eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Katowice: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji
Numer ogłoszenia: 244061 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów i ich części na koszt Policji. Zakres usług zawiera: 1.1 Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, jak również pojazdów służbowych Policji na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, 1.2 Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, 2. Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań - części: zadanie nr 1: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, określonych w pkt 1.1 na terenie KMP Gliwice; zadanie nr 2: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, określonych w pkt 1.2 na terenie KMP Gliwice; zadanie nr 3: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, określonych w pkt 1.1 na terenie KPP Myszków; zadanie nr 4: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, określonych w pkt 1.2 na terenie KPP Myszków; zadanie nr 5: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, określonych w pkt 1.1 na terenie KMP Siemianowice Śląskie; zadanie nr 6: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, określonych w pkt 1.2 na terenie KMP Siemianowice Śląskie; zadanie nr 7: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, określonych w pkt 1.1 na terenie KPP Zawiercie; zadanie nr 8: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, określonych w pkt 1.2 na terenie KPP Zawiercie; zadanie nr 9: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, określonych w pkt 1.1 na terenie KMP Żory; zadanie nr 10: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, określonych w pkt 1.2 na terenie KMP Żory; zadanie nr 11: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, określonych w pkt 1.1 na terenie KPP Cieszyn; zadanie nr 12: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, określonych w pkt 1.2 na terenie KPP Cieszyn; zadanie nr 13: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, określonych w pkt 1.1 na terenie KMP Tychy; zadanie nr 14: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, określonych w pkt 1.2 na terenie KMP Tychy; zadanie nr 15: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, określonych w pkt 1.1 na terenie KMP Jastrzębie Zdrój; zadanie nr 16: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, określonych w pkt 1.2 na terenie KMP Jastrzębie Zdrój. 5. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia tj. posiadają uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego przeznaczonego do usuwania i holowania pojazdów zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371 z 2001r z późn. zm) z wyjątkiem określonym w art. 3 ust.1 pkt. 2 Ustawy o transporcie drogowym. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy PzpW zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.: posiadają następujący, w pełni sprawny sprzęt tj: 1.1 minimum 1 pojazd do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - w przypadku składania oferty na zadania nr 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15; 1.2 minimum 1 pojazd do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony (do 12 ton) - w przypadku składania oferty na zadania nr 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16. UWAGA w przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi posiadać tyle poszczególnych pojazdów na ile zadań składa oferty (przykład - Wykonawca składa ofertę na trzy zadania musi posiadać po trzy pojazdy dla każdego typu). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki łączy lub będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 2. Oświadczenie, o oferowanym czasie oczekiwania na pomoc drogową od chwili zgłoszenia z zastrzeżeniem Rozdz. I pkt 3 SIWZ, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 3. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki zamierza realizować przy jego/ich udziale złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie Wykonawcy że zobowiązuje się ubezpieczyć na cały okres trwania umowy, od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wraz z zobowiązaniem do okazania na każde wezwanie Zamawiającego aktualnej polisy OC, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas dojazdu w ramach realizacji zadania - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy. 2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki. 3. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen za usługę holowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.ploicja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19 40-038 Katowice blok C, piętro VII, pokój 747.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19 40-038 Katowice blok C, piętro VII, pokój 747.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, jak również pojazdów służbowych Policji na parking wskazany przez daną jednostkę Policji na terenie KMP Gliwice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, na parking wskazany przez daną jednostkę Policji na terenie KMP Gliwice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czs dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, jak również pojazdów służbowych Policji na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Myszków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Myszków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, jak również pojazdów służbowych Policji na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Siemianowice Ślaskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Siemianowice Śląskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, jak również pojazdów służbowych Policji na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Zawiercie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Zawiercie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, jak również pojazdów służbowych Policji na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Żory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Żory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, jak również pojazdów służbowych Policji na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Cieszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton,abezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KPP Cieszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, jak również pojazdów służbowych Policji na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Tychy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Tychy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, jak również pojazdów służbowych Policji na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Jastrzębie Zdrój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych przez daną jednostkę oraz inną jednostkę Policji, na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, na terenie KMP Jastrzębie Zdrój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy. Czas oczekiwania na pomoc drogową nie może przekroczyć 60 minut od chwili zgłoszenia. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas dojazdu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.