eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa pojemników do zbiórki odpadów komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Polkowice: Dostawa pojemników do zbiórki odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 244784 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego , ul. Mała 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 840 14 90, faks 76 840 14 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników do zbiórki odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników do zbiórki odpadów komunalnych. Zamawiający udzieli Wykonawcom zamówienia na realizację ww. dostawy w następujących częściach: CZĘŚĆ 1 - Dostawa pojemników typu dzwon, iglo o pojemności 2,5m3. 1. Pojemniki o pojemności 2,5m3. 2. Ilość pojemników, kolor, opis: - 11 szt. pojemników do zbiórki szkła, w kolorze zielonym (RAL 6018 lub zbliżone), opisane trwale szkło, - 44 szt. pojemników do zbiórki makulatury, w kolorze niebieskim (RAL 5012 lub zbliżone), opisane trwale papier, - 40 szt. pojemników do zbiórki tworzywa sztucznego, odpadów wielomateriałowych i metalu, w kolorze żółtym (RAL 1018 lub zbliżone), opisane trwale plastik i metal. 3. Cechy techniczne i jakościowe: a) wysokość z hakiem 170 cm ? 10 cm, bez haka 160 cm ? 10 cm (wymiar od podłoża), b) płaszcz pojemnika powinien być wykonany z polietylenu, jednoczęściowy, bez łączeń, trwały i szczelny, odporny na działanie promieni UV, zmiany temperatur i czynniki atmosferyczne, zabezpieczony przed farbami graffiti, odporny na chemikalia, trudnopalny, odporny na uszkodzenia mechaniczne, c) pojemnik powinien posiadać podstawę dwudzielną, zainstalowaną od spodu pojemnika o średnicy/szerokości 170 cm ? 5 cm, umożliwiającą opróżnianie przy pomocy dźwigu HDS, bez wykonywania dodatkowych prac ręcznych, podstawa wykonana ma być w sposób uniemożliwiający niekontrolowane wysypywanie się odpadów, d) wszystkie elementy metalowe zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie, e) otwory wrzutowe, zabezpieczone olejoodporną gumą, chroniącą przed wlewaniem się wody deszczowej do wnętrza pojemnika, umieszczone na wysokości 140 cm ? 10 cm (wymiar od podłoża do środka otworu wrzutowego), ranty otworów powinny być wykończone w sposób estetyczny, gładkie, f) otwory w pojemniku muszą wielkością i kształtem dostosowane być do rodzaju zbieranego surowca, tzn.: - szkło jeden otwór okrągły o średnicy 20 cm ? 3 cm, - plastik i metal jeden otwór okrągły 32 cm ? 1 cm, - papier jeden otwór prostokątny 27 cm x 16 cm ? 3 cm, g) napisy papier, plastik i metal, szkło umieszczone na ścianie czołowej, wykonane niezmywalną technologią, wysokość liter 12 - 15 cm, w kolorze czarnym, h) trwale zamieszczone logo Związku wraz z napisem Związek Gmin Zagłębia Miedziowego. Wzory graficzne logotypów zamieszczone są w Księdze znaku oraz Księdze Identyfikacji ZGZM znajdujących się na stronie internetowej Zamawiającego www.zgzm.pl, w zakładce O Związku - Biuro Związku - System Identyfikacji Wizualnej ZGZM. Wielkość loga Związku oraz napisu o łącznej powierzchni 30 cm x 10 cm ? 2 cm. 4. Wymagania dotyczące pojemników: a) pojemniki muszą być fabrycznie nowe, b) pojemniki muszą posiadać atest higieniczny PZH, c) pojemniki muszą posiadać certyfikat zgodności z normą EN 13071, d) gwarancja: 24 miesiące od zakończenia dostawy, w tym termin przystąpienia do czynności naprawczych (usunięcia wad lub braków) w okresie gwarancji; 14 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego, e) rękojmia za wady: 12 miesięcy od zakończenia dostawy. 5. Dostawa pojemników: a) pojemniki należy dostarczać w terminie do 5 tygodni od dnia podpisania umowy, b) dostawa pojemników na koszt dostawcy, dostawa obejmuje także rozładunek. Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć pojemniki do: - Osiedlowych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych znajdujących się na terenie Związku Gmin Zagłębia Miedziowego w Gminie: Chocianów, Gaworzyce, Grębocice, Polkowice, Przemków, Radwanice: - pozostałe pojemniki należy dostarczyć do magazynu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego znajdującego się na terenie miasta Polkowice, ul. Strefowa nr 11. Dostawa pojemników powinna odbyć się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30. - Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej magazynu, celem wyboru środka transportu. 6. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: a) próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, b) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; W ramach dokumentów wskazanych w pkt. a) i b) należy przedłożyć dla pojemników z części 1: - opis techniczny sporządzony zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji (wymiary, waga, materiał z którego wykonany jest pojemnik) oraz fotografię / wizualizację pojemników, - atest higieniczny PZH, - certyfikat zgodności z normą: EN 13071. CZĘŚĆ 2 - Dostawa pojemników częściowo podziemnych o pojemności 3 i 5m3 1. Pojemniki o pojemności częściowo podziemnych o pojemności 3 i 5m3 2. Ilość pojemników, opis: - 13 pojemników na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal o pojemności 5m3, opisane na trwale zamocowanej tabliczce plastik i metal, - 13 pojemników na szkło o pojemności 3m3, opisane na trwale zamocowanej tabliczce szkło, - 13 pojemników na papier o pojemności 3m3, opisane na trwale zamocowanej tabliczce papier. 3. Cechy techniczne i jakościowe: a) pojemniki stanowią całość, składają się z części naziemnej i podziemnej, - naziemna część pojemnika w kolorze szarym jako monolit z przetłoczeniami pionowymi lub wykończona tworzywem lub kompozytem plastikowym z zamocowaną klapą i tablicą informacyjną, - podziemna część pojemnika w kolorze szarym wypełniona wkładem wykonanym z wytrzymałych materiałów dostosowanych do rodzaju odpadów , b) dno pojemnika kuliste, c) mocowanie wkładu worka na całej obręczy, nie punktowo, d) pojemniki wykonane z polietylenu, formowanie rotacyjne, e) pojemniki zapewniające odporność na działania mechaniczne, warunki atmosferyczne, promieniowanie UV oraz na korozję zapewniające całkowitą szczelność, f) wymiary: - wysokość: maksymalnie 300 cm wraz z klapą, średnica / szerokość: maksymalnie 200 cm, - wysokość części naziemnej minimum 90 cm, max 130 cm, g) trwałe mocowanie pojemnika w gruncie uniemożliwiające się jego przemieszczanie, h) klapy i otwory do wrzucania poszczególnych frakcji odpadów: - pojemnik na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal 5 m3 - klapa żółta z okrągłym otworem wrzutowym o średnicy 30 cm ? 2 cm (RAL 1018 lub zbliżone), - pojemnik na szkło 3 m3 - klapa zielona z okrągłym otworem wrzutowym o średnicy 25 cm ? 2 cm (RAL 6018 lub zbliżone), - pojemnik na papier 3 m3 - prostokątny otwór wrzutowym o wymiarze 37 cm x 16 cm ? 2 cm, obramowanie prostokąta w kolorze niebieskim (RAL 5012 lub zbliżone), i) napisy o treści plastik i metal, szkło, papier umieszczone na części naziemnej pojemnika poniżej otworów wrzutowych, wykonane niezmywalną technologią, na trwale zamocowanej tabliczce wykonanej z trwałego materiału o wymiarach 30 cm x 50 cm ? 2 cm, na tej samej tabliczce znajdować ma się logo Związku oraz napis Związek Gmin Zagłębia Miedziowego. Wzory graficzne logotypów zamieszczone są w Księdze znaku oraz Księdze Identyfikacji ZGZM znajdujących się na stronie internetowej Zamawiającego www.zgzm.pl, w zakładce O Związku - Biuro Związku - System Identyfikacji Wizualnej ZGZM. Wielkość loga Związku oraz napisu o łącznej powierzchni 30 cm x 10 cm ? 2 cm. j) nawierzchnia część pojemnika jako monolit z przetłoczeniami pionowymi, które równocześnie imitują wykończenie pojemnika deseczkami lub wykończona tworzywem lub kompozytem plastikowym, - pojemnik na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal 5 m3 w kolorze szarym, - pojemnik na szkło 3 m3 w kolorze szarym, - pojemnik na papier 3 m3 w kolorze szarym, k) sposób opróżniania za pomocą systemu HDS, niewymagający dodatkowych czynności np. konieczność demontowania klapy przed opróżnieniem wkładu, 4. Wymagania dotyczące pojemników i realizacji dostawy: a) pojemniki muszą być fabrycznie nowe, b) pojemniki muszą posiadać atest higieniczny PZH, c) pojemniki muszą posiadać certyfikat zgodności z normą EN 13071, d) gwarancja: - na pojemnik: wady produkcyjne, przecieki - 10 lat, - na wykończenie naziemnej części oraz klapy - 2 lata, - na wkłady - 2 lata, (w tym termin przystąpienia do czynności naprawczych usunięcia wad lub braków w okresie gwarancji - 14 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego). e) rękojmia za wady: 12 miesięcy od zakończenia dostawy. f) Wykonawca, w ramach dostawy pojemników zobowiązuje się do: - zorganizowania w siedzibie Zamawiającego na własny koszt jednodniowego szkolenia dla Zamawiającego i pracowników firmy obsługującej system z zakresu opróżniania pojemników, serwisowania i dezynfekcji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później niż 2 tygodnie od zakończenia realizacji dostawy, - zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego w czasie montażu pojemników w ziemi. 5. Dostawa pojemników: a) pojemniki należy dostarczać w terminie do 5 tygodni od dnia podpisania umowy, b) dostawa pojemników na koszt dostawcy, dostawa obejmuje także rozładunek. Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć pojemniki do magazynu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego znajdującego się na terenie miasta Polkowice, ul. Strefowa nr 11. Dostawa pojemników powinna odbyć się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30. c) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej magazynu, celem wyboru środka transportu. 6. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: a) próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, b) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; W ramach dokumentów wskazanych w pkt. a) i b) należy przedłożyć dla pojemników z części 1: - opis techniczny sporządzony zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji (wymiary, waga, materiał z którego wykonany jest pojemnik) oraz fotografię / wizualizację pojemników, - opis techniczny montażu pojemników w ziemi, - atest higieniczny PZH, - certyfikat zgodności z normą: EN 13071,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 44.61.90.00-2, 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w następujących wysokościach: CZĘŚĆ 1 - Dostawa pojemników typu dzwon, iglo o pojemności 2,5m3 - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), CZĘŚĆ 2 - Dostawa pojemników częściowo podziemnych o pojemności 3 i 5m3 - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, łączną kwotę wadium należy wnieść w wysokości odpowiadającej sumie wadiów wymaganych na poszczególne części, na które składana jest oferta. 2. Termin wnoszenia wadium: do dnia składania ofert do godz. 9:00 3. Wadium można wnosić w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto Związku Gmin Zagłębia Miedziowego nr 56 8669 0001 0142 9798 2000 0002 Banku Spółdzielczego we Wschowie. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż forma pieniężna: Oryginał dokumentu należy złożyć do dnia składania ofert do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Mała 1, 59-100 Polkowice, I piętro sekretariat. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej: a) w przypadku składania oferty na część 1 - co najmniej dwóch dostaw, zawierających minimum (w każdej dostawie) 70 szt. pojemników 2,5m3 typu dzwon, iglo do zbiórki odpadów, b) w przypadku składania oferty na część 2 - co najmniej dwóch dostaw, zawierających minimum (w każdej dostawie) 30 szt. pojemników 3 lub / i 5m3 częściowo podziemnych do zbiórki odpadów, Zamawiający zastrzega, iż głównymi dostawami są dostawy wskazane w zdaniu poprzedzającym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. na kwotę min. 200.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    a. W ramach dokumentów wskazanych w pkt. III.5) należy przedłożyć dla każdego oferowanego rodzaju pojemnika z części 1: - opis techniczny sporządzony zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji (wymiary, waga, materiał z którego wykonany jest pojemnik) oraz fotografię / wizualizację pojemników, - atest higieniczny PZH, - certyfikat zgodności z normą: EN 13071. b. W ramach dokumentów wskazanych w pkt. III.5) należy przedłożyć dla każdego oferowanego rodzaju pojemnika z części 2: - opis techniczny sporządzony zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji (wymiary, waga, materiał z którego wykonany jest pojemnik) oraz fotografię / wizualizację pojemników, - opis techniczny montażu pojemników w ziemi, - atest higieniczny PZH, - certyfikat zgodności z normą: EN 13071,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) dowodami, pkt. III.4.1), są: 1) poświadczenie; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1). b) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, c) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika, d) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty, tj.: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w punkcie III.4.2) muszą być złożone przez każdy podmiot, e) w przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna zaleca się załączenie umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki, f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą w następującym zakresie: 1) zmiana zapisów umownych stanowiących oczywistą omyłkę. 2) zmiana przedstawicieli stron, 3) zaistnienie siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy, 4) zmiana terminu wykonania umowy, w wypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w chwili jej zawarcia, leżących po stronie Zamawiającego, 5) zmiana miejsca dostawy (Osiedlowych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych znajdujących się na terenie Związku Gmin Zagłębia Miedziowego) z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego - dotyczy części 1, 6) zmniejszenie lub zwiększenie do 5 miejsc dostawy (Osiedlowych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych znajdujących się na terenie Związku Gmin Zagłębia Miedziowego) do których należy dostarczyć pojemniki wraz z zwiększeniem dostarczanych pojemników - dotyczy części 1, 7) zmiana ilości dostarczanych pojemników pomiędzy miejscami dostawy (Osiedlowe Punkty Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych znajdujących się na terenie Związku Gmin Zagłębia Miedziowego) z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego - dotyczy części 1, 8) zmiana, na którą Zamawiający wyrazi zgodę lub zmiana z inicjatywy Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgzm.pl/bip/strona-glowna/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego, ul. Mała 1, 59-100 Polkowice...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Biurze Związku Gmin Zagłębia Miedziowego przy ul. Mała 1, sekretariat - I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pojemników typu dzwon, iglo o pojemności 2,5m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemniki o pojemności 2,5m3. 2. Ilość pojemników, kolor, opis: - 11 szt. pojemników do zbiórki szkła, w kolorze zielonym (RAL 6018 lub zbliżone), opisane trwale szkło, - 44 szt. pojemników do zbiórki makulatury, w kolorze niebieskim (RAL 5012 lub zbliżone), opisane trwale papier, - 40 szt. pojemników do zbiórki tworzywa sztucznego, odpadów wielomateriałowych i metalu, w kolorze żółtym (RAL 1018 lub zbliżone), opisane trwale plastik i metal. 3. Cechy techniczne i jakościowe: a) wysokość z hakiem 170 cm ? 10 cm, bez haka 160 cm ? 10 cm (wymiar od podłoża), b) płaszcz pojemnika powinien być wykonany z polietylenu, jednoczęściowy, bez łączeń, trwały i szczelny, odporny na działanie promieni UV, zmiany temperatur i czynniki atmosferyczne, zabezpieczony przed farbami graffiti, odporny na chemikalia, trudnopalny, odporny na uszkodzenia mechaniczne, c) pojemnik powinien posiadać podstawę dwudzielną, zainstalowaną od spodu pojemnika o średnicy/szerokości 170 cm ? 5 cm, umożliwiającą opróżnianie przy pomocy dźwigu HDS, bez wykonywania dodatkowych prac ręcznych, podstawa wykonana ma być w sposób uniemożliwiający niekontrolowane wysypywanie się odpadów, d) wszystkie elementy metalowe zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie, e) otwory wrzutowe, zabezpieczone olejoodporną gumą, chroniącą przed wlewaniem się wody deszczowej do wnętrza pojemnika, umieszczone na wysokości 140 cm ? 10 cm (wymiar od podłoża do środka otworu wrzutowego), ranty otworów powinny być wykończone w sposób estetyczny, gładkie, f) otwory w pojemniku muszą wielkością i kształtem dostosowane być do rodzaju zbieranego surowca, tzn.: - szkło jeden otwór okrągły o średnicy 20 cm ? 3 cm, - plastik i metal jeden otwór okrągły 32 cm ? 1 cm, - papier jeden otwór prostokątny 27 cm x 16 cm ? 3 cm, g) napisy papier, plastik i metal, szkło umieszczone na ścianie czołowej, wykonane niezmywalną technologią, wysokość liter 12 - 15 cm, w kolorze czarnym, h) trwale zamieszczone logo Związku wraz z napisem Związek Gmin Zagłębia Miedziowego. Wzory graficzne logotypów zamieszczone są w Księdze znaku oraz Księdze Identyfikacji ZGZM znajdujących się na stronie internetowej Zamawiającego www.zgzm.pl, w zakładce O Związku - Biuro Związku - System Identyfikacji Wizualnej ZGZM. Wielkość loga Związku oraz napisu o łącznej powierzchni 30 cm x 10 cm ? 2 cm. 4. Wymagania dotyczące pojemników: a) pojemniki muszą być fabrycznie nowe, b) pojemniki muszą posiadać atest higieniczny PZH, c) pojemniki muszą posiadać certyfikat zgodności z normą EN 13071, d) gwarancja: 24 miesiące od zakończenia dostawy, w tym termin przystąpienia do czynności naprawczych (usunięcia wad lub braków) w okresie gwarancji; 14 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego, e) rękojmia za wady: 12 miesięcy od zakończenia dostawy. 5. Dostawa pojemników: a) pojemniki należy dostarczać w terminie do 5 tygodni od dnia podpisania umowy, b) dostawa pojemników na koszt dostawcy, dostawa obejmuje także rozładunek. Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć pojemniki do: - Osiedlowych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych znajdujących się na terenie Związku Gmin Zagłębia Miedziowego w Gminie: Chocianów, Gaworzyce, Grębocice, Polkowice, Przemków, Radwanice: - pozostałe pojemniki należy dostarczyć do magazynu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego znajdującego się na terenie miasta Polkowice, ul. Strefowa nr 11. Dostawa pojemników powinna odbyć się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30. - Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej magazynu, celem wyboru środka transportu. 6. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: a) próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, b) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; W ramach dokumentów wskazanych w pkt. a) i b) należy przedłożyć dla pojemników z części 1: - opis techniczny sporządzony zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji (wymiary, waga, materiał z którego wykonany jest pojemnik) oraz fotografię / wizualizację pojemników, - atest higieniczny PZH, - certyfikat zgodności z normą: EN 13071..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pojemników częściowo podziemnych o pojemności 3 i 5m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemniki o pojemności częściowo podziemnych o pojemności 3 i 5m3 2. Ilość pojemników, opis: - 13 pojemników na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal o pojemności 5m3, opisane na trwale zamocowanej tabliczce plastik i metal, - 13 pojemników na szkło o pojemności 3m3, opisane na trwale zamocowanej tabliczce szkło, - 13 pojemników na papier o pojemności 3m3, opisane na trwale zamocowanej tabliczce papier. 3. Cechy techniczne i jakościowe: a) pojemniki stanowią całość, składają się z części naziemnej i podziemnej, - naziemna część pojemnika w kolorze szarym jako monolit z przetłoczeniami pionowymi lub wykończona tworzywem lub kompozytem plastikowym z zamocowaną klapą i tablicą informacyjną, - podziemna część pojemnika w kolorze szarym wypełniona wkładem wykonanym z wytrzymałych materiałów dostosowanych do rodzaju odpadów , b) dno pojemnika kuliste, c) mocowanie wkładu worka na całej obręczy, nie punktowo, d) pojemniki wykonane z polietylenu, formowanie rotacyjne, e) pojemniki zapewniające odporność na działania mechaniczne, warunki atmosferyczne, promieniowanie UV oraz na korozję zapewniające całkowitą szczelność, f) wymiary: - wysokość: maksymalnie 300 cm wraz z klapą, średnica / szerokość: maksymalnie 200 cm, - wysokość części naziemnej minimum 90 cm, max 130 cm, g) trwałe mocowanie pojemnika w gruncie uniemożliwiające się jego przemieszczanie, h) klapy i otwory do wrzucania poszczególnych frakcji odpadów: - pojemnik na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal 5 m3 - klapa żółta z okrągłym otworem wrzutowym o średnicy 30 cm ? 2 cm (RAL 1018 lub zbliżone), - pojemnik na szkło 3 m3 - klapa zielona z okrągłym otworem wrzutowym o średnicy 25 cm ? 2 cm (RAL 6018 lub zbliżone), - pojemnik na papier 3 m3 - prostokątny otwór wrzutowym o wymiarze 37 cm x 16 cm ? 2 cm, obramowanie prostokąta w kolorze niebieskim (RAL 5012 lub zbliżone), i) napisy o treści plastik i metal, szkło, papier umieszczone na części naziemnej pojemnika poniżej otworów wrzutowych, wykonane niezmywalną technologią, na trwale zamocowanej tabliczce wykonanej z trwałego materiału o wymiarach 30 cm x 50 cm ? 2 cm, na tej samej tabliczce znajdować ma się logo Związku oraz napis Związek Gmin Zagłębia Miedziowego. Wzory graficzne logotypów zamieszczone są w Księdze znaku oraz Księdze Identyfikacji ZGZM znajdujących się na stronie internetowej Zamawiającego www.zgzm.pl, w zakładce O Związku - Biuro Związku - System Identyfikacji Wizualnej ZGZM. Wielkość loga Związku oraz napisu o łącznej powierzchni 30 cm x 10 cm ? 2 cm. j) nawierzchnia część pojemnika jako monolit z przetłoczeniami pionowymi, które równocześnie imitują wykończenie pojemnika deseczkami lub wykończona tworzywem lub kompozytem plastikowym, - pojemnik na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal 5 m3 w kolorze szarym, - pojemnik na szkło 3 m3 w kolorze szarym, - pojemnik na papier 3 m3 w kolorze szarym, k) sposób opróżniania za pomocą systemu HDS, niewymagający dodatkowych czynności np. konieczność demontowania klapy przed opróżnieniem wkładu, 4. Wymagania dotyczące pojemników i realizacji dostawy: a) pojemniki muszą być fabrycznie nowe, b) pojemniki muszą posiadać atest higieniczny PZH, c) pojemniki muszą posiadać certyfikat zgodności z normą EN 13071, d) gwarancja: - na pojemnik: wady produkcyjne, przecieki - 10 lat, - na wykończenie naziemnej części oraz klapy - 2 lata, - na wkłady - 2 lata, (w tym termin przystąpienia do czynności naprawczych usunięcia wad lub braków w okresie gwarancji - 14 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego). e) rękojmia za wady: 12 miesięcy od zakończenia dostawy. f) Wykonawca, w ramach dostawy pojemników zobowiązuje się do: - zorganizowania w siedzibie Zamawiającego na własny koszt jednodniowego szkolenia dla Zamawiającego i pracowników firmy obsługującej system z zakresu opróżniania pojemników, serwisowania i dezynfekcji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później niż 2 tygodnie od zakończenia realizacji dostawy, - zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego w czasie montażu pojemników w ziemi. 5. Dostawa pojemników: a) pojemniki należy dostarczać w terminie do 5 tygodni od dnia podpisania umowy, b) dostawa pojemników na koszt dostawcy, dostawa obejmuje także rozładunek. Dostawca będzie zobowiązany dostarczyć pojemniki do magazynu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego znajdującego się na terenie miasta Polkowice, ul. Strefowa nr 11. Dostawa pojemników powinna odbyć się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30. c) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej magazynu, celem wyboru środka transportu. 6. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: a) próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, b) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; W ramach dokumentów wskazanych w pkt. a) i b) należy przedłożyć dla pojemników z części 1: - opis techniczny sporządzony zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji (wymiary, waga, materiał z którego wykonany jest pojemnik) oraz fotografię / wizualizację pojemników, - opis techniczny montażu pojemników w ziemi, - atest higieniczny PZH, - certyfikat zgodności z normą: EN 13071,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 44.61.90.00-2, 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.