eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Roboty budowlaneRemont pomieszczeń w Obiekcie Szkoleniowym OSS SG w Szklarskiej Porębie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Lubań: Roboty budowlane: Remont pomieszczeń w Obiekcie Szkoleniowym OSS SG w Szklarskiej Porębie
Numer ogłoszenia: 245354 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu , ul. Wojska Polskiego 2, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 75 725 40 52, 725 41 73, faks 75 725 47 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oss.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane: Remont pomieszczeń w Obiekcie Szkoleniowym OSS SG w Szklarskiej Porębie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w Obiekcie Szkoleniowym OSS SG w Szklarskiej Porębie : BLOK NR 1 - Remont łazienki w pokoju nr 101 i łazienki w pokoju nr 201 BLOK NR 2 - Remont łazienki w pokoju nr 10 oraz remont stołówki LOKALIZACJA OBIEKTU Pomieszczenia przeznaczone do remontu znajdują się w dwóch budynkach Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych SG, położonych na terenie Obiektu Szkoleniowego przy ul. H. Kołłątaja 4 w Szklarskiej Porębie: działka nr 126/3, AM 5, Obręb 7. Obiekt o zwartej zabudowie, która składająca się z wiaty magazynowej i 3 budynków o funkcji administracyjno-internatowej, sportowej wraz z zapleczem techniczno-gospodarczym. Dojazd do obiektu od strony ulicy Kołłątaja drogą asfaltową. DANE OBIEKTU Budynek nr 1: Budynek murowany z cegły. Dach o konstrukcji drewnianej. Pokrycie z blachodachówki i papy. Strop drewniany i żelbetowy. Budynek nr 3: Budynek murowany z cegły. Dach o konstrukcji żelbetowej. Pokrycie z papy. Strop drewniany i żelbetowy. Remont pomieszczeń wraz z węzłami sanitarnymi i stołówką, planuje się przeprowadzić na poziomie I piętra i poddasza w budynku nr 1 oraz na poziomie parteru w budynku nr 3. ZAKRES ROBÓT KOSZTORYSOWYCH Szczegółowy zakres do wykonania zawierają przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Roboty wykonanie w całości z materiałów Wykonawcy, które obejmują branże ogólnobudowlaną, sanitarną i elektryczną tzn. : - zabezpieczenie pomieszczeń - roboty demontażowe i rozbiórkowe: stolarki drzwiowej, posadzek i podłóg, okładzin ściennych, tynków i ścianek murowanych, rurażu, osprzętu sanitarnego i elektrycznego itp. - wykonaniu instalacji oświetleniowej - wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej - wykonaniu robót betonowych, murarskich i tynkarskich - wykonaniu robót izolacyjnych - wykonaniu robót posadzkarskich, podłóg i okładzin ściennych - montażu stolarki drzwiowej - wykonaniu robót malarskich - montażu osprzętu sanitarnego i elektrycznego - wykonaniu konserwacji polegającej na lakierowaniu podłogi drewnianej - uprzątnięcie wszystkich pomieszczeń - wywóz gruzu i materiałów nieprzydatnych pochodzących z demontażu. 2.Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ - przedmiary robót (pomocniczo): BLOK Nr 1 - przedmiar robót - Remont łazienki w pokoju internatowym nr 101 - I piętro - załącznik nr 7 do SIWZ - przedmiar robót - Remont łazienki w pokoju internatowym nr 201 - II piętro - załącznik nr 8 do SIWZ BLOK Nr 2 - przedmiar robót - Remont łazienki w pokoju internatowym nr 10 parter - załącznik nr 9 do SIWZ - remont stołówki - parter - załącznik nr 10 do SIWZ 3.Ponadto przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi określone we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.21.00-5, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z wymogiem określonym w Dziale X pkt 5.1 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku określonym w Dziale X pkt 7.1 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowny termin wykonania przedmiotu umowy może ulec przesunięciu z powodu: 1) siły wyższej mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się wydarzenie będące poza kontrolą stron umowy, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy co do zajścia jak i skutków, które wpłynęły na zdolność do wykonania umowy oraz niemożliwe było uniknięcie samego wydarzenia lub przynajmniej jego skutków. Za siłę wyższą nie uznaje się braku środków u Wykonawcy, nie dotrzymania zobowiązań przez jego kontrahentów oraz brak zezwoleń niezbędnych Wykonawcy dla wykonania umowy, wydawanych przez dowolny organ, 2) zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, 3) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy. 2.Wynagrodzenie brutto określone w umowie może ulec zmianie tylko i wyłącznie w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie zmienionej jej wysokości

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oss.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu, ul. Wojska Polskiego 2.59-800 Lubań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu, ul. Wojska Polskiego 2.59-800 Lubań, budynek nr 1-2, pokój nr 4 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont łazienki w pokoju nr 101 i łazienki w pokoju nr 201.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ - przedmiary robót (pomocniczo): - przedmiar robót - Remont łazienki w pokoju internatowym nr 101 - I piętro - załącznik nr 7 do SIWZ - przedmiar robót - Remont łazienki w pokoju internatowym nr 201 - II piętro - załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont łazienki w pokoju nr 10 oraz remont stołówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ - przedmiary robót (pomocniczo): - przedmiar robót - Remont łazienki w pokoju internatowym nr 10 parter - załącznik nr 9 do SIWZ - remont stołówki - parter - załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.