eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Renowacja stawów, remont mostków i naprawa alejki w Parku Helenów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Łódź: Renowacja stawów, remont mostków i naprawa alejki w Parku Helenów
Numer ogłoszenia: 243772 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6327579 w. 272, faks 42 632 92 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja stawów, remont mostków i naprawa alejki w Parku Helenów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest renowacja stawów, remont mostków i naprawa alejki w Parku Helenów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00-1, 45.22.11.19-9, 45.23.32.60-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej: Dla części 1: - jedną robotę obejmującą przebudowę lub remont zbiorników wodnych o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto Dla części 2: - dwie roboty w zakresie przebudowy lub remontu mostków (żelbetowych lub murowanych ) o wartości 50 000,00 zł każda. UWAGA 1.Przez przebudowę lub remont zbiorników wodnych Zamawiający rozumie roboty w zakresie odmulania dna i wzmocnienia lub odtworzenia umocnień skarp tych zbiorników 2. Przez przebudowę lub remont mostków Zamawiający rozumie roboty w zakresie elewacji, nawierzchni, balustrad na mostkach. 3. Zamawiający nie dopuszcza na potwierdzenie ww. warunku wykonanie na podstawie jednej umowy/zlecenia/kontraktu kilku zbiorników wodnych w różnych lokalizacjach o łącznej wymaganej wartości. 4 Zamawiający dopuszcza na potwierdzenie ww. warunku wykonanie na podstawie jednej umowy/zlecenia/kontraktu kilku zbiorników wodnych w jednej lokalizacji o łącznej wymaganej wartości. 5 Zamawiający nie dopuszcza na potwierdzenie ww. warunku wykonanie na podstawie jednej umowy kilku mostków w różnych lokalizacjach o łącznej wymaganej wartości. 6. Zamawiający dopuszcza na potwierdzenie ww. warunku wykonanie na podstawie jednej umowy/zlecenia/kontraktu kilku mostków w jednej lokalizacji o łącznej wymaganej wartości. 7. W przypadku, gdy ww. zakres prac budowlanych stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca jest zobowiązany wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej. 8. Zamawiający dopuszcza wykazanie prac przy zbiornikach wodnych oraz prac przy mostkach w ramach jednej roboty budowlanej; w takim przypadku Wykonawca winien wyodrębnić wartości prac oddzielnie dla każdego zakresu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z postanowieniami umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zzm.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 08:45, miejsce: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby prace wykonano: - część 1 - do 12 tygodni od przekazania terenu budowy - część 2 - rozpoczęcie robót nie wcześniej niż dnia 01.10.2014 r., zakończenie najpóźniej do dnia 30.11.2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Renowacja stawów i remont przepustów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a) oczyszczenie 3 stawów: dolnego, środkowego i górnego o łącznej pow. 9 079 m2 w tym: roboty przygotowawcze, odmulenia dna (ręczne usunięcie namułów organicznych), odtworzenie umocnień skarp (ręczne wzmocnienie za pomocą prefabrykatów betonowych wraz z wymiana ok 15% elementów, napełnienie stawów wodą b) remont żelbetowego przepustu: wymurowanie ścianki osłonowej przyczółków, wykonanie izolacji przeciwwodnej, naprawa elementów żelbetowych, c) odłowienie i transport ryb do zbiorników wodnych w Parku im. A. Mickiewicza, d)spuszczenie wody ze stawów oraz ich ponowne napełnienie wraz z dopełnieniem niezbędnych formalności, zgodnie z zasadami określonymi w § 5 projektu umowy, e) wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz tablic informacyjnych zgodnie z § 5 projektu umów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00-1, 45.22.11.19-9, 45.23.32.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont mostków, naprawa alejki, rekultywacja trawników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a) remont mostków - dotyczy tylko dwóch mostków parkowych nr 1 i nr 2; przewiduje się: demontaż istniejącej okładziny, nawierzchni i balustrad; wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej przejścia i montaż balustrad b) naprawa istniejącej nawierzchni alejki wzdłuż stawów: przewiduje się przełożenie płyt chodnikowych z uzupełnieniem uszkodzonych nowymi w istniejącym śladzie c) rekultywacja trawników- wykonanie trawników dywanowych (1642,00 m2), d) wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz tablic informacyjnych zgodnie z § 5 projektu umów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00-1, 45.22.11.19-9, 45.23.32.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.