eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Promocja Miasta Sopotu poprzez współorganizację Europejskich Forum Nowych Idei w Sopocie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-21

Sopot: Promocja Miasta Sopotu poprzez współorganizację Europejskich Forum Nowych Idei w Sopocie
Numer ogłoszenia: 243474 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, faks 058 5510133

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Sopotu poprzez współorganizację Europejskich Forum Nowych Idei w Sopocie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Promocja Miasta Sopotu poprzez współorganizację Europejskich Forum Nowych Idei w Sopocie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z art. 66 i art. 67. ust. 1 pkt. 1, lit. a, b ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Wykonawca - Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan jest zarówno pomysłodawca jak i organizatorem Europejskiego Forum Nowych Idei. Ponadto organizator jako jedyny ma prawo do promowania własnej imprezy w formie i treści według własnego uznania i tym samym do promowania Miasta Sopotu w ramach realizacji tejże imprezy. Jest jedynym podmiotem uprawnionym do prowadzenia działań promocyjnych w ramach niniejszego wydarzenia. Promocja Miasta jest dzięki temu realizowana na arenie międzynarodowej w ramach realizacji Europejskiego Forum Nowych Idei we współpracy organizatora z partnerami. Europejskie Forum Nowych Idei odbędzie się w Sopocie. Forum jest najbardziej prestiżowym wydarzeniem konferencyjno-kongresowym. W ramach promocji Miasta Wykonawca zapewnia Zamawiającemu stworzenie przy współudziale Zamawiającego kampanii promocyjnej poprzez, m.in.: a) nadania Miastu Sopot tytułu Współorganizatora; b) zamieszczenia logo Miasta Sopot w folderze - zaproszeniu do udziału w Forum; c) zamieszczenia logo Miasta Sopot w przewodniku programowym Forum; d) zamieszczenia informacji o mieście Sopot w przewodniku programowym Forum wraz z logo oraz linkiem do strony miasta Sopot na stronie www Forum; e) umieszczenia logo Miasta Sopot w ogłoszeniach i spotach medialnych; f) opisu profilu działalności Miasta Sopot w przewodniku programowym Forum; g) opisu profilu działalności Miasta Sopot wraz z logo oraz linkiem do strony miasta Sopot na stronie www Forum; h) zagwarantowania możliwości zorganizowania stoiska z dostępem do gniazdek elektrycznych oraz Internetu; i) wizualizacji (roll-upów) w miejscu wydarzenia; j) zamieszczenia logo w wydawnictwie podsumowującym Forum; k) opisu profilu działalności Miasta Sopot w wydawnictwie podsumowującym Forum; l) ekspozycji folderów i mapek Miasta Sopotu m) umieszczenie informacji o Forum w mediach lokalnych Marketing w administracji powinien uwzględnić dialog ze społecznością lokalną, jak również powinien tworzyć warunki do integracji społeczności lokalnej oraz budować przewagę konkurencyjną między regionami. Nie można więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 pkt. 18 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) jest jej zadaniem własnym. Miasto oczekuje, więc od marketingu i promocji przez konferencje, fora, kongresy kreowania odpowiedniego wizerunku przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia Wykonawcy - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a, b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423.)

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, ul. Zbyszka Cybulskiego 3, 00-727 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.