Łódź: Renowacja stawów, remont mostków i naprawa alejki w Parku Helenów
Numer ogłoszenia: 243772 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6327579 w. 272, faks 42 632 92 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja stawów, remont mostków i naprawa alejki w Parku Helenów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest renowacja stawów, remont mostków i naprawa alejki w Parku Helenów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00-1, 45.22.11.19-9, 45.23.32.60-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej: Dla części 1: - jedną robotę obejmującą przebudowę lub remont zbiorników wodnych o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto Dla części 2: - dwie roboty w zakresie przebudowy lub remontu mostków (żelbetowych lub murowanych ) o wartości 50 000,00 zł każda. UWAGA 1.Przez przebudowę lub remont zbiorników wodnych Zamawiający rozumie roboty w zakresie odmulania dna i wzmocnienia lub odtworzenia umocnień skarp tych zbiorników 2. Przez przebudowę lub remont mostków Zamawiający rozumie roboty w zakresie elewacji, nawierzchni, balustrad na mostkach. 3. Zamawiający nie dopuszcza na potwierdzenie ww. warunku wykonanie na podstawie jednej umowy/zlecenia/kontraktu kilku zbiorników wodnych w różnych lokalizacjach o łącznej wymaganej wartości. 4 Zamawiający dopuszcza na potwierdzenie ww. warunku wykonanie na podstawie jednej umowy/zlecenia/kontraktu kilku zbiorników wodnych w jednej lokalizacji o łącznej wymaganej wartości. 5 Zamawiający nie dopuszcza na potwierdzenie ww. warunku wykonanie na podstawie jednej umowy kilku mostków w różnych lokalizacjach o łącznej wymaganej wartości. 6. Zamawiający dopuszcza na potwierdzenie ww. warunku wykonanie na podstawie jednej umowy/zlecenia/kontraktu kilku mostków w jednej lokalizacji o łącznej wymaganej wartości. 7. W przypadku, gdy ww. zakres prac budowlanych stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca jest zobowiązany wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej. 8. Zamawiający dopuszcza wykazanie prac przy zbiornikach wodnych oraz prac przy mostkach w ramach jednej roboty budowlanej; w takim przypadku Wykonawca winien wyodrębnić wartości prac oddzielnie dla każdego zakresu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z postanowieniami umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zzm.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 08:45, miejsce: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby prace wykonano: - część 1 - do 12 tygodni od przekazania terenu budowy - część 2 - rozpoczęcie robót nie wcześniej niż dnia 01.10.2014 r., zakończenie najpóźniej do dnia 30.11.2014 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Renowacja stawów i remont przepustów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a) oczyszczenie 3 stawów: dolnego, środkowego i górnego o łącznej pow. 9 079 m2 w tym: roboty przygotowawcze, odmulenia dna (ręczne usunięcie namułów organicznych), odtworzenie umocnień skarp (ręczne wzmocnienie za pomocą prefabrykatów betonowych wraz z wymiana ok 15% elementów, napełnienie stawów wodą b) remont żelbetowego przepustu: wymurowanie ścianki osłonowej przyczółków, wykonanie izolacji przeciwwodnej, naprawa elementów żelbetowych, c) odłowienie i transport ryb do zbiorników wodnych w Parku im. A. Mickiewicza, d)spuszczenie wody ze stawów oraz ich ponowne napełnienie wraz z dopełnieniem niezbędnych formalności, zgodnie z zasadami określonymi w § 5 projektu umowy, e) wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz tablic informacyjnych zgodnie z § 5 projektu umów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00-1, 45.22.11.19-9, 45.23.32.60-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont mostków, naprawa alejki, rekultywacja trawników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a) remont mostków - dotyczy tylko dwóch mostków parkowych nr 1 i nr 2; przewiduje się: demontaż istniejącej okładziny, nawierzchni i balustrad; wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej przejścia i montaż balustrad b) naprawa istniejącej nawierzchni alejki wzdłuż stawów: przewiduje się przełożenie płyt chodnikowych z uzupełnieniem uszkodzonych nowymi w istniejącym śladzie c) rekultywacja trawników- wykonanie trawników dywanowych (1642,00 m2), d) wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz tablic informacyjnych zgodnie z § 5 projektu umów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00-1, 45.22.11.19-9, 45.23.32.60-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź.
- Przebudowa pomieszczenia edukacyjnego "Hala Maszyn" w budynku Centrum Współpracy Międzynarodowej Politechniki Łódzkiej.
- Na Sporządzanie dokumentacji w zakresie samodzielności dla łącznie nie mniej niż 600 lokali mieszkalnych/użytkowych, maksymalnie dla 1150 lokali zlokalizowanych dla Zarządu Lokali Miejskich
- WSSE.DEA OZPA 272.09.2024 Dostawa produktów chemicznych w podziale na części
- Usługi archiwizacji i przechowywania dokumentacji medycznej na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi w 2024 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na DK 10 w miejscowości Lipno
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
- Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Rutka-Tartak
- CUW.26.1.2024 "Budowa EkoOgrodu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Białogardzie".
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego w ciągu drogi krajowej Nr 70 w m. Łowicz w woj. łódzkim
- Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2060 S w miejscowości Praszczyki gm. Panki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.