eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamocin › Przebudowa drogi gminnej Szamocin ul. Tartaczna-Szamoty

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Szamocin: Przebudowa drogi gminnej Szamocin ul. Tartaczna-Szamoty
Numer ogłoszenia: 244038 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78785 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szamocin, Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie, tel. 67 2848003, faks 67 2848065.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Szamocin ul. Tartaczna-Szamoty.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem opracowania jest przebudowa drogi gminnej łączącej miejscowości Szamocin i Szamoty, polegająca na zmianie nawierzchni jezdni z gruntowej i w części z płyt betonowych na nawierzchnię z betonu asfaltowego oraz na wyznaczeniu ciągu pieszego. Przebudowywana droga stanowi kontynuację ulicy Tartacznej. Projektuje się przebudowę drogi gminnej nie zmieniając przebiegu trasy w planie zlokalizowanej w całości w istniejącym pasie drogowym stanowiącym działki o numerach ewidencyjnych 302; 248/2; 153. Szerokość jezdni 5,5 m. Przebudowywaną drogę podzielono na odcinki, których długości wynoszą: Odcinek A-B-C o długości 1357,00m Odcinek C-D o długości 532,00m Odcinek B-E o długości 419,50m Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 2 308,50m. W ramach niniejszego opracowania projektuje się również zmianę nawierzchni z gruntowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej na zjazdach na posesje dopasowując ich położnie i szerokość do faktycznych potrzeb. Ponadto w celu zwiększenia stanu bezpieczeństwa dla ruchu pieszego jak i kołowego wydziela się wzdłuż lewej krawędzi jezdni pas o szerokości 1,00m dla ruchu pieszego linią krawędziową, ciągłą o szerokości 12cm wymalowaną farbą chlorokauczukową koloru białego. Przebieg projektowanej przebudowy pokazano na rysunkach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 - plany sytuacyjne. Projektowaną niweletę poprowadzono zasadniczo po terenie mając na względzie minimalizację robót ziemnych jak również prawidłowe odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni projektowanej nawierzchni. Projektowaną niweletę przebudowywanej drogi pokazano na rysunkach nr 3.1, 3.2, 3.3 - przekroje podłużne. Przekrój normalny przyjęto jako drogowy, jak niżej: - szerokość jezdni 5,50m (w tym szerokość ciągu pieszego 1,00m) - szerokość poboczy 0,75m - spadek poprzeczny jezdni dwustronny i = 2% w kierunku poboczy, na łukach spadki jednostronne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dn. 02 marzec 1999, Dz. U. 43 Projektuje się konstrukcje nawierzchni jak dla kategorii ruchuKR1 jak niżej: jezdnia: - warstwa dolnej podbudowy grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa górnej podbudowy grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego zjazdy na posesje: - warstwa podbudowy grubości 15 cm + 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 grubości 5 cm - warstwa ścieralna grubości 8 cm z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej koloru czerwonego Obramowanie zjazdów na posesje stanowić będzie obrzeże betonowe 8 x 30 pobocze - na odcinkach zabudowanych pobocze po obu stronach jezdni należy ponieść do wysokości poziomu jezdni kruszywem naturalnym - na pozostałych odcinkach pobocze należy poprzez ścięcie również dopasować do wysokości poziomu jezdni Przekrój konstrukcyjny nawierzchni przebudowywanej drogi przedstawiono na rysunku nr 5 - przekrój normalny. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne w sposób rozproszony poprzez pobocze do istniejących rowów przydrożnych oraz na tereny zielone. W rejonie skrzyżowania - punkt B projektuje się zmianę lokalizacji istniejącego przepustu pod drogą oraz skanalizowanie rowu na długości 50,00m rurą PPo400 wraz ze studnią rewizyjną z rury betonowej o1000. Wykonanie docelowej organizacji ruchu wraz z azylami dla pieszych i dodatkowym doświetleniem przejść dla pieszych. Opracowanie oraz wdrożenie na koszt własny czasowej organizacji ruchu i zajęcia pasa drogowego, zaplecza budowy, badań archeologicznych , wytyczenia, inwentaryzacji geodezyjnej, dokumentacji powykonawczej i innych obowiązków wynikających z załączonych zezwoleń, pozwoleń i decyzji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo- kosztorysowej i szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Szamocin ul. Tartaczna-Szamoty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp.zo.o., Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2421147,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1543098,28

  • Oferta z najniższą ceną: 1543098,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1702007,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.