Rypin: Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Szwaczka
Numer ogłoszenia: 244934 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 280-21-44, faks 0-54 280-24-79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Szwaczka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Szwaczka.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. z 2015 r., poz. 149 z późn. zm.), co Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia załączonego przez Wykonawcę
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
doświadczenie w zorganizowaniu co najmniej 1 szkolenia w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zakresu przedmiotowego szkoleń, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (poświadczenie/referencje), co Zamawiający oceni na podstawie przedstawionych dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Szkolenie powinno zostać zorganizowane na terenie miasta Rypina; istnieje możliwość organizacji szkolenia na terenie powiatu rypińskiego, jednakże Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia bezpośredni dowóz z Rypina do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem, koszty ewentualnego dowozu należy wkalkulować do preliminarza kosztów szkolenia.Pomieszczenia do odbywania szkolenia muszą: być przystosowane do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia; być wyposażone w odpowiednie narzędzia, urządzenia, sprzęt i pomoce dydaktyczne, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia; posiadać zaplecze socjalne (w każdym dniu szkolenia zapewniony serwis kawowy: kawa, herbata, ciastka, drożdżówki itp. oraz woda mineralna) i sanitarne. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca realizacji szkolenia. Wykonawca uczestnikom przedmiotowego szkolenia musi zapewnić: na zajęciach praktycznych każde stanowisko szkoleniowe musi mieć do dyspozycji odpowiedni sprawny sprzęt i narzędzia spełniające wymogi bezpieczeństwa, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; w trakcie zajęć praktycznych każdemu uczestnikowi samodzielne stanowisko wyposażone w maszynę szwalniczą - przeznaczoną do szycia (należy zapewnić min. 6 maszyn szwalniczych, których typy stosowane są obecnie w zakładach) oraz odpowiednie materiały szkoleniowe i środki dydaktyczne do realizacji szkolenia praktycznego (tkaniny - min. 4 rodzaje, nici, igły, guziki, suwaki, itp.). Ponadto w ramach praktyki uczestnicy kursu powinni mieć możliwość zapoznania się z różnymi rodzajami maszyn szwalniczych używanych obecnie w zakładach pracy; w ramach kosztu szkolenia dla każdego uczestnika odzież ochronną oraz wszystkie niezbędne środki dydaktyczne i materiały piśmiennicze: długopisy, zeszyty itp.;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi powierzyć realizację szkolenia wykładowcom posiadającym: w odniesieniu do wykładowców przewidzianych do prowadzenia zajęć teoretycznych: wykształcenie minimum średnie z zakresu branży włókienniczej lub odzieżowej oraz doświadczenie zawodowe związane z przedmiotem zamówienia lub doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; w odniesieniu do wykładowców przewidzianych do prowadzenia zajęć praktycznych: tytuł mistrza w zawodzie z zakresu branży odzieżowej (np. krawiec) lub wykształcenie minimum średnie z zakresu branży włókienniczej lub odzieżowej oraz doświadczenie zawodowe związane z przedmiotem zamówienia lub doświadczenie w prowadzeniu szkoleń związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; Tematykę dotyczącą stosowania i przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych powinni realizować wykładowcy posiadający w tym zakresie odpowiednie uprawnienia i doświadczenie (osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji w/w zagadnień nie podlegają ocenie według kryterium wyboru oferty, o których mowa w rozdz. XII ust. 3, chyba że równocześnie zostały wskazane przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć dotyczących pozostałych zagadnień teoretycznych lub praktycznych ujętych w programie szkolenia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie podlega ocenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 20
- 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 4 - Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 10
- 5 - Program szkolenia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana warunków umowy w stosunku do treści oferty jest możliwa tylko za zgodą Zamawiającego, jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. z przyczyn losowych) i mogą dotyczyć następujących przypadków: zmiany wykładowców (kwalifikacje nowych jak i występujących w ofercie wykładowców muszą być równoważne lub wyższe od poprzednich i w ocenie kryterium kwalifikacje kadry dydaktycznej, proponowani wykładowcy muszą uzyskać tą samą lub wyższą ilość punktów), zmiany miejsca szkolenia (nowe miejsce szkolenia musi spełniać takie same warunki jak poprzednie i w ocenie kryterium baza lokalowa i wyposażenie techniczno-dydaktyczne musi uzyskać tą samą lub wyższą ilość punktów).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.rypin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
ul. Nowy Rynek 14
87-500 Rypin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie ul. Nowy Rynek 14 87-500 Rypin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Budowa oświetlenia placu zabaw przy ul. Koszarowej
- Przebudowa drogi gminnej Nr 120621C ul. Dłutka
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń w tematyce związanej z uruchamianiem i funkcjonowaniem centrów usług społecznych jako nowej jednostki organizacyjnej gminy
- Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia STUDIUM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ I stopnia wraz z przygotowaniem materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu
- Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ KOMPETENCYJNYCH CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- U/11/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.