eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Udzielenie Gminie Klucze kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 654 608,00 zł..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Klucze: Udzielenie Gminie Klucze kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 654 608,00 zł..
Numer ogłoszenia: 243459 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze , ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 032 6428508, faks 032 6428052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Klucze kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 654 608,00 zł...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Udzieleniu Gminie Klucze kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 654 608,00 zł. 1) Wykonawca postawi do dyspozycji Gminy Klucze środki w wysokości 654 608,00 zł od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r., płatne jednorazowo lub w transzach, których wysokość i termin ich uruchomienia przez Bank określone będą przez Zamawiającego na piśmie z dwudniowym wyprzedzeniem. Bank przekaże zadysponowaną kwotę kredytu na konto Zamawiającego o numerze: 43 1240 4748 1111 0000 4877 3548. Naliczanie odsetek nastąpi od daty uruchomienia kredytu, 2) Wymagana karencja w spłacie kapitału do końca 2018r., 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie pobrania w pełnej wysokości kwoty kredytu. W takim przypadku Wykonawca nie obciąży Zamawiającego kosztami nie pobranej części kredytu. 4) odsetki naliczane winny być kwartalnie, od niespłaconej kwoty kredytu i pobierane w piętnastym dniu miesiąca następującego po zakończeniu kwartału, na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy, przesłanej w terminie do dziesiątego dnia miesiąca następującego po zakończonym kwartale. Odsetki za 2013r. płatne będą do 15.01.2014r., ostatnia rata odsetkowa za okres IV kwartału 2023r. płatna będzie do dnia 31 12.2023r. po uprzednim przesłaniu pisemnej informacji Wykonawcy do dni 20.12.2023r., 5) spłata kapitału następowała będzie w okresach kwartalnych począwszy od 31 marca 2019r. do 31 grudnia 2023r. w równych ratach, w wysokości 32 730,00 zł każda z tym, że ostatnia rata w wysokości 32738,00 zł, chyba, że Zamawiający nie pobierze pełnej kwoty kredytu. 6) jeżeli termin spłaty kredytu lub odsetek upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo nie będącym dniem pracy dla Zamawiającego, spłata raty kredytu lub odsetek nastąpi w dniu roboczym następującym po terminie spłaty, 7) wysokość oprocentowania kredytu będzie naliczana wg zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie zgodnie z niżej wymienioną zasadą: - stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku, 8) Zamawiający wymaga dopuszczenie wcześniejszej spłaty kredytu w części lub w całości bez dodatkowych opłat (odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy), 9) w przypadku niewykorzystania bez podania przyczyny przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu .W takim przypadku Wykonawca nie obciąży Zamawiającego kosztami nie pobranej części kredytu, 10) Zamawiający wymaga, aby koszty obsługi kredytu stanowiły wyłącznie odsetki od udzielonego kredytu i prowizja bankowa, która nie może przekroczyć 0,25% kwoty udzielonego kredytu, płatna każdorazowo od wysokości uruchomionej transzy kredytu w dniu jej uruchomienia. Środki na zapłatę prowizji przekazane zostaną przez Zamawiającego na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy o wysokości należnej kwoty i numerze rachunku bankowego, 11) Zamawiający wymaga, aby zabezpieczeniem kredytu był jedynie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, 12) Zamawiający wymaga, aby prowadzenie rachunków dodatkowych do obsługi kredytu odbywało się bez opłat i prowizji, 13) Zamawiający wymaga, aby nie umieszczano zapisu w umowie o udzieleniu pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym, 14) Zamawiający nie dopuszcza innych opłat bankowych poza marżą i prowizją od udzielonego kredytu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2023.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający niw wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe, Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat obsługiwali minimum jeden podmiot o dochodach nie niższych niż 15.000.000,00 zł rocznie - wykaz załącznik nr 2, Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA ( z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1Oferta na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniona czytelnie, podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2Załączniki do SIWZ .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą może zmienić umowę w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian, które wyniknęły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy w zakresie: 1) zmiany wysokości kwoty kredytu do pobrania, 2) wysokości odsetek należnych do zapłaty, 3) wysokości spłat kapitału oraz okresu spłaty, 4) zmiany harmonogramu wpłat.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl linl BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze Pokój 305..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze Parter biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.