eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w roku 2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Wieliczka: Zakup usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w roku 2014
Numer ogłoszenia: 244848 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w roku 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/.Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia: a) kursu serwer SBS - administracja i konfiguracja, b) kursu serwisant komputerowy w biurze, c) kursu pn. kurs przygotowawczy do ECDL Start wraz z egzaminem, d) kursu Rachmistrz w programie INSERT GT, e) kursu Adobe Photoshop, f) kursu fotografii, g) kursu magazynier - fakturzysta, h) kursu obsługa programu Symfonia Handel, i) kursu obsługa programu Symfonia Finanse i Księgowość, j) kursu obsługa programu CDN Optima Finanse i Księgowość, k) kursu obsługa programu CDN Optima Handel, l) kursu Kadry i Płace w programie Płatnik i Symfonia, dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce i Zespołu Szkół w Gdowie, beneficjentów ostatecznych projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zakończonych uzyskaniem zaświadczenia dla każdego z uczestników kursu. 2/.Kursy są realizowane w grupach po 10 osób. 3/.Czas trwania kursów wynosi minimalnie: a) dla kursu serwer SBS - administracja i konfiguracja - 60 godz. dla jednej grupy, b) dla kursu serwisant komputerowy w biurze - 40 godz. dla jednej grupy, dla kursu kurs przygotowawczy do ECDL Start wraz z egzaminem - 40 godzin szkoleniowych dla jednej grupy plus czas na niezbędne egzaminy prowadzące do uzyskania certyfikatu ECDL, c) dla kursu Rachmistrz w programie INSERT GT - 30 godz. dla jednej grupy, dla kursu Adobe Photoshop - 30 godz. dla jednej grupy (60 godz. łącznie dla dwóch grup), d) dla kursu fotografii - 20 godz. dla jednej grupy, dla kursu magazynier - fakturzysta - 40 godz. dla jednej grupy, dla kursu obsługa programu Symfonia Handel - 30 godz. dla jednej grupy, dla kursu obsługa programu Symfonia Finanse i Księgowość - 40 godz. dla jednej grupy (80 godz. łącznie dla dwóch grup), dla kursu obsługa programu CDN Optima Finanse i Księgowość - 40 godz. dla jednej grupy, e) dla kursu obsługa programu CDN Optima Handel - 30 godz. dla jednej grupy, dla kursu Kadry i Płace w programie Płatnik i Symfonia - 40 godz. dla jednej grupy. 4/.Przedmiot umowy będzie realizowany w salach posiadających odpowiednie wyposażenie do przeprowadzenia wyżej wymienionych kursów, położonych na terenie Powiatu Wielickiego. 5/.W przypadku realizacji kursów w Zespole Szkół Zawodowych w Wieliczce Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy: sprzęt komputerowy i licencje pakietu oprogramowania Adobe Master Collection CS 5.5 PL (dla kursu Adobe Photoshop), sprzęt komputerowy i licencje programów Symfonia ( dla kursu obsługa programu Symfonia Handel, kursu Kadry i Płace w programie Płatnik i Symfonia, kursu obsługa programu Symfonia Finanse i Księgowość), aparaty fotograficzne dla uczniów NIKON D3100 + obiektyw 18-55VR w ilości 10 szt. (dla kursu fotografii). 6/.Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 7/.Czas realizacji kursów: wrzesień 2014 - 10 grudnia 2014 roku według ustaleń z Zamawiającym. Kursy powinny zostać zorganizowane w czasie wolnym od nauki szkolnej. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 8/.Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. opracowanie i przedstawienie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, c. realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, d. po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej dotyczącej danego rodzaju kursu oraz podpisanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, wydanego zgodnie z obowiązującymi przepisami 9/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu wielickiego, hasło promocyjne POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 10/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez uczestników, e. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować na zasadach art. 26 ust.2b ustawy pzp. co najmniej jedną osobą dla każdej z części zamówienia posiadającą kwalifikacje pedagogiczne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli(...) Dz.U. nr 50, poz. 400, która jednocześnie zrealizowała minimum jedno szkolenie o podobnej tematyce oraz nie mniejszej liczbie godzin niż w wybranej części. Każda ze wskazanych osób może realizować tylko jedną część zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    szczegółowy program kursu dla wybranej części zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych sytuacjach (np. trudności w rekrutacji uczestników kursu, zdarzenie losowe, niedyspozycja zdrowotna uczestnika lub kadry szkolącej) możliwość zmiany harmonogramu realizacji zamówienia. W przypadku zmiany okoliczności mających wpływ na wysokość składek (pochodnych od wynagrodzenia), które Zamawiający zobowiązany jest ponieść z tytułu zawarcia umowy z osobą fizyczną, Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia i zmiany ceny brutto zawartej w umowie z danym Wykonawcą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Wydział Funduszy Europejskich, Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji, ul. Kopernika 2, 32-020 Wieliczka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 08:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kurs serwer SBS - administracja i konfiguracja - 10 osób - jedna grupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs serwer Microsoft Small Business Server 2003 - administracja i konfiguracja, grupa: 10 osób, czas trwania: 60 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: wprowadzenie do programu - wersje SBS 2003; przykłady zastosowań biznesowych dla SBS; nowa instalacja SBS - planowanie sieci; instalowanie i konfiguracja systemu Small Business Server; integracja usług DNS, DHCP oraz Active Directory; usługa IIS a Small Business Serve; routing i dostęp zdalny, VPN oraz zapory sieciowe; usługi terminalowe; bezpieczeństwo serwera i stacji roboczych; połączenia klienckie; zastosowanie SharePoint; tworzenie kopii zapasowej Small Business Server; monitorowanie i raportowanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kurs serwisant komputerowy w biurze - 10 osób - jedna grupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs serwisant komputerowy w biurze grupa: 10 osób, czas trwania: 40 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy i umiejętności pozwalających na montowanie i demontowanie zestawów komputerowych, dokonywanie diagnozy pracy komputera oraz wykonywanie napraw określonych podzespołów. Szkolenie ma umożliwić uczestnikowi wykonywanie samodzielnych napraw i konfiguracji sprzętu komputerowego, a także testowanie jego poprawności działania. Zagadnienia, które należy ująć w programie szkolenia: budowa komputera, BIOS, zasilacze, identyfikacja urządzeń, diagnoza pracy osprzętu sieciowego, błędy STOP, pamięci RAM, projektowanie zestawu komputerowego, zabezpieczenie systemu, konfiguracja drukarki, usuwanie typowych błędów i zacięć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kurs przygotowawczy do ECDL Start wraz z egzaminem - 10 osób - jedna grupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs przygotowawczy do europejskiego certyfikatu ECDL grupa: 10 osób, czas trwania: 40 godzin szkoleniowych dla jednej grupy plus czas na niezbędne egzaminy prowadzące do uzyskania certyfikatu ECDL Start. Przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Celem szkolenia jest uzyskanie Certyfikatu ECDL Start przez uczestników szkolenia. Kurs jest przeznaczony dla osób, które pragną usystematyzować swoją wiedzę z zagadnień objętych zakresem egzaminów Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych. W ramach realizacji kursu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia szkolenia z ilości co najmniej 40 godzin oraz zapewnienia udziału wszystkich uczestników szkolenia w 4 egzaminach umożliwiających uzyskanie certyfikatu ECDL Start, wydania certyfikatu ECDL Start oraz zapewnienia każdemu z uczestników 2 egzaminów poprawkowych. W przypadku, gdy uczestnik wykorzysta limit 2 egzaminów poprawkowych i nie zda wymaganej liczby 4 egzaminów koniecznych do uzyskania certyfikatu ECDL Start Zamawiający uzna, iż Wykonawca zrealizował Zamówienie znosząc obowiązek uzyskania certyfikatu ECDL Start. Zamawiający wskazuje jako wybrane do realizacji zgodnie ze standardem ECDL moduły: przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne, grafika menadżerska i prezentacyjna, usługi w sieciach informatycznych. Wykonawca przejmuje wszystkie kwestie związane z rozliczeniem oraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych dokumentów i formalności ze strony Polskiego Biura ECDL , karty rejestracji uczestników egzaminu, opłaty egzaminacyjne oraz wydanie certyfikatu ECDL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kurs Rachmistrz w programie INSERT GT - 10 osób - jedna grupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Rachmistrz w programie Insert GT grupa: 10 osób, czas trwania: 30 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Program szkolenia musi zawierać następujące zbiory zagadnień: kreator wdrożeniowy Rachmistrza GT, rozpoczęcie pracy z programem, ewidencje księgowe, kartoteki, deklaracje PIT, CIT, VAT, ZUS, administracja, zestawienia, import, komunikacja, archiwizacja danych i bezpieczeństwo. Program szkolenia może być poszerzony o dodatkowe zagadnienia związane z obsługą programu. Uczestnicy posiadają podstawową wiedzę w zakresie rachunkowości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Adobe Photoshop - 20 osób - 2 grupy po 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Adobe Photoshop, grupa: 10 osób, liczba grup: 2, czas trwania:30 godzin dla jednej grupy, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi funkcjami Adobe Photoshop oraz umożliwienie samodzielnego doskonalenia umiejętności obsługi programu. Program szkolenia powinien zawierać następujące zagadnienia: wprowadzenie do Adobe Photoshop, wprowadzenie do Adobe Bridge, narzędzia selekcji, warstwy - warstwy dopasowania, narzędzia malarskie, narzędzia wektorowe, narzędzia typograficzne, maski i kanały, retusz obrazu, korekcja barwna i tonalna, filtry i efekty specjalne, praca z użyciem Smart Objects , automatyzacja, przygotowanie do druku, przygotowanie do publikacji w Internecie. Zamawiający udostępni nieodpłatnie sprzęt komputerowy oraz licencje pakietu oprogramowania Adobe Master Collection CS 5.5 PL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: kurs fotografii - 10 osób - jedna grupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs fotografii grupa: 10 osób, liczba grup: 1; czas trwania: 20 godzin dla 1 grupy, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: pokaz aparatów fotograficznych, ich możliwości, budowa i funkcje podzespołów; kompozycja kadru, nastawy ostrości i czułości; oświetlenie i techniki doświetlania; ćwiczenia z martwą naturą, postacią i pejzażem. Zamawiający udostępni Wykonawcy aparaty fotograficzne dla uczniów (aparat fotograficzny NIKON D3100 + obiektyw 18-55VR) w ilości 10 szt. dla grupy 10 uczestników szkolenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kurs magazynier - fakturzysta - 10 osób - jedna grupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs magazynier fakturzysta grupa: 10 osób, czas trwania: 40 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: cz. I Marketing w działalności hurtowni: podejście do klientów indywidualnych i instytucjonalnych, motywacje zakupu towarów i usług, narzędzia marketingowe, planowanie strategiczne i operacyjne w marketingu, public relations. cz. II Dokumentacja magazynowa: rodzaje dokumentów magazynowych, obieg dokumentów magazyn - dział sprzedaży. metody wyceny rozchodów magazynowych. transakcje związane z magazynem; zakres, terminy i sposoby inwentaryzacji. cz. III Dokumentacja sprzedaży towarów: dokumenty sprzedaży - faktury Vat, rachunki, faktury Vat RR, faktury korygujące, faktury wewnętrzne, dokumentacja związana z zapłatą - KP, KW, przelew. cz. IV Obsługa komputera w programie Subiekt - zakup i sprzedaż towarów: uruchomienie programu, wprowadzanie danych, konfiguracja programu, transakcje, zakup na podstawie faktur, sprzedaż fakturowana, kontrahenci, formy zapłaty, rabaty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kurs obsługa programu Symfonia Handel - 10 osób - jedna grupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługa programu Symfonia Handel grupa: 10 osób; liczba grup: 1 czas trwania: 30 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Program szkolenia musi zawierać następujące zbiory zagadnień: zakładanie w programie nowej firmy i parametryzacja pracy programu, kartoteki, wystawianie i korygowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, wystawianie dokumentów płatniczych i magazynowych, kalkulacja ceny w programie, drukowanie dokumentów, inwentaryzacja, wykonywanie raportów i zestawień, tworzenie kopii bezpieczeństwa, archiwizacja danych. Program szkolenia może być poszerzony o dodatkowe zagadnienia związane z obsługą programu. Uczestnicy posiadają podstawową wiedzę w zakresie rachunkowości. Zamawiający udostępni nieodpłatnie sprzęt komputerowy oraz licencje programu Symfonia Handel..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: kurs obsługa programu Symfonia Finanse i Księgowość - 20 osób - dwie grupy po 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Symfonia Finanse i Księgowość grupa: 10 osób, liczba grup: 2, czas trwania: 40 godzin dla jednej grupy, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: przygotowanie programu do pracy, plan kont, kartoteki w Symfonii, rejestry VAT, wprowadzanie dokumentów krajowych, dodawanie nowego dokumentu, rozliczenie transakcji za pomocą WB, rozliczenie transakcji za pomocą RK, rozliczenie transakcji za pomocą kompensaty, bilans otwarcia, obroty i zapisy na kontach, bilans końcowy - wydruki, rachunek zysków i strat wydruki, księgowanie dokumentów - zadania symulacyjne, zamykanie miesiąca, zamknięcie roku, praca w nowym roku obrotowym, bilans otwarcia w kolejnym roku pracy z Symfonią, sporządzanie deklaracji, ćwiczenia utrwalające - praca w programie Symfonia od bilansu do bilansu. Zamawiający udostępni nieodpłatnie sprzęt komputerowy oraz licencje programu Symfonia Handel.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: kurs obsługa programu CDN Optima Finanse i Księgowość - 10 osób - jedna grupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługa programu CDN Optima Finanse i Księgowość grupa: 10 osób, liczba grup: 1, czas trwania: 40 godzin dla jednej grupy, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: struktura programu - kolejność wprowadzania dokumentów (ewidencja dokumentów, dziennik), plan kont i zasady jego tworzenia (syntetyka, analityka, konta słownikowe, konta zwykłe i rozrachunkowe powiązanie z zapisem), ewidencja dokumentów - zasady wprowadzania i dekretowania (struktura ewidencji dokumentów - porównanie z PKPiR, opis analityczny - możliwości w zakresie automatycznego księgowania, wykorzystanie cech dokumentu - definiowalnych), wprowadzenie i dekretowanie rożnych typów dokumentów (sprzedaż, zakupy, środki trwale, magazynowe, PK, faktury wewnętrzne, raport kasowy, wyciąg bankowy), tworzenie schematów księgowych faktur zakupu i sprzedaży (księgowanie w oparciu o opis analityczny, księgowanie w oparciu o cechy, księgowanie korekt), tworzenie schematów księgowania raportów kasowych i bankowych, tworzenie schematów księgowych dokumentów magazynowych, deklaracje podatkowe - definiowanie i wykorzystanie (VAT-7, CIT-2, PIT-5), obroty i salda - zasady korzystania, zestawienia księgowe - definiowanie i wykorzystanie (bilans, rachunek zysków i strat, inne zestawienia), ćwiczenie podsumowujące - sprawdzające umiejętność wykonania wszystkich standardowych czynności w programie, a w szczególności: wprowadzanie i księgowanie rożnych typów dokumentów, tworzenie prostych schematów księgowań, sporządzanie deklaracji i rozliczeń, drukowanie zestawień.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: kurs obsługa programu CDN Optima Handel - 10 osób - jedna grupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługa programu CDN Optima Handel grupa: 10 osób, czas trwania: 30 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: struktura programu; zasady poruszania się po programie; pozycja cennikowa - towar lub usługa (karta towaru lub usługi, opis i możliwość jego edycji na dokumencie, stawka VAT i nr PKWiU, definiowanie cen sprzedaży); kontrahent - karta kontrahenta (dane kontrahenta niezbędne do wystawienia faktury, korekta danych, warunki płatności); wprowadzanie faktur zakupu (korzystanie z istniejących kartotek towarowych i kart kontrahentów, zakładanie nowych kartotek z poziomu dokumentu, modyfikacja danych z kartotek, korekta cen sprzedaży na podstawi nowych cen zakupu); zależność pomiędzy dokumentem handlowym i magazynowym - tworzenie PZ, wystawianie faktur sprzedaży (korzystanie z istniejących kartotek towarowych i kart kontrahentów, zakładanie nowych kartotek z poziomu dokumentu, modyfikacja danych z kartotek, wskazywanie ceny lub dostawy, różne formy zapłaty), zależność pomiędzy dokumentem handlowym a magazynowym - tworzenie WZ, rodzaje wydruków faktur VAT - zasady drukowania, kontrola płatności (ewidencja kasowa - raporty i dokumenty kasowe, ewidencja obrotu bezgotówkowego - raporty bankowe, rozliczanie płatności, kontrola rozrachunków - raporty), korekty zakupów i sprzedaży (zasady tworzenia i wydruku, powiązania pomiędzy dokumentami handlowymi i magazynowymi), operacje magazynowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: kurs Kadry i Płace w programie Płatnik i Symfonia - 10 osób - jedna grupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Kadry i Płace w programach Płatnik i Symfonia grupa: 10 osób, liczba grup: 1, czas trwania: 40 godzin dla jednej grupy, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Program szkolenia powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: a/.ogólne zasady ubezpieczeń społecznych - wprowadzenie; b/.ćwiczenia praktyczne przy stanowiskach komputerowych: utworzenie bazy jednostki w programie płatnik; c/.zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego pracodawcy/przedsiębiorstwa, pracownika, członka rodziny i innych osób oraz zgłoszenie innych danych i zmian; d/.sporządzenie deklaracji miesięcznych wraz z załącznikami (raportami imiennymi o należnych składkach; wyrejestrowanie z ubezpieczenia pracodawcy/przedsiębiorstwa, pracownika, członka rodziny i innych osób e/.obsługa komputerowa w programie SYMFONIA - moduł KADRY I PŁACE w tym: sporządzanie dokumentów pracowniczych, f/.zasady obliczania list płac, g/.sporządzanie list płac- różne wersje, h/.sporządzanie umów zleceń i ich rozliczanie, umów o dzieło i ich rozliczanie, i/.analiza wynagrodzeń, ubezpieczenia społeczne pracowników inne świadczenia. Zamawiający udostępni nieodpłatnie sprzęt komputerowy oraz licencje programu Symf.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.