To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-22
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągu pieszego od kładki nad ulicą Armii Krajowej do ulicy Różanej w Lublinie (przy pawilonie handlowym Stokrotka) oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Numer ogłoszenia: 244796 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127071 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągu pieszego od kładki nad ulicą Armii Krajowej do ulicy Różanej w Lublinie (przy pawilonie handlowym Stokrotka) oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy: 1.1. Opracowanie projektu wykonawczego branży drogowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi - 5 egz. 1.2. Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu - 3 egz. 1.3. Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 4 egz. 1.4. Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 3 egz. 1.5. Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. 1.6. Uzyskanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych. 1.7. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 1.8. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym. 2. Sprawowanie nadzoru autorskiego: 2.1. Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.). 2.2. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 2.3. Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 2.4. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 2.5. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 2.6. Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 2.7. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 3. Opracowanie harmonogramu realizacji prac. 4. Wykonanie niezbędnych prób i badań: 4.1. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez inspektora nadzoru. 4.2. Prowadzenie dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. 5. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz programu funkcjonalno - użytkowego, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 5.1. Wykonanie przebudowy ciągu pieszego od kładki nad ulicą Armii Krajowej do ulicy Różanej przy pawilonie handlowym Stokrotka. 5.2. Wymiana istniejących nawierzchni asfaltowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. 5.3. Regulacja wysokościowa elementów naziemnych uzbrojenia podziemnego z ewentualną wymianą włazów i wpustów ulicznych. 5.4. Pomalowanie barierek przy schodach terenowych. 5.5. Wykonanie projektowanego oznakowania. 5.6. Odtworzenie trawników oraz uporządkowanie terenu. 5.7. Wykonanie niezbędnych prób i badań. 5.8. Przygotowanie dokumentów odbiorowych. 5.9. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania. 5.10. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUSZEK MAREK EKSAM ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
jakie przetargi wygrała firma
SUSZEK MAREK EKSAM ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
- Zakład Usługowo - Handlowy EKSAM Marek Suszek, ul. Modrzewiowa 50, 20-138 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 358272,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 394943,17
Oferta z najniższą ceną: 370845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 639108,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup upgrade'u (podniesienia do wyższych wersji) posiadanych i wykorzystywanych przez Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie licencji oprogramowania vMIX lub dostawa oprogramowania równoważnego
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Księgowość komputerowa z obsługą programów Comarch Optima i Płatnik"
- Dostawa odczynników podstawowych i specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 25 części
- Dostawa mrożonek
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa odczynników: sCD38 i DaraEx.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach (1)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.