eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATKI SCHODOWEJ WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 3 NA TERENIE JW 2399 ŚWIĘTOSZÓW UL. SZTABOWA 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-18

Wrocław: WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATKI SCHODOWEJ WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 3 NA TERENIE JW 2399 ŚWIĘTOSZÓW UL. SZTABOWA 1
Numer ogłoszenia: 244996 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 65 68 40, faks 261 65 68 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATKI SCHODOWEJ WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 3 NA TERENIE JW 2399 ŚWIĘTOSZÓW UL. SZTABOWA 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATKI SCHODOWEJ w BUDYNKU Nr 3 wraz z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ NA TERENIE JW 2399 ŚWIĘTOSZÓW ul. SZTABOWA 1 Budynek koszarowy nr 3 jest to budynkiem trzykondygnacyjnym podpiwniczonym z poddaszem nieużytkowym o bryle prostej wzniesionej na planie wydłużonego prostokąta z dwuspadowym dachem krytym dachówką ceramiczną. Ściany budynku murowane, stropy prefabrykowane z płyt WPS, schody kamienne oparte na belkach stalowych .Elewacje budynku wykończone cegłą klinkierową. Budynek wyposażony jest w instalacje : elektryczną, teletechniczną , wodno - kanalizacyjną, centralnego ogrzewania oraz instalację odgromową. Zakres robót objętych w Specyfikacji Technicznej Ustalenia zawarte w niniejszej Specyfikacji dotyczą prowadzenia prac przy realizacji wykonania instalacji oddymiającej w budynku nr 6 w Świętoszowie : - Montaż stolarki drzwiowej o odporności ogniowej EI 30 - Wymiana stolarki drzwiowej drewnianej na stolarkę o odporności ogniowej EI 30 - Drzwi drewniane dwuskrzydłowe pełne 1,5/240 z siłownikami do napowietrzania typu DDS 54/500 np. firmy D+H - Wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej - Montaż okien oddymiających w połaci dachu z deflektorem i siłownikami - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV - Wymiana podokienników drewnianych na PCV (marmurek) - Montaż parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo cynkowej gr. 6 mm kolor brązowy - Montaż ścianek o odporności ogniowej REI 60 - Wykonanie obróbek blacharskich w miejscu montażu okien oddymiających ROBOTY BUDOWLANE Ślusarka drzwiowa W ścianach wydzielających klatki schodowe należy zamontować drzwi aluminiowe 90/200 i 100/200 o odporności ogniowej EI 30 oraz dokonać wymiany istniejących drzwi drewnianych na drzwi o odporności ogniowej EI30. Drzwi należy wyposażyć w siłowniki typu DDS 54/500 oraz sprężyny typy YALE. Siłowniki nie są związane na sztywno ze skrzydłem drzwiowym co umożliwia ich normalne użytkowanie. Montaż drzwi należy rozpocząć od właściwego ustawienia w otworach ściany i tymczasowo umocowanych za pomocą podkładek i klinów wbijanych przy narożnikach między ościeżnicą a ościeżem. Punkty zamocowania ościeżnic powinny znajdować się w odległości ok. 25 cm od górnej i dolnej powierzchni otworu. Odległość między tymi punktami nie może być większa niż 70 cm dla drzwi. Prawidłowość osadzenia drzwi należy kontrolować za pomocą poziomicy. Największe dopuszczalne odchylenie umocowanego elementu od pionu lub poziomu nie powinno przekraczać 2 mm na 1m lecz nie więcej niż 3 mm na całą ościeżnicę. W drzwiach wejściowych do budynku należy zainstalować siłowniki umożliwiające automatyczne otwarcie w przypadku uruchomienia instalacji oddymiającej Okna oddymiające W połaci dachu należy wykonać otwory poprzez rozebranie części pokrycia dachowego z dachówki a następnie zamontować po 2 okna oddymiające na każdą klatkę schodową wyposażone w siłowniki np.serii KA 34/800 o wysięgu 800 mm z deflektorem o wymiarach 780x1398 mm oraz powierzchni czynnej oddymiania 0,6 mm2. Okna montować między krokwiami za pomocą wkrętów do drzewa. Punkty zamocowania ościeżnic powinny znajdować się w odległości ok. 25 cm od górnej i dolnej powierzchni otworu. Odległość między tymi punktami nie może być większa niż 100 cm dla okien. Przy montażu okien oddymiających należy wykonać otwór w stropie dla kanału oddymiającego o wym. 1200x1720 mm . Połączenie otworu z oknami oddymiającymi należy wykonać w formie kanału wykonanego z płyt gipsowo-kartonowych przeciwpożarowych GR 12,5 mm na rusztach metalowych o pokryciu jednostronnym dwuwarstwowo przy rozstawie słupków 40 cm. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV - stolarka okienna PCV uchylno- rozwiewna o wymiarach 1250x1850 mm - szt.49 - stolarka okienna PCV uchylno - rozwiewna o wymiarach 1120x 1850 - szt.6 - stolarka okienna PCV uchylno - rozwiewna o wymiarach 1530x 1850 - szt.3 - stolarka okienna PCV uchylno - rozwiewna o wymiarach 1500x 1410 - szt.2 - stolarka okienna PCV uchylno - rozwiewna o wymiarach 900x2000 - szt. 1 - stolarka okienna PCV uchylno o wymiarach 1260x 580 mm - szt.1 - stolarka okienna PCV uchylna o wymiarach 1005x580 mm - szt.8 - podokienniki PC ( marmurek) - szt. 62 - parapety zewnętrzne z blachy tytanowo cynkowej gr. 6 mm kolor brązowy - szt.62 Zakres prac obejmuje wymianę okien drewnianych na okna z PCV z pełnym odwzorowaniem istniejących okien oraz wymianą podokienników wewnętrznych i parapetów zewnętrznych wraz z obróbkami tynkarskimi z zachowaniem kolejności robót: - Zabezpieczenie folią podłóg w pomieszczeniach i korytarzu - Demontaż skrzydeł okiennych rozwieranych poprzez zdjęcie z zawiasów. - Demontaż ościeży drewnianych z wykuciem z muru i zgromadzenie ich na wyznaczonym miejscu. - Demontaż podokienników i parapetów zewnętrznych - Montaż nowych okien z PCV - Mocowanie do ścian budynku za pomocą typowych łączników stalowych mocowanych do zewnętrznej powierzchni ościeżnicy i przykręcanych do ściany wkrętami szybkiego montażu z kołkami rozporowymi przeznaczonymi dla murów ceglanych. - Uszczelnienie pianką poliuretanową -uszczelniającą styk ościeżnicy z murem - Montaż nowych podokienników z PCV (marmurek) i parapetów zewnętrznych - Obróbka ościeżnic wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami - Uszczelnienie połączeń ościeżnic z murami i parapetami silikonem - Usunięcie z budynku materiałów z rozbiórki i wywiezienie z terenu budynku. - Montaż podokienników zewnętrznych stalowych szt. 62. Przed montażem podokienników wyrobić spadek w kierunku od okna. Podokienniki okienne powinny być wpuszczone na stałe w specjalnie do tego wykonany wrąb w progu ościeżnicy okiennej oraz w uprzednio wykute bruzdy w pionowych powierzchniach ościeży okiennych a kapinos wystawał poza powierzchnię muru co najmniej 3 cm. Przy montażu podokiennika należy zabezpieczyć otwory odwodnieniowe taśmą tak aby nie zostały one przykryte. Na bokach podokienników należy zamontować specjalne zaślepki osadzone w murze które zapobiegają pękania tynku tuż przy podokienniku. Ściany Ściany wydzielające klatki schodowe należy wykonać murowane o odporności ogniowej EI 60 z bloczków z betonu komórkowego gr. 12 cm, na zaprawie cementowo - wapiennej z zachowaniem zasad normalnego wiązania na pełne spoiny o grubości nie przekraczającej 15 mm w przypadku spoin poziomych i 10 mm w przypadku spoin pionowych. Wszystkie przejścia kabli projektowanych instalacji oraz istniejących rur stalowych CO przez przegrody stanowiące wydzielenia stref pożarowych należy uszczelnić masami ognioodpornymi w klasie EI 60. Tynki Po wymurowaniu ścian i osadzeniu stolarki drzwiowej należy wykonać tynki doborowe kat. IV jako trójwarstwowe składające się z obrzutki, narzutu wyrównawczego oraz gładzi starannie zatartej na gładko packą metalową lub drewnianą. Strop nad klatką schodową wydzielający ją od nieużytkowego poddasza należy zabezpieczyć poprzez montaż 2 przeciwpożarowych płyt gipsowych gr. 12,5 cm. Przymocowanie płyt do gotowego podłoża należy dokonać za pomocą wkrętów wraz z przecięciem i dopasowaniem. Do wyrównania powierzchni okładzin oraz połączeń i styków płyt należy stosować gips szpachlowy. Spoiny należy zabezpieczyć taśmą oraz wykonać szpachlowanie i cyklinowanie wykańczające płyt. Obróbki blacharskie W miejscu montażu okien oddymiających należy wykonać obróbki blacharskie ze stali cynkowej malowanej proszkowo gr. 0.6 mm w kolorze kołnierzy uszczelniających. Obróbki blacharskie rozpocząć od cięcia, wygięcie i dopasowanie blachy na wymiar otworu okiennego. Połączenia arkuszy blachy wykonać na podwójny rąbek. Po dopasowaniu obróbki blacharskiej okien należy ją przymocować wkrętami do krokwi za pomocą wkrętów lub gwoździ z polutowaniem. Malowanie Malowanie farbami poliwinylowymi tynków gładkich należy rozpocząć od przygotowania powierzchni, która powinna być sucha, czysta i odtłuszczona. Przed malowaniem farbę należy dokładnie wymieszać. Przed pierwszym malowaniem należy powierzchnię zagruntować a następnie dwukrotnie malować pędzlem, wałkiem lub natryskowo. Prace malarskie prowadzić w temperaturze +5 do+250 C. Roboty demontażowe Roboty demontażowe polegać będą na zdemontowaniu istniejących drzwi drewnianych oraz montaż w ich miejsce drzwi o odporności ogniowej EI30, wymianie stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z PCVwraz z podokiennikami i parapetami zewnętrznymi. Roboty związane z demontażem istniejących drzwi i montażem nowych drzwi i okien oddymiających i stolarki okiennej na budynku należy rozpocząć od zabezpieczenia obszaru prac tak, aby nie zagrażały osobom przebywającym w trakcie prowadzenia prac na obiekcie. Prace należy wykonywać zachowując szczególną ostrożność i przestrzegając przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. Należy przy tym przestrzegać przepisów bhp dotyczących pracy z przedmiotami ciężkimi. Elementy materiałów z rozbiórki wraz z powstałym gruzem usunąć z remontowanego obiektu na uprzednio przygotowany oraz zabezpieczony teren - uzgodniony z Inwestorem . Należy pamiętać, że prace będą odbywały się w czynnym budynku. W związku z tym, należy uwzględnić to, że nie zawsze będzie można pracować wykonując prace powodujące znaczny hałas. Transport materiałów, narzędzi i elementów z rozbiórki odbywać się będzie schodami klatki schodowej. ROBOTY BRANŻY TELETECHNICZNEJ Montaż Instalacji teletechnicznych (okablowanie) Przed przystąpieniem do wykonania instalacji teletechniycznych - okablowania należy sprawdzić wykrywaczem metalu w miejscach prowadzenia robót ( układania listew elektroinstalacyjnych ) czy nie są one w kolizji z ułożonymi pod tynkiem istniejącymi instalacjami elektrycznymi. Przewidywany zakres robót obejmuje: - mechaniczne przebicie otworów w ścianach i stropach z cegły o długości przebicia do 1i1/2 cegły i średnicy do 40 mm, - montaż listew elektroinstalacyjnych LN 40x16mm na podłożu z cegieł za pomocą kołków rozporowych fi 8 mm z przygotowaniem podłoża. Przy układaniu w/w listew stosować: łączniki proste, łączniki kątowe zewnętrzne i wewnętrzne oraz zaślepki listew elektroinstalacyjnych LN 40x16mm, - montaż listew elektroinstalacyjnych LN 25x16mm na podłożu betonowym za pomocą kołków rozporowych fi 8 mm z przygotowaniem podłoża. Przy układaniu w/w listew stosować: łączniki proste, łączniki kątowe zewnętrzne i wewnętrzne oraz zaślepki listew elektroinstalacyjnych LN 25x16mm, - ułożenie przewodów kabelkowych HDGs 3x2,5 mm2 w listwach elektroinstalacyjnych między tablicą piętrową , a centralką oddymiania (zasilanie), - ułożenie przewodów kabelkowych HDGs 3x2,5 mm2 w listwach elektroinstalacyjnych - ułożenie przewodów kabelkowych HTKSH ekw 3x2x0,8 mm2 w listwach elektroinsta-lacyjnych, - ułożenie przewodów kabelkowych YDY 4x0,8 mm2 w listwach elektroinstalacyjnych - ułożenie przewodów kabelkowych YnTKSY ekw 1x2x0,8 mm2 w listwach elektroinsta-lacyjnych, - montaż w tablicach piętrowych wyłącznika n/prądowego typu S301B16A Montaż urządzeń i aparatów systemów oddymiania klatek schodowych Przewidywany zakres robót obejmuje: - przygotowanie podłoża (mechaniczne wywiercenie 4 otworów w cegle z osadzeniem kołków rozporowych plastikowych fi 10mm) pod centralki oddymiania np. RZN 4408-K - montaż kompaktowych centralek oddymiania np. RZN 4408-K na gotowym podłożu, - montaż akumulatorów zasadowo-żelowych 12V/3,4Ah w w/w centralkach oddymiania Uwaga 2 szt. w centralce) - przygotowanie podłoża ( mechaniczne wiercenie 4 otworów w cegle z osadzeniem kołków rozporowych plastikowych fi 8mm ) pod n/w aparaty, - montaż na gotowym podłożu ręcznych ostrzegawczy pożaru - n/t przycisków oddymiania np. RT 45 koloru pomarańczowego, - montaż na gotowym podłożu przycisków przewietrzania n/t z kluczykiem np. SLT 42A - montaż na gotowym podłożu modułów przekaźników np. TR 43-K z obudowami ( puszkami przekaźnika ), - montaż na gotowym podłożu puszek połączeniowych np. PIP 2A. - montaż na gotowym podłożu optycznych czujek dymu np. DOR 40 z gniazdami G 40 - podłączenie w/w aparatów do centrali oddymiania - podłączenie napędów siłowników klap oddymiających (okna) do systemów oddymiania klatek schodowych ( siłowniki ujęte w branży budowlanej razem z oknami oddymiania ) - przygotowanie podłoża do montażu siłowników drzwiowych np. DDS 54/500 - montaż z podłączeniem napędów w/w słowników drzwiowych do systemów oddymiania i przewietrzania oraz załączania rygla drzwi w systemie kontroli dostępu, - oznakowanie przycisków oddymiania znakiem bezpieczeństwa ochrony przeciwpożarowej (fluorescencyjny) Uruchamianie ręczne wg PN-92 N-01256/01 (ISO 6309:1987) na płycie fotoluminescencyjnej samoprzylepnej typu Antach Light (barwy białej) o wym. F=150/150 mm - przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego do 25 kroków programowych (instrukcji), - wykonanie prób i testów systemów alarmowych oddymiania i przewietrzania klatek schodowych oraz zadziałania rygli w drzwiach wejściowych systemu kontroli dostępu (do 24 elementów liniowych). Montaż instalacji powinien być wykonany przez odpowiednio wykwalifikowany personel z zastosowaniem właściwych materiałów i urządzeń. Osprzęt instalacyjny należy mocować do podłoża w sposób trwały zapewniający mocne i bezpieczne jego osadzenie. Połączenia między żyłami przewodów oraz między żyłami i innym wyposażeniem powinny być wykonane w taki sposób, aby był zapewniony bezpieczny i pewny styk. Przewody muszą być ułożone swobodnie i nie mogą być narażone na naciągi i dodatkowe naprężenia. Centralki sterujące oddymianiem klatek schodowych należy zainstalować na ścianie, powyżej wysokości 1,5 m od podłogi..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 7 000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 06.10.2015 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: 1) nazwę i adres Wykonawcy; 2) nazwę i adres beneficjenta; 3) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela; 4) nazwa zadania, na które składane jest wadium; 5) kwotę; 6) termin ważności; 7) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. Wadium, o którym mowa w pkt 3.6.3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 06.10.2015 r. do godz. 10.00. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP o/Okr we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem Wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku nr 3 na terenie JW 2399 Świętoszów, ul. Sztabowa 1. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.6.7 SIWZ. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, polegającą na wykonawstwie instalacji teletechnicznych w budynku o kubaturze min. 5 000 m3. Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsc wykonania (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 3, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Za główną robotę budowlaną Zamawiający uznaje robotę wskazaną w pkt 1.5.3 SIWZ. Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie lub inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia. Wykonawca, w miejsce w/w poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie roboty budowlane, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 8). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant). Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, podmioty te są zobowiązane załączyć dokument, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 1.1.3 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia i należy do właściwej izby samorządu zawodowego: 1) Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych budownictwie zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie; 2) Kierownik robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych w ograniczonym zakresie. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych budownictwie zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca załączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 4 oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 8). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi udokumentować, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, polegającą na wykonawstwie instalacji teletechnicznych w budynku o kubaturze min. 5 000 m3.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 2; 3. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 6 oraz 6a; 4. tabela elementów scalonych (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 7;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwrancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1) Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub kierownika budowy w sytuacjach wskazanych w ustawie prawo budowlane, a także wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze) uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy, b) stwierdzenia, że w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego zgodnie z § 1 ust. 2 umowy, znajdują się błędy uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy, c) wprowadzenia rozwiązań zamiennych na zasadach określonych w § 2 umowy, których wprowadzenie miało wpływ na termin realizacji zamówienia, d) zawarcia umowy na zamówienie dodatkowe, którego realizacja wpływa na realizację zamówienia podstawowego, e) wydłużenia procedury przetargowej (spowodowanej m. in. przedłużeniem przez Zamawiającego terminu związania ofertą, wpłynięcia odwołania), f) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przeszkód w obiekcie lub terenie/gruncie, g) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, 2) Wprowadzenia rozwiązań zamiennych o których mowa w § 2 umowy. 3) Zmiany kierownika budowy lub kierowników robót, pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniać wymagania określone w SIWZ dla danej funkcji. 4) Zmiany zakresu robót realizowanych przez podwykonawcę, wskazanych w Formularzu nr, lub powierzenia części zamówienia podwykonawcy mimo braku takiego wskazania w Formularzu nr, z przyczyn obiektywnie uzasadnionych. 5) Wszelkie zmiany do niniejszej umowy (poza zamianami wskazanymi w pkt 3 i 4) wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej poprzez spisanie aneksu do umowy. 6) Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - pok. 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - pok. 101 (kancelaria jawna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.