eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego wraz z pielęgnacją zieleni w Delegaturach w Koninie, Kaliszu, Lesznie oraz Pile z możliwością składania ofert częściowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Poznań: Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego wraz z pielęgnacją zieleni w Delegaturach w Koninie, Kaliszu, Lesznie oraz Pile z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 244063 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego wraz z pielęgnacją zieleni w Delegaturach w Koninie, Kaliszu, Lesznie oraz Pile z możliwością składania ofert częściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego wraz z pielęgnacją zieleni w Delegaturach w Koninie, Kaliszu, Lesznie oraz Pile z możliwością składania ofert częściowych, według następujących części: Część I - Usługa sprzątania terenu wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie wraz z pielęgnacją zieleni; Część II - Usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu wraz z pielęgnacją zieleni; Część III - Usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie wraz z pielęgnacją zieleni; Część IV - Usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile wraz z pielęgnacją zieleni. 2. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: 1) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zatrudni przy wykonywaniu zamówienia, na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, 1 osobę bezrobotną (dla każdej z Delegatur) na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008r. Nr 69 poz.415 z późn. zm.). Osoba bezrobotna oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 w/w ustawy; 2) zatrudnienie przy realizacji zamówienia winno trwać w okresie wykonywania usługi, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 14 dni na to miejsce innej osoby bezrobotnej, 3) Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy, przedstawi Zamawiającemu zgłoszenie oferty pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do Wykonawcy oraz umowy o prace lub umowy cywilnoprawne z wybranymi osobami skierowanymi przez powiatowy urząd pracy, 4) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji umowy zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób bezrobotnych, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu, 5) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia i na jego czas 1 osoby bezrobotnej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 50,00 zł brutto za każdy dzień niezatrudnienia osoby bezrobotnej, liczony od dnia następnego po terminach wskazanych w pkt 2), chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy powiatowemu urzędowi pracy a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nie nastąpiło z przyczyn leżących po jego stronie np. w przypadku odmowy podjęcia pracy przez bezrobotnego. 3. Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzech usług sprzątania zewnętrznego o wartości min. 10.000,00 zł brutto dla każdej usługi (dotyczy każdego Wykonawcy, bez względu na ilość części, na które Wykonawca złoży ofertę). W przypadku usług nadal realizowanych (niezakończonych) Wykonawca musi wykazać się wykonaniem umowy w wysokości min. 10.000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzech usług sprzątania zewnętrznego o wartości min. 10.000,00 zł brutto dla każdej usługi (dotyczy każdego Wykonawcy, bez względu na ilość części, na które Wykonawca złoży ofertę). W przypadku usług nadal realizowanych (niezakończonych) Wykonawca musi wykazać się wykonaniem umowy w wysokości min. 10.000,00 zł brutto;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas reakcji na zgłoszoną reklamację - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiana danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy itp.), 3) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, 4) zmiana umowy w przypadku zmiany wielkości (zmniejszenia) powierzchni do utrzymania porządku i tym samym odpowiednia zmiana wartości umowy, 5) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań pok. 457, bud. A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań Sekretariat Biura Organizacyjno - Administracyjnego, pok. 373, bud.A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzątania terenu wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie wraz z pielęgnacją zieleni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania terenu wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie wraz z pielęgnacją zieleni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas reakcji na zgłoszoną reklamację - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu wraz z pielęgnacją zieleni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu wraz z pielęgnacją zieleni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas reakcji na zgłoszoną reklamację - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie wraz z pielęgnacją zieleni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie wraz z pielęgnacją zieleni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile wraz z pielęgnacją zieleni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile wraz z pielęgnacją zieleni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas reakcji na zgłoszoną reklamację - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.