eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › 1.Wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu kursu języka angielskiego w łącznej liczbie czterech (4) kursów językowych na I , II poziomie zaawansowania, przeprowadzenia cyklu zajęć doskonalących i przygotowujących do egzaminów eksternistycznych oraz zabezpi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-08

Brodnica: 1.Wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu kursu języka angielskiego w łącznej liczbie czterech (4) kursów językowych na I , II poziomie zaawansowania, przeprowadzenia cyklu zajęć doskonalących i przygotowujących do egzaminów eksternistycznych oraz zabezpieczenie materiałów szkoleniowych (pomocy naukowych)
Numer ogłoszenia: 2448 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3537 Brodnica , ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4918900, 4918719, faks 0-56 4918613.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu kursu języka angielskiego w łącznej liczbie czterech (4) kursów językowych na I , II poziomie zaawansowania, przeprowadzenia cyklu zajęć doskonalących i przygotowujących do egzaminów eksternistycznych oraz zabezpieczenie materiałów szkoleniowych (pomocy naukowych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Termin przeprowadzenia dwóch kursów językowych równolegle ustalony zostaje na okres: a.) poziom 1: 4 luty 2009 r. - 29 maj 2009 r. b.) poziom 2: 4 luty 2009 r. - 24 czerwiec 2009 r. 2. Termin przeprowadzenia dwóch kursów językowych równolegle ustalony zostaje na okres: c.) poziom 1: 1 wrzesień 2009 r. - 16 grudzień 2009 r. d.) poziom 2: 1 wrzesień 2009 r. - 20 styczeń 2010 r. 3. Kurs językowy - poziom 1 - przeprowadzony zostanie w liczbie 500 godz. dydaktycznych w systemie szkolenia stacjonarnego. 4. Kurs językowy - poziom 2 - przeprowadzony zostanie w liczbie 635 godz. dydaktycznych w systemie szkolenia stacjonarnego. 5. Zajęcia z kursu na poziomie 1 przeprowadzone zostaną w dniach od poniedziałku do piątku po 6 godzin dydaktycznych dziennie. Ostatnie 14 dni zajęć przeprowadzone będą po 7 godz. dydaktycznych dziennie. 6. Zajęcia z kursu na poziomie 2 przeprowadzone zostaną w dniach od poniedziałku do czwartku po 7 godzin dydaktycznych dziennie, w piątki po 6 lub 7 godz. dziennie. 7. Grupa szkoleniowa dla każdego z kursów zostaje ustalona w liczbie do 15 słuchaczy. 8. Zajęcia przeprowadzone zostaną na terenie miasta Brodnicy, a Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na koszt własny bazę szkoleniowo - dydaktyczną. 9. Wykonawca dla realizacji zamówienia zapewni na każdą z edycji kursu językowego minimum dwóch lektorów języka angielskiego - absolwentów anglistyki, lingwistyki stosowanej o specjalności nauczycielskiej oraz kolegiów nauczycielskich lub posiadających tytuł mgr filologii angielskiej lub tytułami licencjata filologii angielskiej - z co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym. 10. Wykonawca zapewni dla każdej z edycji kursu językowego udział w realizacji zamówienia (Neative speaker) w liczbie 80 godzin w każdym z kursów. 11. Każdy kurs zostanie przeprowadzony zgodnie ze standardami STANAG 6001. 12. W zakresie cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów eksternistycznych na poziomie 1 Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić dwa (2) razy w roku w miesiącach luty 2009 r., listopad 2009 r. kurs w wymiarze maksymalnym 140 godz. dydaktycznych każdy. 13. W zakresie cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów eksternistycznych na poziomie 2 Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić dwa (2) razy w roku w miesiącach luty 2009 r., listopad 2009 r. kurs w wymiarze maksymalnym 140 godz. dydaktycznych każdy. 14. W zakresie cyklu zajęć doskonalących na poziomie 2 Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić w miesiącach marzec 2009 r. i listopad 2009 r. kurs w wymiarze maksymalnym 80 godz. dydaktycznych każdy. 15. W zakresie cyklu zajęć doskonalących na poziomie 3 Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić w miesiącach marzec 2009 r. i listopad 2009 r. kurs w wymiarze maksymalnym 80 godz. dydaktycznych każdy. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby godzin zajęć doskonalących i przygotowujących do egzaminów eksternistycznych na wszystkich poziomach kształcenia z powodu mniejszych potrzeb Zamawiającego. 17. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, zapewnić do 30 nowych kompletów materiałów szkoleniowych (książka, ćwiczenia) dla kursu językowego na poziomie I oraz do 30 nowych kompletów materiałów szkoleniowych (książka, ćwiczenia) stosownie do liczby uczestników kursu językowego na poziomie II. 18. Wykonawca złoży Zamawiającemu w terminie 14 dni od podpisania umowy pisemny program szkolenia, który zostanie opracowany dla każdej grupy szkoleniowej indywidualnie w oparciu o Ramowy i szczegółowy program nauczania języka angielskiego w Wojskach Lądowych 19. W celu zakwalifikowania kandydatów na poszczególne poziomy zaawansowania kursu Wykonawca przeprowadzi test kwalifikujący z zakresu znajomości j. angielskiego. 20. Zamawiający wymaga obowiązkowego uczestniczenia nauczycieli języka angielskiego wykonawcy w kursach szkoleniowych i metodycznych organizowanych przez resort obrony oraz w egzaminach resortowych na terenie kraju. 21. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy wynikającej z rozstrzygniętego postępowania, polegającej na zmianie terminów zajęć przygotowujących do egzaminów eksternistycznych na poziomie 1 i 2 oraz zajęć doskonalących na poziomie 2 i 3 w przypadku kolidowania tych terminów z terminami udziału szkolących się żołnierzy w obowiązkowych manewrach wojskowych. 22. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy wynikającej z rozstrzygniętego postępowania, polegającej na zmianie liczby kursów stacjonarnych lub zmiany poziomu kursu w sytuacji braku kandydatów na uczestników kursu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: a.)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymienione w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów 3. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 4. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków 5. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1-3, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Arkusz cenowo-asortymentowy - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 usług przedmiotowo zbieżnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W tym usługi zbieżne przedmiotowo wykonane lub wykonywane w Jednostkach Wojskowych - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu sześcioma salami szkoleniowo - dydaktycznymi na terenie miasta Brodnicy przez cały okres trwania umowy, przystosowaną do prowadzenia zajęć z zakresu nauki języka angielskiego - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 6. Wykaz lektorów, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich doświadczenia (co najmniej dwuletnie) i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz oświadczenie o dysponowaniu osobą native speaker wraz z kserokopiami dyplomów magisterskich, licencjata lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie - wg załącznika Nr 6 do SIWZ, 7. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 7 do SIWZ. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3537 Brodnica ul. Czwartaków 1 ,87-300 Brodnica na wniosek bezpośrednio w siedzibie lub drogą pocztową lub drogą elektroniczną: zp.jw3537.brodnica@wp.pl lub faks 056-49-18-613.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3537 Brodnica ul. Czwartaków 1 ,87-300 Brodnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.