eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Dostawa Ambulansu drogowego typu C z zabudową części medycznej i wyposażeniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Staszów: Dostawa Ambulansu drogowego typu C z zabudową części medycznej i wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 243252 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202172 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8643241, faks 15 8646876.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Ambulansu drogowego typu C z zabudową części medycznej i wyposażeniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Ambulansu drogowego typu C z zabudową części medycznej i wyposażeniem dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku numer 2 do SIWZ. 2. Oferowany ambulans musi: a) Spełniać wymagania dotyczące wyposażenia medycznego specjalistycznego środka transportu zgodnie z Polską Normą PN-EN 1789:2008 - Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe w zakresie Ambulansu (karetki sanitarnej) typu C. b) Posiadać dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestracje i eksploatacje bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego; c) Posiadać ważną homologację (na samochód zabudowany) wystawioną zgodnie z przepisami Działu III rozdział 1a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity - Dz. U.. z 2012 roku, poz. 1137 z późniejszymi zmianami), d) spełniać warunki określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku (tekst jednolity - Dz U. 2015.305); e) posiadać wyposażenie i parametry wymagane w załączniku numer 2; f) Posiadać wraz z wyposażeniem: świadectwa, atesty i certyfikaty dopuszczenia do stosowania/ użytkowania/ przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych. 3. Wyposażenie medyczne musi: a) Posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107, poz. 679 z późniejszymi zmianami) oraz oznakowanie CE; b) Spełniać określone w normie PN-EN 1865 - wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta (dotyczy urządzeń do przemieszczania pacjenta stosowane w ambulansach drogowych). 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony pojazd, którego ważność rozpocznie się od daty odbioru: - na pojazd bazowy - na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, - mechanicznej - na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, - na zabudowę medyczną - na okres nie krótszy niż 24 miesiące, - dla powłok lakierniczych - na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, - na perforację nadwozia - na okres nie krótszy niż 120 miesięcy, - na wyposażenie i sprzęt medyczny - na okres nie krótszy niż 24 miesiące. 5. Przy dostawie ambulansu wraz z wyposażeniem należy dostarczyć Zamawiającemu w języku polskim: a) instrukcje obsługi, b) warunki gwarancji (książki, karty), c) informacje o warunkach serwisu w okresie pogwarancyjnym, d) wymagane obowiązującymi przepisami: - Świadectwo homologacji na pojazd skompletowany, - Kartę pojazdu, - Książkę serwisową, - Atesty, - Certyfikaty. 6. Wykonawca zapewni szkolenie obsługi zamawiającego na terenie siedziby Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMZ - KUTNO Sp. z o.o., ul. Sklęczkowska 18, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 341561,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 403170,00

  • Oferta z najniższą ceną: 403170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 416502,18

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.