eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, doraźnych robót remontowych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki (bud. nr A 10, A 11, A 12, ul. Stefanowskiego 18/22 i bud. nr C 3, C 6, C 7 Al. Politechniki 11)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Łódź: Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, doraźnych robót remontowych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki (bud. nr A 10, A 11, A 12, ul. Stefanowskiego 18/22 i bud. nr C 3, C 6, C 7 Al. Politechniki 11)
Numer ogłoszenia: 243490 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki , ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, doraźnych robót remontowych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki (bud. nr A 10, A 11, A 12, ul. Stefanowskiego 18/22 i bud. nr C 3, C 6, C 7 Al. Politechniki 11).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie robót niezbędnych do utrzymania budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki we właściwym stanie technicznym, naprawy awaryjne, konserwacje i remonty lokalne z podziałem na zadania - branże. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie z koniecznością dostosowania się do zajęć dydaktycznych i naukowych w aulach i laboratoriach, w razie konieczności w godzinach popołudniowych i nocnych. Zadanie I w branży ogólnobudowlanej * wykonywanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających, usług naprawczych, drobnych remontów, usług utrzymania dachów * usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów * udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa oraz wycena wstępna i realizacja zaleceń. Zadanie II w branży instalacyjno-sanitarnej * wykonywanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających dotyczących instalacji i urządzeń sanitarnych wraz z koniecznymi robotami budowlanymi, wykonywanie usług naprawczych i remontowych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonywanie prób szczelności, drożności przewodów instalacyjnych (usługi dotyczą: instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o, i wentylacyjnej, klimatyzacyjnej). * usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne instalacji. * udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej instalacji wod-kan. c.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa oraz wycena wstępna i realizacja zaleceń. Zadanie III w branży elektrycznej * wykonywanie bieżących napraw i prac zabezpieczających, dozorem nad prawidłową eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych oraz wykonywanie usług naprawczych i remontowych tych instalacji wraz z koniecznymi drobnymi robotami budowlanymi * usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne i naprawa instalacji * wykonanie instrukcji eksploatacji instalacji elektrycznej.. * udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej instalacji elektrycznej i urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa oraz wycena wstępna i realizacja zaleceń. * przeglądy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, czynności niezbędne do zapewnienia niezawodnego działania systemów * w razie potrzeby wykonanie okresowych pomiarów rocznych rezystancji izolacji instalacji zewnętrznych i wewnętrznych.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do zakresu wykonywanych robót .

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.33.10.00-6, 50.76.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane zabezpieczenie oferty przez wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez oświadczenie - Załącznik 2 do SIWZ Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż: w okresie ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (daty publikacji ogłoszenia) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 4 zamówienia na łączną kwotę co najmniej 300000,- zł brutto odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (dotyczy każdej branży - zadania osobno). Wyszczególnienie wykonanych zamówień Wykonawca przedstawi w załączniku nr 4 (ewentualnie załącznik 4+4a) do oferty z podaniem daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone. Dodatkowo Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez oświadczenie - Załącznik 2 do SIWZ. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez oświadczenie - Załącznik 2 do SIWZ Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami na stanowiskach produkcyjnych posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje w wykonywaniu robót budowlanych odpowiedniej branży. Branża budowlana - co najmniej 5 osób Branża instalacyjna wod.-kan, c.o i wentylacyjne - co najmniej 4 osoby Branża elektryczna - co najmniej 4 osoby W zadaniu III dodatkowo wymagane jest posiadanie świadectw kwalifikacyjnych co najmniej na poziomie wynikającym z rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 lipca 2005 r. (Dz. U. 2005 r. nr 141, poz. 1189) w tym w zakresie dozoru (D)- 1 osoba, w zakresie eksploatacji (E) - 2 osoby. Wykonawca winien dysponować osobami do kierowania robotami budowlanymi posiadającymi: 1) uprawnienia niezbędne do wykonywania prac, wymagane przepisami ustawy Prawa Budowlanego w zakresie kierowania robotami budowlanymi odpowiedniej branży 2) aktualne członkostwo Izby Inżynierów Budownictwa dla każdej z osób posiadającej uprawnienia wymienione w punkcie 1). Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób - załącznik nr 5 do SIWZ oraz oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz zobowiąże się, że będzie odnawiał ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadczy, że posiada opłaconą polisę i będzie posiadał w chwili podpisania umowy polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 300 000,00 zł Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez oświadczenie - zgodne z załącznikiem 8 do SIWZ oraz w dniu zawarcia umowy załączy kserokopię potwierdzoną posiadanej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku również poprzez oświadczenie - załącznik 2 do SIWZ Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Biurze Administracyjno - Technicznym Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-537 Łódź, pokój 6, Bud. A 12, parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Biuro Administracyjno - Techniczne Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-537 Łódź, pokój 6, Bud. A 12, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Branża ogólnobudowlana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: * wykonywanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających, usług naprawczych, drobnych remontów, usług utrzymania dachów * usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów * udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa oraz wycena wstępna i realizacja zaleceń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-7, 45.45.30.00-7, 50.76.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Branża instalacyjna wod.-kan., c.o., i wentylacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: * wykonywanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających dotyczących instalacji i urządzeń sanitarnych wraz z koniecznymi robotami budowlanymi, wykonywanie usług naprawczych i remontowych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonywanie prób szczelności, drożności przewodów instalacyjnych (usługi dotyczą: instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o, i wentylacyjnej, klimatyzacyjnej). * usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne instalacji. * udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej instalacji wod-kan. c.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa oraz wycena wstępna i realizacja zaleceń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Branży elektryczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: * wykonywanie bieżących napraw i prac zabezpieczających, dozorem nad prawidłową eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych oraz wykonywanie usług naprawczych i remontowych tych instalacji wraz z koniecznymi drobnymi robotami budowlanymi * usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne i naprawa instalacji * wykonanie instrukcji eksploatacji instalacji elektrycznej.. * udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej instalacji elektrycznej i urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa oraz wycena wstępna i realizacja zaleceń. * przeglądy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, czynności niezbędne do zapewnienia niezawodnego działania systemów * w razie potrzeby wykonanie okresowych pomiarów rocznych rezystancji izolacji instalacji zewnętrznych i wewnętrznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.