grubości 15 cm; - zasypaniu przepustu pospółką; - odmuleniu rowu- wlot i wylot przepustów; - wykonaniu oznakowania drogi; - regulacji pionowej pokryw wodociągowych. b) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sawice- Wieś Przebudowa drogi gminnej o długości 0,072 km w miejscowości Sawice-Wieś polega na wykonaniu: -mechanicznego oczyszczenia nawierzchni brukowcowej; - wyrównaniu istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0- 31,5 grubości średnio 10 cm; - mechanicznym wyrównaniu podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową - AC 16WK R1-2 grubości średnio 3 cm; - wykonaniu oznakowania drogi; - Wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5- warstwa dolna o grub. 10 cm. c) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sawice- Dwór Przebudowa drogi gminnej o długości 0,300 km w miejscowości Sawice-Dwór polega na wykonaniu: - robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych wraz ze wznowieniem granic pasa drogowego dla celów realizacji przebudowy drogi; - profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca; - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 20 cm; - wykonaniu warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W 50/70 KR 1-2 w średniej grubości 4 cm; -profilowaniu poboczy pospółką grubości 20 cm; - wykonaniu oznakowania drogi; d) Przebudowa drogi gminnej Liszki - Ostrowiec Przebudowa drogi gminnej o długości 0,450 km w miejscowości Liszki polega na wykonaniu: - robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych wraz ze wznowieniem granic pasa drogowego dla celów realizacji przebudowy drogi; - profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca; - profilowaniu nierówności istniejącej podbudowy pospółką grubości 10 cm; - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 20 cm; - wykonaniu warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W 50/70 KR 1-2 w średniej grubości 4 cm; -profilowaniu poboczy pospółką grubości 20 cm; - wykonaniu oznakowania drogi; e) Przebudowa drogi gminnej Liszki (Zagumienie) Przebudowa drogi gminnej o długości 0,442 km w miejscowości Liszki polega na wykonaniu: - robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych wraz ze wznowieniem granic pasa drogowego dla celów realizacji przebudowy drogi; - profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca; - profilowaniu nierówności istniejącej podbudowy pospółką grubości 10 cm; - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 20 cm; - wykonaniu warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W 50/70 KR 1-2 w średniej grubości 4 cm; -profilowaniu poboczy pospółką grubości 20 cm; - wykonaniu przepustów rurowych- rury PEHD min, 8kPa o śr. 50 cm wraz z wykonaniem wykopu pod przepust ławy z kruszywa łamanego grubości 30 cm umocnieniem skarp wlotu i wylotu kostką 8 cm lub brukiem 16/20 na mokro na podbudowie z betonu C 12/15 grubości 15 cm; - wykonaniu przepustów rurowych- rury PEHD min, 8kPa o śr. 40 cm wraz z wykonaniem wykopu pod przepust ławy z kruszywa łamanego grubości 30 cm umocnieniem skarp wlotu i wylotu kostką 8 cm lub brukiem 16/20 na mokro na podbudowie z betonu C 12/15 grubości 15 cm; - zasypaniu przepustu pospólką; - odmuleniu rowu- wlot i wylot przepustów; f) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sawice- Bronisze - Etap II Przebudowa drogi gminnej o długości 270,77 mb w miejscowości Sawice-Bronisze polega na wykonaniu: - warstwy ścieralnej grubości 4 cm z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S 50/70 KR 1-2 Miejsce realizacji robót a) Jasień , gmina Repki - Działka nr 111; 126; 83 b) Sawice-Wieś, gmina Repki - Działka nr 90 c) Sawice-Dwór, gmina Repki- Działka nr 55; 167 d) Liszki gmina Repki - Działka nr 101 e) Liszki gmina Repki - Działka nr 512; 530 f) Sawice- Bronisze gmina Repki - Działka nr 389.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim O/Repki nr 59 9221 0000 0035 0307 2000 0030. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) przed upływem terminu składania ofert tj. do 06.08.2014 r. do godz. 9:45 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia wg art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 400 000,00 zł brutto ( czterysta tysięcy zł) każda, z załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia wg art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca wykaże, że dysponuje osobami lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów, posiadającymi uprawnienia wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, które zostały im wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów do kierowania robotami w specjalności: drogowej (min. 1 osoba) Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł ( czterysta tysięcy złotych) oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000 zł ( dwieście tysięcy złotych). Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dwa zamówienia w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 400 000,00 zł brutto ( czterysta tysięcy zł) każda;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy c) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy d) potwierdzenie wniesienia wadium e) pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: a) warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; b) klęski żywiołowe; c) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; e) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. Odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umów; f) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; g) wykonanie dodatkowych robót zamiennych; h) zaistnienie konieczności wykonania robót dodatkowych; i) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. 2. Zmiany osobowe a) zmiana osób, realizująca przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub określone innymi ustawami; b) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3. Zmiany sposobu spełniania świadczenia - zmiany technologiczne a w szczególności: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowej generacji pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) konieczność realizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałów niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, d) konieczność realizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałów ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 4. Zmiany organizacji spełnienia świadczeń w zakresie: a) zmiana zasad dokonywania odbiorów robót; 5. Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy; d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Repki, ul. Parkowa 7, 08-307 Repki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Repki, ul. Parkowa 7, 08-307 Repki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.