eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Rewitalizacja parków miejskich - Park im. Jedności Narodowej oraz Park im. Aleksandra Fredry w Kołobrzegu - etap I - usuwanie drzew i wiatrowałów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-09-18

Kołobrzeg: Rewitalizacja parków miejskich - Park im. Jedności Narodowej oraz Park im. Aleksandra Fredry w Kołobrzegu - etap I - usuwanie drzew i wiatrowałów
Numer ogłoszenia: 244832 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja parków miejskich - Park im. Jedności Narodowej oraz Park im. Aleksandra Fredry w Kołobrzegu - etap I - usuwanie drzew i wiatrowałów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, podzielonym na 2 części, jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem drzewostanu parkowego, zlokalizowanego na terenie Parku im. Jedności Narodowej oraz na terenie Parku im. Aleksandra Fredry w Kołobrzegu: Część 1 - usuwanie z terenu Parku im. Jedności Narodowej w Kołobrzegu do 500 egzemplarzy drzew i wiatrowałów (w tym wielopniowych) oraz do 300 egzemplarzy samosiewów drzew - działki nr 4 na 5 i 7 na 2 w obrębie 2 miasta Kołobrzeg. Część 1 składa się z 3 elementów: a) Element 1 czynności usuwania drzew wraz z frezowaniem do 400 pni, b) Element 2 czynności usuwania drzew z pominięciem frezowania do 460 pni, c) Element 3 czynności usuwania wiatrowałów (drzew powalonych siłami natury) do 20 pni. Część 2 - usuwanie z terenu Parku im. Aleksandra Fredry w Kołobrzegu (działka nr 118 ob.5 miasta Kołobrzeg) oraz terenów przylegających do parku - niewydzierżawiony fragment działki nr 119 ob. 5 i działka nr 33 ob.6, do 1000 egzemplarzy drzew i wiatrowałów (w tym wielopniowych). Część 2 składa się z 3 elementów: a) Element 1 czynności usuwania drzew wraz z frezowaniem do 670 pni, b) Element 2 czynności usuwania drzew z pominięciem frezowania do 465 pni, c) Element 3 czynności usuwania wiatrowałów (drzew powalonych siłami natury) do 25 pni..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie w wysokości: 1) 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) dla części 1, 2) 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) dla części 2.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne usługi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie minimum 1 usługi usuwania drzew: a) w przypadku części 1 przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 50 000 zł PLN (brutto), b) w przypadku części 2 przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 100 000 zł PLN (brutto). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikację złożonego załącznika nr 5 do SIWZ oraz dołączonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) przynajmniej 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie nadzorować, kierować robotami oraz odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą wykształcenie i kwalifikacje określone w § 23 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr.165 poz. 987). b) przynajmniej 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie kierować robotami oraz odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą wykształcenie minimum średnie w zakresie ogrodnictwa lub ogrodnictwa terenów zieleni lub leśnictwa lub architektury krajobrazu oraz 5-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, w tym można ująć osobę opisaną w lit. a, jeżeli spełnia jednocześnie warunki określone w lit. a i b, c) przynajmniej 10 osobami, niezbędnymi do wykonania zadania (z pomięciem osób nadzorujących i kierujących pracami), w przypadku realizacji części 1 przedmiotu umowy oraz przynajmniej 15 osobami w przypadku realizacji części 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez weryfikację złożonego Załącznika nr 4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli: I. Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z całkowitą sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż: a) w przypadku złożenia oferty na część 1 przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 100 000 zł PLN (brutto), b) w przypadku złożenia oferty na część 2 przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 200 000 zł PLN (brutto). oraz II. Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej: a) w przypadku złożenia oferty na część 1 przedmiotu zamówienia, na kwotę minimum 80 000 zł PLN (brutto), b) w przypadku złożenia oferty na część 2 przedmiotu zamówienia, na kwotę minimum 150 000 zł PLN (brutto).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie: a) zmniejszenia zakresu ilościowego usuwanych drzew, w przypadku stwierdzenia w trakcie przekazywania frontu robót kradzieży drzewa (jego wycinki) przez osoby postronne lub omyłkowego zakwalifikowania zdrowego drzewa do usunięcia przez autora inwentaryzacji dendrologicznej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Komunalny Urzędu Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 12 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 13 pokój 104 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - usuwanie z terenu Parku im. Jedności Narodowej w Kołobrzegu do 500 egzemplarzy drzew i wiatrowałów (w tym wielopniowych) oraz do 300 egzemplarzy samosiewów drzew - działki nr 4/5 i 7/2 w obrębie 2 miasta Kołobrzeg..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie z terenu Parku im. Jedności Narodowej w Kołobrzegu do 500 egzemplarzy drzew i wiatrowałów (w tym wielopniowych) oraz do 300 egzemplarzy samosiewów drzew - działki nr 4/5 i 7/2 w obrębie 2 miasta Kołobrzeg. Część 1 składa się z 3 elementów: a) Element 1 czynności usuwania drzew wraz z frezowaniem do 400 pni, b) Element 2 czynności usuwania drzew z pominięciem frezowania do 460 pni, c) Element 3 czynności usuwania wiatrowałów (drzew powalonych siłami natury) do 20 pni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - usuwanie z terenu Parku im. Aleksandra Fredry w Kołobrzegu (działka nr 118 ob.5 miasta Kołobrzeg) oraz terenów przylegających do parku - niewydzierżawiony fragment działki nr 119 ob. 5 i działka nr 33 ob.6, do 1000 egzemplarzy drzew i wiatrowałów (w tym wielopniowych)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie z terenu Parku im. Aleksandra Fredry w Kołobrzegu (działka nr 118 ob.5 miasta Kołobrzeg) oraz terenów przylegających do parku - niewydzierżawiony fragment działki nr 119 ob. 5 i działka nr 33 ob.6, do 1000 egzemplarzy drzew i wiatrowałów (w tym wielopniowych). Część 2 składa się z 3 elementów: a) Element 1 czynności usuwania drzew wraz z frezowaniem do 670 pni, b) Element 2 czynności usuwania drzew z pominięciem frezowania do 465 pni, c) Element 3 czynności usuwania wiatrowałów (drzew powalonych siłami natury) do 25 pni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium okresu gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.