Garwolin: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków wsi Gocław gm. Pilawa.
Numer ogłoszenia: 244968 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Garwoliński , ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 68 43 010, faks 25 68 43 010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków wsi Gocław gm. Pilawa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowa analiza dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej znajdującej się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i określenie na podstawie tej analizy przydatności poszczególnych operatów do prac modernizacyjnych. 2.Ustalenie granic zewnętrznych obrębu ewidencyjnego Gocław i utrwalenie punktów granicznych słupkami betonowymi z podcentrami. Sporządzenie protokołu granicznego. 3.Po przeprowadzeniu analizy dokumentacji, o której mowa w §36 rozporządzenia z 2001 r., przyjąć dotychczasowe pomiary do opracowania. 4.Ustalenie wszystkich pozostałych granic nieruchomości położonych na terenie wsi Gocław, spisanie /protokołu ustalenia przebiegu granic działek do celów ewidencji gruntów i budynków/. Wzór protokołu znajduje się w rozporządzeniu z 2001 r. 5.Prace te należy wykonać według zasad opisanych w §36 do §39 tego rozporządzenia. Punkty graniczne załamania dróg należy utrwalić słupkami betonowymi z podcentrami. Punkty graniczne działek należy zamarkować palami drewnianymi. 6.Porównanie mapy ewidencyjnej z terenem i szkicowe naniesienie nowych budynków oraz ich pomiar. Sporządzenie kartotek danych ewidencyjnych i opisowych budynków nie ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków. 7.Przywrócić w ewidencji gruntów i budynków rzekę Strugę, błędnie przypisaną do działek przyległych na arkuszu nr 1. Szczegółowy przebieg rzeki Struga należy uzgodnić z WZMiUW w Sokołowie Podlaskim. 8.Obliczenie współrzędnych punktów granicznych w układzie 2000/7. Obliczenie powierzchni działek ze współrzędnych oraz powierzchni użytków i klas. Klasyfikację gruntów przyjąć według dotychczasowej mapy ewidencyjnej. Powierzchnie użytków i klas rozliczyć w programie EWMAPA. Numerację punktów granicznych należy uzgodnić z PODGiK. Kontury klasyfikacyjne i kontury użytków gruntowych dostosować do zmienionych granic działek. 9.Sporządzenie wykazu porównawczego powierzchni wszystkich działek ewidencyjnych i otrzymanych w wyniku pomiarów. Przeprowadzenie analizy błędów w powierzchniach oraz uzgodnienie z organem prowadzącym ewidencję gruntów sposobu usunięcia rozbieżności. 10.Udział w wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków na okres 15 dni roboczych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Garwolinie. 11.Sporządzenie w dwóch egzemplarzach na papierze mapy ewidencji gruntów i budynków /do wyłożenia i do operatu technicznego/. 12.Przekazanie na płytach CD całości dokumentacji do Zamawiającego. 13.Zasilenie bazy danych części opisowej i kartograficznej operatu ewidencji gruntów i budynków wynikami opracowania. Wszystkie elementy graficznej bazy danych winny mieć przypisany właściwy operat źródłowy. Punkty graniczne należy opisać właściwymi wartościami atrybutów, podanymi w rozporządzeniu z 2011 r. Bazy danych mapy ewidencyjnej numerycznej są prowadzone dla obszarów jednostek ewidencyjnych. 14.Wykonanie pozostałych czynności kameralnych wymaganych przepisami prawa oraz standardami technicznymi. 15.Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków wsi Gocław gm. Pilawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1.załącznik nr 7 do SIWZ-Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków wsi Gocław gm. Pilawa Powiatu Garwolińskiego oraz mapa przeglądowa w skali 1:50 000. Zamówienie należy zrealizować w dwóch etapach: Etap I-obejmować będzie czynności wymienione w punktach od II.1 do II.7 projektu modernizacji. Etap II-obejmować będzie pozostałe czynności wymienione w punkcie II projektu modernizacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł. /słownie złotych: siedem tysięcy złotych/
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej jednej usługi polegającej na: -wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości min. 200.000 zł brutto Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zezwalające na wykonanie samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w następującym zakresie /zakres nr 1 i 2 ustawy z dn.17.05.1989 r Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz.U. z 2010r Nr 193, poz. 1287 z późn. zm./: 1/geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; 2/rozgraniczenie i podziały nieruchomości /gruntów/ oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu I i II etapu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: a/siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu usługi spowodowane przez osoby trzecie, b/warunki atmosferyczne 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT. 4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy/lub części wykonywanego przez niego zakresu usługi, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolin-starostwo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Garwolinie ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, Bud. B, pokój nr 34..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Garwolinie ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, pokój nr 5 tj. sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SP ZOZ W GARWOLINIE
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyniesienie granic pasa drogowego (wznowienie, ustalenie) oraz ich stabilizacja na drogach krajowych, na terenie woj. Zachodniopomorskiego.
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Wykonanie wycen nieruchomości (148 nieruchomości)
- Regulacja stanów prawnych nieruchomości. Część 1 - wykonanie usług geodezyjno-kartograficznych. Część 2 - Regulacja stanów prawnych nieruchomości drogowych.
- Usługi związane z serwisowaniem technicznym, naprawami i przeglądami na ZW Klimkówka
- Zamówienie na prace geodezyjne dla celów gospodarowania nieruchomościami.
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.