To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-13
Ogłoszenie nr 24433 - 2017 z dnia 2017-02-13 r.
Zielona Góra: Wykonanie usług zakresie wyceny nieruchomości.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 9658-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowe Wlkp. Filia w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny
01034470800657, ul.
Lwowska
25,
65-225
Zielona Góra, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
68 327-23-89, faks
68 327-20-06, e-mail
mkaczmarek@anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług zakresie wyceny nieruchomości.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GOZG.SOP.250.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Lp. Osoba zlecająca Powiat Opis przedmiotu zamówienia Uwagi Gmina Obręb Nr działki Powierz-chnia Część I 1. EK nowosolski Siedlisko Siedlisko 909/49 0,2093 zabudowana, nierolna, budynek biurowy, przetarg 2. EK nowosolski Siedlisko Siedlisko 909/48, 909/7, 909/71 9,6933 zabudowana, nierolna, budynki gospodarcze, przetarg Część II 1. Popęszyce_DS zielonogórski Czerwieńsk Laski 452/5, 452/7 1,9300 przetarg 2. Popęszyce_DS zielonogórski Czerwieńsk Laski 342/2 0,6500 przetarg 3. Popęszyce_DS zielonogórski Czerwieńsk Laski 344/2 0,1600 przetarg 4. Popęszyce_DS zielonogórski Czerwieńsk Laski 341/4 0,1500 przetarg 5. Popęszyce_DS zielonogórski Zielona Góra 58 m. Zielona Góra/Krępa 404/3, 404/4 0,4900 przetarg 6. Popęszyce_DS zielonogórski Zielona Góra 50 m. Zielona Góra/Barcikowice 152/1 0,3200 przetarg 7. Popęszyce_DS zielonogórski Zielona Góra 47 m. Zielona Góra/Ochla 377/1 0,1800 przetarg 8. Popęszyce_DS zielonogórski Czerwieńsk Płoty 19/1 0,5400 pierwokup 9. EK zielonogórski Zielona Góra 51 m. Zielona Góra/Zatonie 383/16, 383/17 0,2723 zabudowana, nierolna, warunki zabudowy, przetarg Część III 1. Lubsko_SŚ żagański Brzeźnica Chotków 697/6 0,3066 przetarg- na nieruchomości zostanie ustalona służebność przejścia i przejazdu dla każdoczesnych użytkowników dz. nr 697/5 2. Lubsko_SŚ żagański Żagań Pruszków 116 0,4354 przetarg, decyzja o warunkach zabudowy Część IV 1. MG krośnieński nowosolski Dąbie Kożuchów POŁUPIN STYPUŁÓW POŁUPIN dz. nr: 265/2 o pow. 0,4517 ha, 284/3 o pow. 50,5282 ha, 313/4 o pow. 0,5784 ha, 315 o pow. 0,0947 ha, 318/2 o pow. 0,5571 ha, 320 o pow. 0,5114 ha, 322/3 o pow. 0,7606 ha, 330/1 o pow. 3,6338 ha, 331/1 o pow. 2,2072 ha, 337 o pow. 4,6824 ha, 340/1 o pow. 5,2576 ha, 342/1 o pow. 4,0087 ha, 345/1 o pow. 20,3825 ha, 358/1 o pow. 11,5915 ha, 369/1 o pow. 3,8066 ha, 380/1 o pow. 5,4661 ha, 382/2 o pow. 0,3788 ha, 385 o pow. 0,6225 ha, 392/3 o pow. 2,9118 ha, 404/4 o pow. 5,5613 ha, 411/1 o pow. 0,4199 ha, 413 o pow. 0,4231 ha, 415 o pow. 0,2773 ha, 416 o pow. 0,6967 ha, 445/1 o pow. 2,9006 ha, 448/1 o pow. 0,6362 ha, 450 o pow. 0,3535 ha, 454 o pow. 0,2378 ha, 457/1 o pow. 1,8810 ha, 462/1 o pow. 2,4544 ha, 464 o pow. 0,5436 ha, 467/2 o pow. 0,1807 ha, 469/1 o pow. 0,3658 ha, 469/5 o pow. 1,2623 ha, 484/1 o pow. 2,8398 ha, 488/3 o pow. 2,4501 ha, 513/2 o pow. 21,4797 ha, 528/5 o pow. 2,0220 ha, 540/2 o pow. 35,5747 ha, 552/1 o pow. 13,9799 ha, KW ZG1K/00029402/9, STYPUŁÓW dz. nr: 164/1 o pow. 5,7900 ha, KW ZG1N/00054030/7 220,7620 ha nieruchomość nabywana przez ANR w wykonaniu art. 2a ust 6 ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego nieruchomość obciążona prawami zobowiązaniowymi prawo odkupu na rzecz ANR hipoteki umowna kaucyjna oraz hipoteka przymusowa
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71319000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2200 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2200 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2300 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2300 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT600 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 600 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W części 4 postępowanie zostało unieważnione zgodnie z art. 93. Ust. 1 pkt. 4. Oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 relacji Drezdenko - Międzychód
- Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Prokuratury Rejonowej w Żarach.
- Najem zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z zakupem materiałów zużywalnych (nożyków/liczników zgrzewów)
- Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
- Przebudowa i modernizacja budynku Oddziału Rahabilitacjii i zakładu Fizjoterapii SP ZOZ w Sulechowie
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.