eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › USŁUGI TRANSMISJI DANYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-24

Gdańsk: USŁUGI TRANSMISJI DANYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO
Numer ogłoszenia: 24481 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI TRANSMISJI DANYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi transmisji danych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Z uwagi na konieczność transmisji danych do wielu lokalizacji Urzędu Miejskiego w Gdańsku przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania: 1.1. Zadanie nr 1 Główne łącze internetowe 1.2. Zadanie nr 2 Zapasowe łącze internetowe 1.3. Zadanie nr 3 Dzierżawa ciemnych włókien światłowodowych dla lokalizacji: Łąkowa 1.4. Zadanie nr 4 Dzierżawa ciemnych włókien światłowodowych dla lokalizacji Milskiego 1.5. Zadanie nr 5 Dzierżawa ciemnych włókien światłowodowych dla lokalizacji: Kartuska, Wilanowska, Długi Targ i Partyzantów 1.6. Zadanie nr 6 Mobilny dostęp do Internetu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany zawartej Umowy będą wymagały formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany Umowy mogą dotyczyć: a. terminu realizacji zamówienia, b. warunków płatności, c. zmiany wynagrodzenia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach: a. w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny; b. gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu Umowy; c. w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 3. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa w przypadku: a. wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2002.200.1679) b. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia. c. Zmiana wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku gdy zmiany, o których mowa w ust. 3 ppkt-y a lub b, spowodują wzrost kosztów wykonywania zamówienia o więcej niż 10% w okresie realizacji umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości zamówienia pozostałego do wykonania. 4. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk pok. 129.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest: pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku- Wioletta Kulkowska-Myszke, pok. 126, tel. (058) 32-36-186, Fax. (058) 32-36-529 e-mail: wioletta.kulkowska-myszke@gdansk.gda.pl , w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr.- w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8.00 do 15.00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Główne łącze internetowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy będącego operatorem głównego łącza internetowego na potrzeby systemów informatycznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Prędkość łącza w Mbps - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zapasowe łącze internetowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy będącego operatorem zapasowego łącza internetowego na potrzeby systemów informatycznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Prędkość łącza w Mbps - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dzierżawa ciemnych włókien światłowodowych w lokalizacji Łąkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa dwóch (1 para) jednomodowych włókien światłowodowych w dwóch relacjach z budynku głównego UMG ul. Nowe Ogrody 8/12 pomieszczenie nr. 275 do lokalu przy ul Łąkowa 43/4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostępności usługi (SLA) - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dzierżawa ciemnych włókien światłowodowych w lokalizacji Milskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa dwóch (1 para) jednomodowych włókien światłowodowych w dwóch relacjach z budynku głównego UMG ul. Nowe Ogrody 8/12 pomieszczenie nr. 275 do ZOM nr 2 ul Milskiego 1 serwerownia UMG na parterze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostępności usługi (SLA) - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dzierżawa ciemnych włókien światłowodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa dwóch (1 para) jednomodowych włókien światłowodowych w dwóch relacjach z budynku głównego UMG ul. Nowe Ogrody 8/12 pomieszczenie nr. 275 do: 1. ZOM nr 1 ul. Partyzantów 74 ( serwerownia na parterze) 2. Biurowiec Ka5 ul. Kartuska 5 ( serwerownia na parterze) 3. Budynek UMG ul. Długi Targ 39/40 ( szafa krosowa na pół piętrze) 4. ZOM nr 4 ul. Wilanowska 2 ( serwerownia na parterze).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostępności usługi (SLA) - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mobilny dostęp do Internetu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia wyłonienie Operatora 137 mobilnych dostępów do Internetu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Miesięczny limit danych w GB - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.