eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa modułów światłowodowego systemu dosyłu sygnałów HD-SDI na potrzeby emisji programów Polskiego Radia S.A. (znak sprawyBZ/SZP-76/14)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Warszawa: Dostawa modułów światłowodowego systemu dosyłu sygnałów HD-SDI na potrzeby emisji programów Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/SZP-76/14)
Numer ogłoszenia: 243067 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa modułów światłowodowego systemu dosyłu sygnałów HD-SDI na potrzeby emisji programów Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/SZP-76/14).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dwóch kart media konwerterów światłowodowych nadawczych HD-SDI oraz dwóch kart odbiorczych HD-SDI wraz z 4 modułami SFP (jeden moduł do każdej karty), dostawa jednej karty multipleksującej oraz dostawa dwóch kart media konwerterów Ethernet wraz z 2 modułami SFP (jeden moduł do każdej karty). Dostarczone urządzenia będą stanowiły rozbudowę istniejącej w Polskim Radiu sieci systemów wizyjnych Nevion. Karty będą zainstalowane w Ramie FlashLink FR-2RU-10-2-RP będącej na wyposażeniu zamawiającego. Oferowana karta multipleksująca musi współpracować z kartą CWDM-18, będącą na wyposażeniu Zamawiającego. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1 do SIWZ, natomiast sposób realizacji zawarty został we Wzorze umowy załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.22.30.00 - Aparatura nadawcza wideo .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda w niniejszym postepowaniu wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy, o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia (10.1.1) SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy, o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia (10.1.1) SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy, o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia (10.1.1) SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy, o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia (10.1.1) SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia z art. 22 ustawy, o którym mowa w pkt. III.4.1 ogłoszenia (10.1.1) SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymogom określonym przez Zamawiającego wykonawcy zobowiązani są przedłożyć specyfikacje techniczne lub inne dokumenty producenta oferowanych urządzeń, zawierające opisy parametrów technicznych, posiadanych funkcjonalności i funkcji użytkowych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7. POZOSTAŁE DOKUMENTY: 1) formularz oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) szczegółowy wykaz oferowanych urządzeń - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 3) pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy oraz przedłożenia pełnomocnictwa (w oryginale lub notarialnie uwierzytelnionym odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i określającego zakres tego umocowania, a ponadto: 1) w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 8.1 SIWZ, do przedłożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1.1) SIWZ; 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.2.1) SIWZ oraz dokumentu/-ów, o którym/-ch mowa w pkt. 10.2.2) SIWZ; 3) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu zaistnienia okoliczności, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy, do przedłożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy (w oryginale lub w uwierzytelnionym notarialnie odpisie), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej na załączniku nr 6 do SIWZ. 4) w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do przedłożenia specyfikacji technicznych lub innych dokumentów producenta, o których mowa w pkt. 10.6 SIWZ. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są również do przedłożenia pozostałych dokumentów wymienionych w pkt. 10.7.1) SIWZ - 10.7.2) SIWZ. W przypadku, gdy w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10.3.2) SIWZ tj. III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Ww. oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 8 wzoru umowy 1. Zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia poprzez wdrożenie zmian technicznych i technologicznych w dostarczanych urządzeniach, określonych w Załącznikach nr 2 i 3 do Umowy, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku urządzeń, udokumentowanej oświadczeniem producenta urządzeń. Zmiana może dotyczyć wyłącznie zamiany na nowszy model urządzenia zastępujący na rynku poprzednika, pod warunkiem spełnienia przez te urządzenie warunków technicznych i funkcjonalnych określonych w ww. Załącznikach. 3. Ponadto, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w przypadku: 1) wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej; 2) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT - w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy, poprzez dostosowanie wartości brutto tego wynagrodzenia do zmienionej stawki podatku VAT. 4. W przypadku wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej, skutkującymi obiektywną niemożnością wykonania przedmiotu umowy w całości, Umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio S.A. w Warszawie; 00-977 Warszawa, al. Niepodległości 77/85 budynek O-1, pok. 351.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, al. Niepodległości 77/85 w Warszawie, do skrzynki wystawionej w holu budynku O-1 (stary budynek) i oznaczonej w sposób wskazany w pkt. 16.1 SIWZ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 19. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Zgodnie z § 5 wzoru umowy 1. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy, zgodnie z Formularzem oferty Wykonawcy, stanowiącym Załącznik nr 7 do Umowy, 2. Zapłata wynagrodzenia nastąpi po dokonaniu odbioru technicznego, o którym mowa w § 4 ust. 2, przy czym warunkiem wystawienia faktury VAT jest podpisanie bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Technicznego, o którym mowa w § 4 ust. 2; 3. Płatność realizowana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania faktury, wynikającej z realizacji Umowy do Biura Ekonomii i Finansów Polskiego Radia S.A., na adres: Polskie Radio S.A. Biuro Ekonomii i Finansów 00-977 Warszawa, al. Niepodległości 77/85. 4. Za dzień zapłaty uznają Strony dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.