Kamienna Góra: Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu udzielania świadczeń opieki zdrowotnej przez Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 244017 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7449033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu udzielania świadczeń opieki zdrowotnej przez Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu udzielania świadczeń opieki zdrowotnej przez Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. przez 24 miesięcy tj. od 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2016 roku.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia - warunki ubezpieczenia zawierają w/w załączniki.Zamawiający informuje, że jest jeden przedmiot zamówienia a zakres ochrony ubezpieczeniowej obejmuje: -ZADANIE 1 - OBOWIĄZKOWE UBEZPIECZENIE OC ZAMAWIAJĄCEGO Z TYTUŁU WYKONYWANIA DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ - CPV 66516000-8 ; - ZADANIE 2 - DOBROWOLNE UBEZPIECZENIE OC ; CPV 66516000-7; - ZADANIE 3 - UBEZPIECZENIE MIENIA W ZAKRESIE ALL RISK (AR); CPV-66515000-3 - ZADANIE 4 - UBEZPIECZENIE SPRZETU ELEKTRONICZNEGO w ramach polisy dla sprzętu (USE); CPV-66515000-3 - ZADANIE 5 - UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE - w skład którego wchodzą: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu(OC) -CPV 66516100-1Ubezpieczenie dobrowolne pojazdów w zakresie Auto Casco (AC)-CPV 66514110 - 0 Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW)-CP 66512100-3.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające może dotyczyć ubezpieczenia mienia, które Zamawiający zakupi lub w posiadanie którego wszedł po zawarciu umowy ubezpieczenia. Zamawiający może zdecydować o ubezpieczeniu mienia, które wcześniej nie zostało zgłoszone do ubezpieczenia. W ubezpieczeniu OC zamówienie uzupełniające może dotyczyć zwiększenia sumy gwarancyjnej lub zwiększenia jej podlimitów lub zwiększenia zakresu ochrony w związku ze zmianami w ryzyku prowadzonej działalności lub innymi zmianami niezależnymi od Zamawiającego np. zmianami prawa. Wartość udzielonego zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50 % zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.22.20 - Usługi ubezpieczenia medycznego 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że prowadzi działalność ubezpieczeniową zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 124, poz. 1151 z późniejszymi zmianami), działa w formie spółki akcyjnej lub Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych i posiada zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub, gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1 OBOWIĄZKOWE UBEZPIECZENIE OC ZAMAWIAJĄCEGO Z TYTUŁU WYKONYWANIA DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ dla części 2 DOBROWOLNE UBEZPIECZENIE OC dla części 3 UBEZPIECZENIE MIENIA W ZAKRESIE ALL RISK (AR) o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł; dla części 4 UBEZPIECZENIE SPRZETU ELEKTRONICZNEGO w ramach polisy dla sprzętu (USE) dla części 5 UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien spełniać wymogi określone w ustawie o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 roku Nr 11, poz. 66 ze zmianami), tj. posiadać na dzień składania ofert pokrycie: - marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, - rezerw techniczno - ubezpieczeniowych powyżej 100%.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Ogólne Warunki Ubezpieczeń Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - klauzule faktulatywne - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie ZAMAWIAJĄCEGO, - zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia, -zmiany korzystne są dla ZAMAWIAJĄCEGO i wynikają z okoliczności o charakterze obiektywnym, -w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia / sumy gwarancyjnej w objętym zakresem zamówieniu, - zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa, - zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, -niezbędna jest zmiana sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla ZAMAWIAJĄCEGO lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ), - zmiana wysokości składki w związku z aktualizacją przedmiotu ubezpieczenia lub jego wartości. (Aktualizacja dotyczy sytuacji powodujących zmniejszenie lub powstanie ryzyka po stronie ZAMAWIAJĄCEGO, a w szczególności: zdjęcie z ewidencji, likwidacja, sprzedaż, przekazanie mienia, zakup mienia, przyjęcie w użytkowanie mienia na podstawie innych umów, rozszerzenie działalności, inne lokalizacje działania ,... itp.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
ul. Bohaterów Getta 10
58-400 Kamienna Góra
dział zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. ul. Bohaterów Getta 10 58-400 Kamienna Góra SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Dostawa mebli wraz z montażem dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Przebudowa ściany oporowej wraz z miejscami postojowymi w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa urządzeń do rehabilitacji dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBSZARU GMINY KAMIENNA GÓRA
- Świadczenie usług żywienia zbiorowego wraz z dystrybucją posiłków dla hospitalizowanych pacjentów Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Bieżąca eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Kamienna Góra
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie Powiatu Poddębickiego na lata 2024- 2027
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY OSIEK
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY NOWA KARCZMA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Mirosławiec
- "UBEZPIECZENIE GMINY DŹWIERZUTY NA OKRES 01.07.2024 - 30.06.2027R."
więcej: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.