eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › WYKONANIE W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ2 SZT. PLATFORM OBSERWACYJNYCH W MIEJSCACH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W RAMACH PROJEKTU LIFE12 NAT/PL/000081 pod nazwą Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych w ramach komponentu I LIFE+ Przyroda i różnorodność biologiczna. Województwo Śląskie dla Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Będzin: WYKONANIE W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ: 2 SZT. PLATFORM OBSERWACYJNYCH W MIEJSCACH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W RAMACH PROJEKTU LIFE12 NAT/PL/000081 pod nazwą Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych w ramach komponentu I LIFE+ Przyroda i różnorodność biologiczna. Województwo Śląskie dla Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego.
Numer ogłoszenia: 243574 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego w Katowicach z/s w Będzinie , ul. Krasickiego 25, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 0-32 2674482, 3574902, faks 0-32 2670422.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ: 2 SZT. PLATFORM OBSERWACYJNYCH W MIEJSCACH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W RAMACH PROJEKTU LIFE12 NAT/PL/000081 pod nazwą Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych w ramach komponentu I LIFE+ Przyroda i różnorodność biologiczna. Województwo Śląskie dla Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ: 2 SZT. PLATFORM OBSERWACYJNYCH W MIEJSCACH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W RAMACH PROJEKTU LIFE12 NAT/PL/000081 pod nazwą Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych w ramach komponentu I LIFE+ Przyroda i różnorodność biologiczna. Województwo Śląskie dla Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego: Platforma obserwacyjna na Dużym Rachowcu (Zwardoń, gmina Rajcza). Platforma obserwacyjna na Starym Groniu (Brenna, gmina Brenna). W zakresie prac projektowych wymagane jest sporządzenie: koncepcji zagospodarowania terenu - do zatwierdzenia przez Zamawiającego; projektu zagospodarowania terenu - do zatwierdzenia przez Zamawiającego; projektu budowlanego - do zatwierdzenia przez Zamawiającego; projektu wykonawczego - do zatwierdzenia przez Zamawiającego; przedmiarów robót budowlanych; kosztorysu inwestorskiego; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; Dokumentację projektową należy sporządzić w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.) oraz ustawą Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z póź. zm.) oraz zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami branżowymi. Dokumentację projektową należy sporządzić ze szczególnym uwzględnieniem przepisów art. 29 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Projekt wykonawczy należy dostarczyć Zamawiającemu w liczbie 4 egz., a STWiORB, przedmiar robót i kosztorys inwestorski w liczbie 2 egz. Projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy przedłożyć także w wersji elektronicznej w formacie PDF. Projekty mają zawierać wszelkie niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie uzgodnienia, opinie, itp. przy czym koszty uzyskania tych uzgodnień należy doliczyć do ceny oferty. W zakresie realizacji projektu zakładane są następujące roboty budowlane: budowa 2 drewnianych platform obserwacyjnych według wykonanego przez siebie projektu opracowanego na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, niwelacja terenu; uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niezbędnych do zgłoszenia odbioru, Każdy element infrastruktury powinien posiadać oznakowanie w formie tabliczki z informacją o źródle finansowania z wytycznymi przekazanymi przez pracowników ZPKWŚ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.26.23.00 - Betonowanie 45.60.00.00 - 45.60.00.00 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.40.20.00 - 45.40.20.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (związane z budową platform lub wież widokowych o wysokości powyżej 10 m) o wartości roboty nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda. Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) Zamawiający określa, że roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt. 16.1.2. i złożenia dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, dotyczy jedynie robót budowlanych wystarczających dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ oraz wykazu robót budowlanych - Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta w specjalnościach: architektonicznej bez ograniczeń konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń b) minimum jedna osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. W/w osoby muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 932 z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ, wykazu osób wraz z oświadczeniem- Załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł oraz b)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie projektowania na kwotę nie mniejszą niż równowartość 200 000,00 zł i w zakresie robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 100 000.00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ oraz następujących dokumentów: a)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, b)Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dotyczącym projektowania, c)Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia dotyczącym robót budowlanych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika; 3.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, Załącznik Nr 9 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a)zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od Stron, - którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie; Zmianie ulegnie odpowiednio zakres ilościowy, sposób lub termin realizacji umowy. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c)zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w zakresie wynagrodzenia brutto oraz stawki podatku od towarów i usług; d)obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy związanym z jednoczesnym zachowaniem lub zmniejszeniem zakresu świadczenia umownego, tożsamego z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie, o ile zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, e)zmiany podwykonawcy, jeżeli strony zastrzegły wykonanie umowy przy udziale Podwykonawców, z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca w postępowaniu o udzielenie zamówienia posłużył się doświadczeniem Podwykonawcy to musi udokumentować doświadczenie nowego Podwykonawcy w tym samym zakresie. Zmiana Podwykonawcy nie powoduje zmiany terminu realizacji zamówienia. f)wystąpienia awarii lub niekorzystnych warunków pogodowych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - w zakresie zmiany terminu realizacji; g)zmiany osób z wykazu osób, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia wymagania, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo podpisania umowy z Wykonawcą po potwierdzeniu uzyskania środków finansowanych z funduszy pozabudżetowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//zpkws.bedzin.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego, 42-500 Będzin, ul. Krasickiego 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego, 42-500 Będzin, ul. Krasickiego 25 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT LIFE12 NAT/PL/000081 pod nazwą Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych w ramach komponentu I LIFE+ Przyroda i różnorodność biologiczna. Województwo Śląskie dla Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.