eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH ORAZ REMONT DROGI PRZY UL. MISJONARZY OBLATÓW NMP 26A-F W KATOWICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Katowice: BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH ORAZ REMONT DROGI PRZY UL. MISJONARZY OBLATÓW NMP 26A-F W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 244178 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206860 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH ORAZ REMONT DROGI PRZY UL. MISJONARZY OBLATÓW NMP 26A-F W KATOWICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc parkingowych oraz remont drogi przy ul. Misjonarzy Oblatów NMP 26a-f w Katowicach. Szczegółowo zamówienie obejmuje wykonanie 3 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych (w tym jednego dla osób niepełnosprawnych) wraz z remontem i wymianą nawierzchni i podbudowy drogi dojazdowej wzdłuż miejsc parkingowych oraz zjazdu do garaży sąsiednich, wymianę krawężników drogowych, profilowanie łuków drogi na zjazdach oraz zagospodarowanie fragmentów zdewastowanej zieleni. Ponadto istniejącą sieć energetyczną należy zabezpieczyć rurami osłonowymi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Dokumentacja projektowa, STWiORB, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ oraz Przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca udzieli rękojmi za wady na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane przez siebie roboty, zabudowane materiały i urządzenia na okres 5 lat od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Jeżeli STWiOR, dokumentacja projektowa, przedmiary robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora STWiOR, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót lub Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Tam, gdzie w STWiOR, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora STWiOR, dokumentacji projektowej i przedmiarów robót lub Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego wykonania przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy stanowi załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy zgodnie z przedłożonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem, a każda jego zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. W związku z koniecznością, zgodnie z projektem, zabezpieczenia kabla energetycznego Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt wystąpi do firmy Tauron o wyłączenie sieci. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 88.536,04 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPGKIM SP. Z O.O., UL. ŚMIŁOWSKIEGO 15, 41-100 SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71980,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59309,06

  • Oferta z najniższą ceną: 59309,06 / Oferta z najwyższą ceną: 62634,91

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.