eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomia › Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Dąbrowy wraz z włączeniem do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w kompleksie urbanistycznym Nowa Wieś Nieboczowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Lubomia: Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Dąbrowy wraz z włączeniem do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w kompleksie urbanistycznym Nowa Wieś Nieboczowy
Numer ogłoszenia: 245167 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomia , ul. Szkolna 1, 44-360 Lubomia, woj. śląskie, tel. 032 4516614/ 4516128, faks 032 4516614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubomia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Dąbrowy wraz z włączeniem do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w kompleksie urbanistycznym Nowa Wieś Nieboczowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, przedmiary robót, STWiOR Rozwiązania projektowe: Projektowane przedsięwzięcie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej przy ul. Kolejowej i ul. Dąbrowy w sołectwie Syrynia w gminie Lubomia. Do projektowanej kanalizacji sanitarnej odprowadzane będą ścieki z istniejących budynków jednorodzinnych, a następnie poprzez system kanalizacji sanitarnej zaprojektowanej w kompleksie urbanistycznym Nowa Wieś Nieboczowy na oczyszczalnię ścieków na terenie Nowej Wsi. Trasy kanałów zaprojektowano w dostosowaniu do: - istniejącej lub przewidywanej zabudowy, - dróg i ogrodzeń, - warunków technicznych właścicieli infrastruktury podziemnej, - uzgodnień z właścicielami posesji Średnice kanałów Zaprojektowano: - kanalizację grawitacyjną o średnicy fi 160-200 mm z rur PCV-U SDR17 SN8 z pełnym rdzeniem /rura jednorodna, lita/, z wydłużonym kielichem, łączonych za pomocą uszczelek elastomerowych, Budowle na sieci Na trasie projektowanej kanalizacji sanitarnej zaprojektowano studnie kanalizacyjne PE o1000 i o600mm przelotowe, zbiorcze, jednego producenta, monolityczne, wzmocnione, uniwersalne z wyprofilowaną fabrycznie pięciowlotową kinetą z wlotami co 450. Studnie powinny być wyposażone w dolnej części w pierścień studni zapobiegający wypieraniu studni ku górze wychodzący po za obrys studni, oraz pierścienie wzmacniające korpus studni. Studnie o1000 muszą być wyposażone w stopnie włazowe tworzywowe . Grubość ścianek kinety dla studni o1000 powinna wynosić min 16 mm. Studnie zabudowywane głębiej niż 3 m w kinecie dodatkowo muszą być wzmocnione profilem stalowym. Wloty studni muszą umożliwiać szczelne ruchome połączenie z rurą +/- 7,5 0 w każdą stronę w poziomie. W przypadku wykonywania niestandardowego dolotu, należy je wykonać przez producenta studni i wykorzystywać rury tego samego producenta co studni posiadające dopuszczenie do kanalizacji grawitacyjnej lub ciśnieniowej w zależności od przeznaczenia kanału, (PN-EN-12666-1:2007 lub PN-EN 13244-2.2004), co gwarantuje nam szczelne i pewne połączenie. Zwieńczenia studni montowanych w drogach stosować rozwiązania systemowe producenta, płyty odciążające i włazy . Wykonanie studni i ich połączeń powinno gwarantować szczelność przy ciśnieniu wewnętrznym hydrostatycznym 0, 05bar i 0, 5 bar zgodnie z PN-EN 1277: 2005. Studnia musi być odporna na uderzenia podstawy metodą rzutu wg PN-EN 12061: 2001. Sztywność obwodowa kinety wzmocniona profilem stalowym ma wynosić min SN 6, dla kinet bez profila stalowego sztywność obwodowa kinety ma wynosić min SN 4, a elementów nadbudowywanych ponad kinetę min. SN 2. Studnie należy zabudować, stosując podsypkę na ustabilizowanym gruncie min 15 cm , oraz obsypkę wokół studni min 30 cm , oraz zagęścić do wartości 92 % skali Proctora. Studnie muszą posiadać dopuszczenie IBDiM Warszawa dla zabudowy w pasie drogowym. W pasach drogowych zaprojektowano włazy klasy D 400 w terenach zielonych klasy B125. Przestrzeń pomiędzy pierścieniem odciążającym, a kominem studni należy uszczelnić. Roboty w pasie dróg ul. Kolejowa i Dąbrowy należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez Gminę Lubomia nr RK720.00033.2014.BB z dnia 16.06.2014. W związku z koniecznością prowadzenia prac środkiem drogi zaprojektowano nową nawierzchnię drogową na całej szerokości jezdni dla ruchu drogowego KR2 tj. a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 5cm, b) podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o gr. 7cm, c) podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 20cm.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających obejmuje roboty o charakterze zamówienia podstawowego w tym m.in. ewentualne wykonanie dodatkowych robót nie ujętych w dokumentacji, bądź wynikające z konieczności wykonania prac związanych ze zmianami w dokumentacji

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2.Forma wadium. 1)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem . 4.Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr 42 8469 0009 0010 3408 2000 0004 w Banku Spółdzielczym Gorzyce W tytule przelewu należy wskazać, że jest to wadium w postępowaniu o numerze RI.271.2.2014.RS Do oferty należy dołączyć potwierdzenie przelewu środków na rachunek Zamawiającego. 2)W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć przed terminem składania ofert w Sekretariacie Urzędu Gminy Lubomia 5.Termin wniesienia wadium. 1)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy uznanie rachunku bankowego Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 2)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy p.z.p. 7.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min.400000,00zł .Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, Zamawiająca uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a które zostały zakończone przed upływem terminu składania ofert i odebrane protokołem odbioru końcowego.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek rozumiany jako posiadanie przez wykonawcę do dyspozycji przy wykonywaniu zamówienia odpowiednio wykwalifikowanych osób na stanowisku kierownika budowy posiadającego uprawnienia w branży instalacyjno - sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego - 1 osoba - do pełnienia funkcji kierownika budowy.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek rozumiany jako: dysponowanie środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej na poziomie nie niższym niż kwota 400 000,00 zł, posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż 400 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do Umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy. Zmiana Umowy może nastąpić jedynie na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa następujące warunki takiej zmiany poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji robót, okresu i terminów ich realizacji i/lub ceny : a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Robót; b) zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym w takim przypadku zmianie ulegnie stawka podatku VAT, kwota podatku VAT i kwota ceny brutto; c)rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji Umowy; d)wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany osób personelu Wykonawcy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; e) zawieszenia robót lub zmiany w przewidywanych terminach ich wykonywania; e)uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji Umowy spowodowanych siłą wyższą; f)wystąpienia w trakcie realizacji Umowy konieczności wykonania robót zamiennych, uzupełniających i dodatkowych, g)zmiany osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją Umowy; h)zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego; i)istotnych okoliczności mających wpływ na realizację robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy j)konieczności uzyskania decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę (tzw. pozwolenia zamiennego) skutkującej koniecznością wykonania tzw. dokumentacji zamiennej, k)konieczności usunięcia wad w dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i/lub innych dokumentach niezbędnych do realizacji Przedmiotu Kontraktu, l)nieuzyskania w terminie niezbędnym do rozpoczęcia lub zakończenia Robót dostępu do miejsca poboru wody i/lub energii elektrycznej na potrzeby realizacji Przedmiotu Kontraktu, z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, ł)wystąpienia w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy wykopalisk, niewypałów lub niewybuchów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lubomia@lubomia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubomia 44-360 ul. Szkolna1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Lubomia 44-360 Lubomia ul. Szkolna 1 Sekrekariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.